Heipskukkuu. Mulla on ongelma: treenihimo on yltynyt valtavaksi, mutta olen edelleen köyhä opiskelija. Tiedättekö tähän mitään tyydyttävää ratkaisua?
Haen siis treenauskelpoisia olosuhteita, mutta en vierasta hieman räkäisempiäkään syrjäbaareja. Treenaisin yksin ja olen opiskelija - niistähän on joskus hyötyä hinnoittelussa. 6 euroa tunnilta on yksinkertaisesti liikaa. Haluan kehittyä, mikä vaatii säännöllistä ja riittävää määrää harjoitusta.
Kaikki ideat ovat tervetulleita. Maksaisin mielelläni vaikka jotain kuukausimaksua tai seuran jäsenyysmaksua tai mitä vain, jos se auttaisi nuorta miestä hädässä. Kilpaileminenkin kun toki kiinnostaa.
Ai niin, asun Kalliossa ja opiskelen keskustakampuksella. Lähietäisyys on aina plussaa!
Helsingin edullisin treenimesta?
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: Helsingin edullisin treenimesta?
Moi,Rolli kirjoitti:Heipskukkuu. Mulla on ongelma: treenihimo on yltynyt valtavaksi, mutta olen edelleen köyhä opiskelija. Tiedättekö tähän mitään tyydyttävää ratkaisua?
Haen siis treenauskelpoisia olosuhteita, mutta en vierasta hieman räkäisempiäkään syrjäbaareja. Treenaisin yksin ja olen opiskelija - niistähän on joskus hyötyä hinnoittelussa. 6 euroa tunnilta on yksinkertaisesti liikaa. Haluan kehittyä, mikä vaatii säännöllistä ja riittävää määrää harjoitusta.
Kaikki ideat ovat tervetulleita. Maksaisin mielelläni vaikka jotain kuukausimaksua tai seuran jäsenyysmaksua tai mitä vain, jos se auttaisi nuorta miestä hädässä. Kilpaileminenkin kun toki kiinnostaa.
Ai niin, asun Kalliossa ja opiskelen keskustakampuksella. Lähietäisyys on aina plussaa!
http://www.baribal.fi
Baribalin bilissalilla on viikkokisat Torstaisin klo 18.00 läpi kesän myös. Tule juttelemaan allekirjoittaneelle; on ollut puhetta, jos löydetään kaveri joka esim imuroisi pöydät ja pesisi pallot (pallon pesukoneellamme) niin saisi pelata veloituksetta.
Olen tänään paikalla pitämässä viikkokisat, jos kiinnostaa niin tervetuloa juttelemaan ( ja pelaamaan)
Terveisin Late 0500-585 252
Re: Helsingin edullisin treenimesta?
Laten tarjous on kyllä huikea. Pöytien ja pallojen putsausta vastaan sitä tuli junnunakin treenattua! Tänään en taida kyllä päästä paikalle, mutta enköhän tuota kohta aio tulla ihan viikkokisojen osallistujaksikin.
Ensin pitää kuitenkin hankkia joku pelikeppi, kun edelliset piti myydä kitarakamojen tieltä
. Myyntipalstaa tässä on tullut jo kärkyttyäkin pari viikkoa, mutta kovin hiljaista on. Jos jollain on Predan uudella 314:lla varustettua keppiä kaupan, niin täällä olisi yksi kiinnostunut. Oispahan shafti ainakin entuudestaan tuttu.
Nuo Liberten kaltaiset mestat on tuttuja ja oikein hienoja, mutta ei ihan sitä, mitä olen hakemassa. Itse asiassa juuri sellaisessa paikassa himoni jälleen heräsikin. On se vaan nöyryyttävää ja samalla äärimmäisen motivoivaa, kun huomaa tatsin olevan ihan hukassa. Nyt sitä on pakko taas päästä tavoittelemaan.
Ensin pitää kuitenkin hankkia joku pelikeppi, kun edelliset piti myydä kitarakamojen tieltä

Nuo Liberten kaltaiset mestat on tuttuja ja oikein hienoja, mutta ei ihan sitä, mitä olen hakemassa. Itse asiassa juuri sellaisessa paikassa himoni jälleen heräsikin. On se vaan nöyryyttävää ja samalla äärimmäisen motivoivaa, kun huomaa tatsin olevan ihan hukassa. Nyt sitä on pakko taas päästä tavoittelemaan.