Kaisakisoissa pukeutuminen nousi monen huulille Kokkolan avoimissa,oli t-paitaa,farkkuja lenkkareita siis pelaajilla !!!
Onko niin että pukeutumisesta on alettu lipsumaan joka kelpaisi allekirjoittaneelle. Mutta joka tapauksessa haluisin selvyyden asiaan että kaikki olisivat samalla viivalla pukeutumisen suhteen, jos siitä ei lipsuta miksi järjestäjät eivät vaadi kunnon pukeutumista ???
PUKEUTUMINEN KISOISSA
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: PUKEUTUMINEN KISOISSA
Just sain kuukausien metsästyksen tuloksena ostettua kahdet (ku ei osannu päättää) sopivankokoset, siistit ja ennen kaikkea mukavat nahkakengät _pelkästään_ SBIL kisoja varten. Ette nyt rupea lipsumaan! Paitsi parketilla siisteissä nahkakengissä saa lipsua jos on tuoreet perunajauhot.
Sponsored by Janne Kettunen
MitäMitä...eikö Umbroissa saa vetää. Joo, kyll siel kaiken näköistä kenkää ja paitaa näkyy, puhumattakaan housuista. Ne nahka"lenkkarit vai mitkä trekking-kengät lienekkään, onko sallitut? Mites jos on yrjönny oman klubi-pikeepaidan rinnuksen ja se on ainut mukana oleva, saako pelaa? Siisti pukeutuminen? Itelläkin on "näivettynyt ja haalistunut, huonosti istuva" kerhon pikeepaita ( sillä mennään kellotkin), ja väittäisin et puhdas tai uudehko t-paita on siistimmän näköinen!!!!
Jyrki Ruuskanen ,SaiBi
joo ei se ooo pelkästään tossa kaisassa (jos semmosta kerran on)
kävästiinpä ensimmäisen (ja viimisen) kerran snooker kisoissa tuolla pk. seudulla.
mentiin sisään ja kysyttiin ekana että "miksi täällä ei soi mikää musa, että eiks tää tämmönen puhe tässä pöytien vieressä haittaa ku kaikki kuuluu ilman musiikkia"
saatiin vastaus "hah, ei nää mitkää v**un pool kisat"
kisoja johti (ainakin jossain vaiheessa) snooker lajipäälikkö, ja viereisellä pöydällä pelaili joku heppu sinisessä pitkähihaisessa kauluspaidassa,pukuliivi mikä oli auki ja semmoset perus "duuni" farkut jalassa, nostettu navan päälle ja sitä komeutta koristi hieno ruskee nahkavyö!!
mulle sinäänsä ihan sama, jos jollain on pokkaa tulla kisoihin pukeutuneena spurguks, mutta se, että jos kerran on niin tarkkaa ja tunnelma pitää olla ku hautajaisissa, niin olettaisin mä kisoilta varsinkin ensikosketus snuukkeriin olevan jotain täysin muuta ku tommosta, puhumattakaan pulinasta kisakansliasta mun pelin aikana "noi poolkepit pitäs kieltää näistä, nää on snooker kisat" lässytyksiä..
mutta anyway, mun pointti oli toi pukeutuminen, jokainen saletisti tietää säännöt enkä usko että myöskään Kokkolassa ketään pelasi ensimmäisiä kisoja saatikka oltu ohjeistettu miten pitää pukeutua ja toimia.
Harmi vaan että kisajohtajat eivät ota näihin seikkoihin rohkeammin kantaa.
Mitää pilkkua tuskin tarvii ruveta nussimaan jos on selkeesti siististi pukeuduttu kohtuu tarkasti sääntöjen edellyttämällä tavalla.
kävästiinpä ensimmäisen (ja viimisen) kerran snooker kisoissa tuolla pk. seudulla.
mentiin sisään ja kysyttiin ekana että "miksi täällä ei soi mikää musa, että eiks tää tämmönen puhe tässä pöytien vieressä haittaa ku kaikki kuuluu ilman musiikkia"
saatiin vastaus "hah, ei nää mitkää v**un pool kisat"
kisoja johti (ainakin jossain vaiheessa) snooker lajipäälikkö, ja viereisellä pöydällä pelaili joku heppu sinisessä pitkähihaisessa kauluspaidassa,pukuliivi mikä oli auki ja semmoset perus "duuni" farkut jalassa, nostettu navan päälle ja sitä komeutta koristi hieno ruskee nahkavyö!!
mulle sinäänsä ihan sama, jos jollain on pokkaa tulla kisoihin pukeutuneena spurguks, mutta se, että jos kerran on niin tarkkaa ja tunnelma pitää olla ku hautajaisissa, niin olettaisin mä kisoilta varsinkin ensikosketus snuukkeriin olevan jotain täysin muuta ku tommosta, puhumattakaan pulinasta kisakansliasta mun pelin aikana "noi poolkepit pitäs kieltää näistä, nää on snooker kisat" lässytyksiä..
mutta anyway, mun pointti oli toi pukeutuminen, jokainen saletisti tietää säännöt enkä usko että myöskään Kokkolassa ketään pelasi ensimmäisiä kisoja saatikka oltu ohjeistettu miten pitää pukeutua ja toimia.
Harmi vaan että kisajohtajat eivät ota näihin seikkoihin rohkeammin kantaa.
Mitää pilkkua tuskin tarvii ruveta nussimaan jos on selkeesti siististi pukeuduttu kohtuu tarkasti sääntöjen edellyttämällä tavalla.