Viking F37 keppi, butti ollu n.4 vuotta käytössä eli normaaleja pieniä käytön jälkiä on.
Vikingin shaftilla on lyöty n. 15 pakkaa, eli hyvässä kunnossa, tippinä mooren mediumi.
Kylkeen vielä halukkaalle elämää nähnyt ja vähän koviakin kokenut Universal Smart Shaft kamuin black soft tipillä.
...ja voin mä vielä Oliver Stopsin Break Hammerinkin myydä ja 2+4 perus keppikotelonki, heitän vielä pari kiksiä ja pyyhkeenki..kaippa toi tiptooliki menis siinä samalla.. alapalloa multa ei saa.
Kaikki ehjiä ja pelikelpoisia. Paitsi myyjä.
Hinnat neuvoteltavissa, kepit pk-seudulla.
j.m.mcinen@gmail.com
Edit lisäisin otsikkoon M: kun on myynti-ilmoitus.
M: Viking F37 yms
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: Viking F37 yms
mäksy kirjoitti:Viking F37 keppi, butti ollu n.4 vuotta käytössä eli normaaleja pieniä käytön jälkiä on.
Vikingin shaftilla on lyöty n. 15 pakkaa, eli hyvässä kunnossa, tippinä mooren mediumi.
Kylkeen vielä halukkaalle elämää nähnyt ja vähän koviakin kokenut Universal Smart Shaft kamuin black soft tipillä.
...ja voin mä vielä Oliver Stopsin Break Hammerinkin myydä ja 2+4 perus keppikotelonki, heitän vielä pari kiksiä ja pyyhkeenki..kaippa toi tiptooliki menis siinä samalla.. alapalloa multa ei saa.
j.m.mcinen@gmail.com
Viking 180e.
Kaikki 370e.
Tarjouksia myös otetaan vastaan yv:nä tai spostiin.
Joonas Mäkinen, Luna
Re: Viking F37 yms
mäksy kirjoitti:mäksy kirjoitti:Viking F37 keppi, butti ollu n.4 vuotta käytössä eli normaaleja pieniä käytön jälkiä on.
j.m.mcinen@gmail.com
Viking 180e.
Kaikki 370e.
Tarjouksia myös otetaan vastaan yv:nä tai spostiin.
Bägi, Viking ja USS vielä tyrkyllä halukkaalle.. Saa tingata.
Joonas Mäkinen, Luna