Videopätkiä
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
Re: Videopätkiä
Youtube käyttäjällä, ling090714 ,on paljon hyvää matskua...
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
-
Oudon näköinen ku muut pelaa standardimittaisilla, mut oon ihmetelly jo pitkään miks pidemmille pelaajille ei oo pidempiä keppejä. On pelannu kai sen jälkeen ku otti käyttöön siihen haastematsiin SVB:n kans kympppijalkaiselle pöydälle... Lähestulkoon 5 kymmenestä pelaajasta ei hyödy millään tavalla standardikepin gripistä ja pari noista vielä pitää kiinni aivan "oudosti" (luonnottomasti) että ote olis gripissä. Mielestäni standrdiköö on optimaalinen n. 170cm pelaajille.
-
Samaa mieltä. 185 cm pitkällä ei gripillisen kepin gripistä ole muuta hyötyä kuin ulkonäkö - jos sitäkään.Can Playsam kirjoitti:Oudon näköinen ku muut pelaa standardimittaisilla, mut oon ihmetelly jo pitkään miks pidemmille pelaajille ei oo pidempiä keppejä. On pelannu kai sen jälkeen ku otti käyttöön siihen haastematsiin SVB:n kans kympppijalkaiselle pöydälle... Lähestulkoon 5 kymmenestä pelaajasta ei hyödy millään tavalla standardikepin gripistä ja pari noista vielä pitää kiinni aivan "oudosti" (luonnottomasti) että ote olis gripissä. Mielestäni standrdiköö on optimaalinen n. 170cm pelaajille.
Sauli Lehtinen, Hämeenlinnan BiljardiSeura ry (HBS)
hmlbiljardiseura(at)gmail.com
hmlbiljardiseura(at)gmail.com
-
http://cuemaker.nettisivu.org/graiving-some-inlays/Swagalee kirjoitti:Kyllä se on ihan lyöjästä ja lyöjän lyöntityylistä kiinni.
T: 186cm pelaaja joka rakastaa nahkagrippiään
Tosin itse haluaisin kepin jossa nahkagrippi jatkuisi butin loppuun asti, ehkä ne joskus tekee sellasia muihinkin ku paskoihin b/j keppeihin...
Teetä Korkan Markolla. Mulla oottaa talouskriisin ohimenoa... Gripittömään keppiin ainakin helppo. Gripilliseen vaatinee pidennyksen tai mielikuvitusta ja modifointia.
Perus streittihajoituksia ~10 kpl, eikun reenailemaan.
http://www.youtube.com/watch?v=h3nv8Vsvlmg
http://www.youtube.com/watch?v=h3nv8Vsvlmg
Mikko Jäntti
Nää on hyvei. Ny ku keksis vielä sen automaagisen pakantekokoneen, joka ei käy oluella, niin olis kiva reenaa 

Sponsored by Janne Kettunen
-
Oon varmaan laittanut tämän joskus aiemminkin. Mutta kertaus ei varmaankaan haittaa:
http://www.youtube.com/watch?v=45mMioJ5szc
Jos saman sanoisi melkein kuka tahansa muu, niin se leimattaisiin heti luuseriksi.
http://www.youtube.com/watch?v=45mMioJ5szc
Jos saman sanoisi melkein kuka tahansa muu, niin se leimattaisiin heti luuseriksi.

-
http://www.youtube.com/watch?v=T-kEwMIYCdI
Sigelin suht tuoreita matseja.
Sigelin suht tuoreita matseja.
-
Mut ei kumpikaan oo spaddutellu vuosiin... Vieläköhän Sigel polttaa? Näyttää niin uudestisyntyneeltä että epäilen...
-
"Ihannetekniikan" pitäiskin sit elää lyöntien mukan, eikö? Se olis varmasti myös ergonomisempaa.
-
En osaa tällä luurilla laittaa linkkiä, mut youtubelta hakusanalla, scott frost vs mich ellerman (crazy ending) ,löytyy sähäkin OP matsi minkä oon nähny...
-
Et laita paljon painoa sille Sigelin omalle väitteelle että "ennen vanhaan" tuota ei pidetty foulina?Markus kirjoitti:...sitä että onko Tsiigeli huijannut aikoinaan, niin vaikea sanoa. Käsittääkseni vastustajia kohtaan ollut kuitenkin selvästi kunnollisempi, kuin Riku ja varmaan moni muukaan. Pyhimys varmaan ei ihan.
-
Pitäis varmaan tarkistaa siitä nauhalta, mut empä viitsi. Oli muutenkin niin kiistanalainen tilanne, ettei taitais auttaa...
Eli siinä Mikan ja Miken matsissa se "latari"... Mika oli just kutsunu tumarin katsomaan jonkin helpomman lyönnin ja muistaakseni sitäkin ennen jonkin.. Sit ku tuli tuon kyseisen lyönnin aika, Mika ei enää viitsiny/iljenny kutsua tuomaria ja laittaa Mikeä oottamaan ja lyömään "suurennuslasin alla". Toinen selostaja sanoi heti että lyönti oli virhe ja toinen sanoi... "that's what players call mute." "M.U.T.E." mute. Ja sit kertoi tuon tilanteen jonka minä kerroin jo edellä... Mielestäni se oli työntö. Siis hieman pitkä kosketus. Ei tupla. Oon kyllä varmaan väärässä...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Eli siinä Mikan ja Miken matsissa se "latari"... Mika oli just kutsunu tumarin katsomaan jonkin helpomman lyönnin ja muistaakseni sitäkin ennen jonkin.. Sit ku tuli tuon kyseisen lyönnin aika, Mika ei enää viitsiny/iljenny kutsua tuomaria ja laittaa Mikeä oottamaan ja lyömään "suurennuslasin alla". Toinen selostaja sanoi heti että lyönti oli virhe ja toinen sanoi... "that's what players call mute." "M.U.T.E." mute. Ja sit kertoi tuon tilanteen jonka minä kerroin jo edellä... Mielestäni se oli työntö. Siis hieman pitkä kosketus. Ei tupla. Oon kyllä varmaan väärässä...
http://www.youtube.com/watch?v=lpoCzvT3dhM
U.S Open 2003 Bustamante - Reyes
Tilanteessa 5-3 Busti alottaa 26.9 mph.
Selostajat toteaa että kova breikki, en tiedä ketää kuka alottaa 27 mailii tunnissa
Tiiän yhen joka alotti jenkeissä breikkiskabassa tutkaan 29 mph

U.S Open 2003 Bustamante - Reyes
Tilanteessa 5-3 Busti alottaa 26.9 mph.
Selostajat toteaa että kova breikki, en tiedä ketää kuka alottaa 27 mailii tunnissa

Tiiän yhen joka alotti jenkeissä breikkiskabassa tutkaan 29 mph

-
On tullu myös efen ja djangon matsi 2002 mm kisoista. En tosiaan osaa tällä linkkiä laittaa mut... Siinä sanoovat että ed mainittu oli joskus lyöny tutkaan 34mph (jos en kuullu/muista väärin)
mjoo mä oon kans kuullu jotain tommosta huhuilua, joku vastaava maininta tossakii on mut toi toinen toteaa et "en usko, ei oo alla "
tms

joo truu. mut hyvä matsi, siis vaikkei pelillisesti ihan maksimia oo, mutta bustilla esim näkyy hyvin tossa vähä sitä sytäntä menossa vaikka ihan pinteessä ja mikää ei näytä menevän oikee kässärin mukaa ni muutama todella hyvä semmonen junttapartti ja väkisin mukana.