Jännityksestä pääsee eroon pelaamalla kisoissa, kuten weelie mainitsi. Viikkokisoihin vaan ja kokemusta keräämään. Kyllä se jännitys siitä pikkuhiljaa karisee, kun tajuaa, että ne pallot on ihan samanlaiset treenatessa ja kisapeleissä.mustang kirjoitti:Olen pelannut n.3vuotta aktiivisesti mutta kisoissa on liian kova jännitys ja se pilaa mahdollisuudet.mikä neuvoksi.
neuvoa kokeneelta kisa jännitykseen joka häiritsee paljon?
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: neuvoa kokeneelta kisa jännitykseen joka häiritsee paljo
Mikko Jäntti
-
- Viesti:
Itse olen kyllä huomannut että rahasta pelaaminen ja turnausottelut eroavat toisistaan melkoisesti (johtuneeko siitä että itse olen tasapainoisen katki jatkuvastiweelie kirjoitti:Pelaa panoksesta, tuntemattomien kanssa, tuntemattomilla pöydillä. Käy viikkokisoissa. Kantti kasvaa syödessä, vai miten se nyt oli.

Kokemusta, kokemusta, kokemusta. Mielikuvaharjoituksia, itsevarmuutta......
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
-
- Viesti:
Juuri näin. Jossain vaiheessa oli itselläni vaihe, milloin kisojen käymisestä tuli liikaa rutiininomaista ja huomasin ettei jännitystä ollut. Tämä heijastui suoraan peliin, eikä tulokset olleet läheskään yhtä hyviä. Sitten piti ruveta kehittämään sitä jännitystä johon omat keinoni keksinkin. Keskittyminen on tarkempaa, silloin kun jännittää. Mielessä ei liiku mitään muuta kuin peli.jarnoahola kirjoitti:meikäläinen on kisannut biljardin eri kilpailumuodoissa nyt 9 vuotta pääasiassa kaisaa ja jännittää aina vaan. mutta ei läheskään niin paljon kuin ensimmäiset kerrat kilpatilanteessa. kyllä se jännitys helpottaa kun vaan kiertää viikkokisoja ja rg-kisoja. Ja niinhän sitä sanotaan että pieni jännitys parantaa peliä joten ei muuta kuin kisoja kiertämään
Tommi Lamminaho