Mezz MI 3 Alpha Hybrid shaftilla
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
Mezz MI 3 Alpha Hybrid shaftilla
Elikkä kepillä on pelattu yksi ilta shaftiss tai butissa ei ole jälkeäkään ja on ehdottomasti paras keppi millä olen pelannut. hakkaa predat mennen tullen. otan vastaan vaihdossa halvemman kepin ja minimissään sen 500€ käteistä, muuten tarjouksia otetaan vatsaan
0465952088

mieletön mieli mielisteli montaa mieltä mielellään mielellään omalla kielellään...
-
Re: Mezz MI 3 Alpha Hybrid shaftilla
ja keppi on koepelattavissa stadissa!
mieletön mieli mielisteli montaa mieltä mielellään mielellään omalla kielellään...
-
1200 on jo tarjottu, mutta ko. henkilö ei ole kovin luotettava, joten tarjouksia otetaan vastaan. 1200 olisi aika optimaalinen joten tästä voitte päätellä millaista keppiä kannattaa tarjota vaihdossa 

-
voi poistaa. en vaan pysty luopumaan ihanasta, täydellisestä kepistä... 

Miksi laitat edes myyntiin jos et haluu luovuttaa siitä!?escapepool kirjoitti:voi poistaa. en vaan pysty luopumaan ihanasta, täydellisestä kepistä...

Peter Forsström, BB
-
aaaaargh. kun on niin vaikeaa... raha vai keppi? Fillariin uusia osia vai bilistä... mut nyt kaiken tän funtsimisen jälkee oon tullu siihen tulokseen että myyn kepin ja koska ovh on 1815€ niin otan vastaan tarjouksia 1100€ ylösoäin ja jos ei viikon sisään mene kaupaks ni sitten pidän sen itse. olen pahoillani tästä ailahtelusta, mutta varmaan ymmärrätte kun on tälläinen keppi kyseessä... anteeksi. Mutta nyt asiaan Mezz MI 3. kepissä on laminaatti nahka jne. Paras keppi millä olen KOSKAAN pelannut ja olen 6 vuotta aktiivisesti pelannut, mutta se saa nyt jäädä, koska olen löytänyt pyöräilyn. jos on tarjota vaihdossa joku suht halpa ja hyvä keppi + n.700-900€ kepissä ei mitään käytön jälkiä.
-
SIIS MINUN KEPISSÄNI EI OLE KÄYTÖN JÄLKIÄ JA ON LUOTISUORA ____________________escapepool kirjoitti:aaaaargh. kun on niin vaikeaa... raha vai keppi? Fillariin uusia osia vai bilistä... mut nyt kaiken tän funtsimisen jälkee oon tullu siihen tulokseen että myyn kepin ja koska ovh on 1815€ niin otan vastaan tarjouksia 1100€ ylösoäin ja jos ei viikon sisään mene kaupaks ni sitten pidän sen itse. olen pahoillani tästä ailahtelusta, mutta varmaan ymmärrätte kun on tälläinen keppi kyseessä... anteeksi. Mutta nyt asiaan Mezz MI 3. kepissä on laminaatti nahka jne. Paras keppi millä olen KOSKAAN pelannut ja olen 6 vuotta aktiivisesti pelannut, mutta se saa nyt jäädä, koska olen löytänyt pyöräilyn. jos on tarjota vaihdossa joku suht halpa ja hyvä keppi + n.700-900€ kepissä ei mitään käytön jälkiä.
-
voit varmaan sitte avata sille uuden topicin ja tämä keppi on käytännössä uusi ja 200€ halvempiRantanen kirjoitti:Mä voin myydä niitä teille uutena 1300 € / kpl just niin paljon kun jaksatte tilata...
Ei voi!escapepool kirjoitti:voit varmaan sitte avata sille uuden topicin ja tämä keppi on käytännössä uusi ja 200€ halvempiRantanen kirjoitti:Mä voin myydä niitä teille uutena 1300 € / kpl just niin paljon kun jaksatte tilata...
Biljardiliitto myy ilmoitustilaa lehteen ja nettisivuille liikkeenharjoittajille ja heidän ilmoituksilleen! Eli pysyttäydytään nyt vaan yksityisissä ilmoituksissa vaan jookosta!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Nii mitä ihmettä?escapepool kirjoitti:...oon tullu siihen tulokseen että myyn kepin ja koska ovh on 1815€...
Biljardimyynti: Mezz MI-3 1815,00EUR
Biljaridtarvikkeet: Mezz MI-3 1300,00EUR
Joko toisella on törkeästi ilmaa hinnassa tai toinen myy tappiolla!!!
Kamoon nyt selityksiä!
-
no okei. jos niitä saa uutena kerta 1300 ni tää lähtee tonnilla.
Sivukommenttina tähän: enpä ole koskaan nähnyt nettikauppaa jossa kepin ovh olisi myyntihinta.
Hieno keppi ja Mezzit on production keppien parhaimmistoa ja joku saa hienon pelivälineen tästä. Onnea myyntiin.
Hieno keppi ja Mezzit on production keppien parhaimmistoa ja joku saa hienon pelivälineen tästä. Onnea myyntiin.
Mikko Jäntti
-
myyty! voi poistaa. 

Voi ihan itse lukita.escapepool kirjoitti:myyty! voi poistaa.