Miten motivoidut uuteen kauteen?
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: Miten motivoidut uuteen kauteen?
En kierrä rg. kisoja tai paljoo muutakaan, lähialueen kisat vaan, mut vaikee ois motivoitua ilman kesätreenejä, se on selviö.
Kyllä motivoituminen biljardiin on ainakin minulla alkanu sieltä treenien kautta. Aina.
Kyllä motivoituminen biljardiin on ainakin minulla alkanu sieltä treenien kautta. Aina.
Jarmo J Mikael Voutilainen
jarno75 kirjoitti:niin ett ajattelen välillä bilistä ja sit tuun ja pistän pallot pönttöön

Takamäki: Mikset ammu? (harjoittele)
Raid: Osaan jo
Onneks olkoon. Äijjät on näköjään parempia/lahjakkaampia ku esim. Bustamante. Ilmoittaa treenaavansa yksin vaikeita lyöntejä ja sit vaan pelaavansa mahd. paljo. Eiköhän se busti osaa?:-0
Uudet lelut on muute kans melkonen hitti. Sit jos vielä käy flaksi tms ja pääsee uusille pöydille niin kyllä pitäs pystyä sen aikaa treenaamaan että jäät särkyy...
Sillon kyllä suosittelen alan vaihtoo ja jotain hyödyllistä... Muuten rahan perässä saa vaan pahaa aikaan. Mut multa ei oo pakko kysyä tai oikeestaan ees kirjottaa mulle mitään. Koitan kaikkee paljo positiivisempaa pitää mielenpäällä...
(Jos tuo oli mulle suunnattu retorinen kysymys/toteamus) Mielestäni peleihin ja harrastuksiin, jopa ammatteihin, kuuluu oleellisesti itsensä kehittäminen ja tavoitteiden saavuttamiseen pyrkiminen. Pelkkä raha on p###a motiivi ja sen ei ikinä tulis antaa syrjäyttää suurempia arvoja. Jos arvomaailma vääristyy niin pitkällä tähtäimellä ei kyllä auta ees lääkkeet... Biljardia kun treenaa puhtaasti, kiinnostaa kovasti mm oman keskittymiskyvyn parantaminen ja siihen liittyvät tekniikat. Jos aina pelaa vaan rahasta ja rahan takia, ajautuu henkinen tekniikka usein suggestioihin ja sillon on kyse "kaksiteräisestä miekasta" jolla hakkaa myös itteesä siinä vastustajan ohessa. Ne muuttuu usein kovin agressiiviseks. Ei se tee nupille hyvää... Onko raha sen arvosta? Tämä saattaa kuulostaa oudolta, mut oon lukenu nämä jutut eri tietolähteistä, ja myös huomannut ne käytännössä. En oo ite pyytäny betsejä enää vuosiin ja olen erittäin motivoitunut...
Lol ...pääasia että Kaukaasian Paskjut pysyy kurissa ja nuhteessa. Sitä ei kuuntele pirukaan...
Ihan hyvä ajatus sinällään, mut ku puhtaasti treenataan, niin asian ydin on just siinä että täytyy kyetä hallitsemaan niitä tunteita. Kun on treenipäivä, täytyy kyetä viritytymään sille aaltopituudelle jolla on hyvä olla treenejä ajatellen. Lapsi ei vielä osaa hallita tunteitaan, se elää niiden mukaan. Korkeella tasolla harrastus on tunteiden hallintaa. Aikuisuutta... ...juuri sitä elämäntaitoo harrastuksilta saa jos ei douppaa ja vedä vain hilloo sillä... Tunneälyä
chill...