BARIBAL
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
BARIBAL
Moi,
Seuraavat ihmiset herätkää: Kuivasniemi, Felin, Heinonen Jari, Auvinen, Kukkaisniemi, Mixa, Virtanen Vesa-Ville.
Puuttuu synt.aikatiedot ja euroja!
Pitäkäähän kiirettä tai jäätte rannalle!!!
Aikaa on toimia ´bout vuorokausi.
Late, gsm 0500-585 252
Seuraavat ihmiset herätkää: Kuivasniemi, Felin, Heinonen Jari, Auvinen, Kukkaisniemi, Mixa, Virtanen Vesa-Ville.
Puuttuu synt.aikatiedot ja euroja!
Pitäkäähän kiirettä tai jäätte rannalle!!!
Aikaa on toimia ´bout vuorokausi.
Late, gsm 0500-585 252
ilmaisin itseäni huonosti, ei siis mitään ihmeellisyyksiä. helposti vaan menee rikki nuo uudet unionipassit ja omasta oli lähteny irti tuo sivu jossa on nuo tärkeimmät, eli kuva, sotu ja niin poispäin.jerapuro kirjoitti:Mikäs siinä sitten tökki? Mulla 2011 asti voimassa. Pitäiskö silti tarkistaa ettei reissu tyssää passin takia...smandi kirjoitti:muistakaahan tarkistaa passin kunto, niin ei tule yllätyksiäitse ainakin joudun käydä uusimassa
vaikka meneekin vasta vuonna 2013 vanhaksi
Moi,häkä kirjoitti:Joo tosissaan, ois kiva tietää vähän aikatauluja ja muita oleellisia tietoja... ettei jää kyydistä
Laiva, Super Sea Cat, lähtee Lauantaina 06.05. klo 08.00 Helsingin Makasiiniterminaalista.
Eli Kauppatorin eteläpuolelta juuri ennen Olympiaterminaalia. Tulkaa paikalle viimeistään klo 07.00, jotta jää aikaa jakaa liput kaikille.
Matka kestää 100 minuuttia eli Tallinnassa ollaan klo 09.40.
Kävellään ( noin 10 minuuttia ) porukalla salille, jonka osoite on Raua 23.
Terveisin Late, 0500-585 252
Saan siellä vasta nimilistan paikallisista pelaajista, joten arvotaan kaavio sitten. Mutta, arvomme ylihuomenna Perjantaina, suomalaisten pelijärjestyksen, jotta kaikkien pelaajien ei tarvitse kiirehtiä salille ja osa voi jäädä kävelymatkalla vaikka kahvikupposelle.
Muistutuksena vielä, kaaviohan arvotaan siten, että ekalla kierroksella pelaa vastakkain suomalainen ja virolainen.
Tuplakaaviolla pelataan 5 voittoon ja 64 cup 7 voittoon.
Aloittaja määrätään teikkaamalla ja jatketaan vuoroaloituksin.
Heti kymmenen pintaan kun päästään aloittamaan, niin tunnin kierrosrytmillä 64 pelaajan cup pitäisi olla selvillä klo 20.00.
Sitten pelataan vielä kaksi cup-kierrosta, joten klo 22.00 aikaan on jäljellä 16 pelaajaa.
Näin olisi optimistinen suunnitelma, toivottavasti toteutuu.
Sunnuntaina jatketaan klo 10.00, niin silloin finaali on pelattu noin klo 14.00 aikaan.
Laiva lähtee takaisin klo 16.15.
Samalla lipulla pääsee seuraavallakin laivalla, jos siinä on tilaa. Mutta silloin paluuajan muutoksen täytyy käydä itse sopimassa satamassa (eli kysymässä onko tilaa ) tai soittamalla Siljan toimistoon satamaan.
Mä menen Baribalin salille ylihuomenna Perjantaina klo 16.00 aikaan. Silloin mulla pitäisi olla liput taskussa, joten tulkaa sinne ( osoite Perämiehenkatu 6-8 ), niin voisin antaa mahdollisimman usealle lipun valmiiksi ja säästää häslinkiä satamassa Lauantaiaamuna.
Kiitos Sami vastauksesta. Btw, toi webcam voi olla hyvärz kirjoitti:Hotelli on Dzingel, googletin tälläisen sivun: hhttp://www.dzingel.ee/fi.htmlRalli kirjoitti:Pystytkö/jaksatko Lauri laittaa jotain tietoja
hotellin nimestä tai muistakin pikku asioista,
niin sitä vois netistä katsoa mihin sitä on joutumassa.
Kiitoksia.
Täältä voi webcamilla kyylätä kun pelaajat saapuu ördaa: http://www.dzingel.ee/fi/webcam.html

Uskokaa tai älkää, mut se ei ollu hotellin valintaperuste.
Ps. tulkaa mahdollisimman moni hakemaan liput Baribalista Perjantai illalla. Olen siellä ´bout klo 16.00:sta eteenpäin muutaman tunnin.
Late