Mitenkähän mahtaapi olla eli ollako vai ei kyselee epätietoinen. Onko niin, että Kerava on unohtanut kisailmoitusten teon / lähettämisen vai onko ne hukkunut taas mailipinon alle?
Nyt on kyllä vähän päässyt lipsuun nämä ilmoitusjutut ja aiheuttaa kyllä hienoista epätietoisuutta siitä et onks kisoi vai ei.
Olen nyt hiukkasen samaa mieltä kuin Herra Virta:
"Nyt on kyllä vähän päässyt lipsuun nämä ilmoitusjutut ja aiheuttaa kyllä hienoista epätietoisuutta siitä et onks kisoi vai ei."
En ole minäkään nähnyt missään kisakutsua Keravan kisoihin.
Nimimerkki Nk kertoo, jotta kutsut on lähetetty ja viittaa "kutsumattomuuden" mahdollisena syynä olevan bilisliiton kiireet. Mene ja tiedä, mutta jos kutsut on tehty, miksei niitä ole näkyvissä sitten vaikkapa Keravan biliksen omilla sivuilla?
Sanotaan nyt tähän väliin että kaikki kisat on järjestetty tähänkin asti mitä kalentereihin on kirjoitettu. Malttia. Tässä on nyt sattunut pienehkö moka, josta kaikki varmasti ottavat opikseen. Kilpailukutsut voitaisiin julkaista kilpailun järjestäjien puolesta täälläkin, vaikka kuinka aikaisin ja tulevaisuudessa kilpailukutsun tekeminen tehdään helpoksi nettisivujen kautta.
Peace. Ja hyviä pelejä Keravalle. Ehkäpä nähdään siellä.
Tommi Lamminaho kirjoitti:Sanotaan nyt tähän väliin että kaikki kisat on järjestetty tähänkin asti mitä kalentereihin on kirjoitettu. Malttia. Tässä on nyt sattunut pienehkö moka, josta kaikki varmasti ottavat opikseen. Kilpailukutsut voitaisiin julkaista kilpailun järjestäjien puolesta täälläkin, vaikka kuinka aikaisin ja tulevaisuudessa kilpailukutsun tekeminen tehdään helpoksi nettisivujen kautta.
Peace. Ja hyviä pelejä Keravalle. Ehkäpä nähdään siellä.
Hyvä Tommi,
Tätä kirjoitettaessa oli tullut jo tieto kisoista ja aikatauluista, hyvä niin ja kiitos siitä Keravan tiimille.
Mutta koska minulla on jonkin verran pidempi biljardihistoria takanani, voin kertoa, että kisoja on aiemminkin peruutettu tai pelipaikkaa vaihdettu ja näin on tehty ihan viime tipassa. Yleensä ensimmäinen vihje tällaisesta on nimenomaan kisakutsujen puute. Totta kai olisin voinut soitella Keravan salille, mutta jälleen kerran on niitä kokemuksia, jolloin vastaus salilta (tällä en nyt tarkoita Keravan salia) on kuulunut tyyliin "en tiedä, mä olen vain töissä täällä".
Eihän ole kovin paljoa pyydetty, jos kisan perustiedot laitetaan näkyville ajoissa. Hienon kisakutsun voi sitten tehdä jos intoa riittää. Aikataulu on tärkeä ainakin minulle, enhän voi tietää tyhjästä onko kisat lauantaina vai sunnuntaina vai kenties molempina päivinä eli kaksipäiväiset, tätähän ei SBILlin kilpailukalenteri paljasta.