Myydään Triumph snookerkeppi
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Myydään Triumph snookerkeppi
Myynnissä Triumph-merkkinen käsintehty 3/4 snookerkeppi. Tiedot: Pituus 143cm, paino 500g, tippi 10mm.
Pakettiin kuuluu keppi, extensio, minibutt ja nahkainen sininen keppikotelo. Myydään pois uuden kepin tieltä. Tästä hintalaatu suhteeltaan erinomainen keppi aloittelijalle. Hinta 200€ plus toimitusmaksu. Keppi sijaitsee Raumalla. Testaus onnistuu täällä. Uuden samanlaisen kepin hinta on 220€.
Pakettiin kuuluu keppi, extensio, minibutt ja nahkainen sininen keppikotelo. Myydään pois uuden kepin tieltä. Tästä hintalaatu suhteeltaan erinomainen keppi aloittelijalle. Hinta 200€ plus toimitusmaksu. Keppi sijaitsee Raumalla. Testaus onnistuu täällä. Uuden samanlaisen kepin hinta on 220€.
Re: Myydään Triumph snookerkeppi
Koko paketin hinta 200€. Tinkiä saa 

Shaftiosa saarnipuuta. Buttiosa eebenpuuta ja jalopuu spileceja buttiosassa.
Viilataan vähän hintaa alaspäin. Paketin hinta nyt 185€.
Tästä pukin konttiin hyvä hinta/laatusuhteltaan oleva keppi. Kuvia voin lähettää tarvittaessa.
Höylätään hintaa Joulun kunniaksi vähän alaspäin. 160€ nyt paketin hinta ja päälle muutama liitu ja tippi. Ei enää paha. 

Mä voisin ostaa ton kepin, mutta pitäisi päästä ensin testaamaan.Jessse kirjoitti:oisin kiinnostunu ostaan pelkän kotelon, myytkö? ja paljolla?
Mikko Jäntti
80/60Jessse kirjoitti:buddy maksaa kepist 100e mä bägist 40e

Mikko Jäntti
Rehellisesti sanottuna jomman kumman pitäis ostaa koko setti niin myyjän ei tarvi miettiä liikaa. Sä kun oot lähempänä myyjän hoodeja niin jos ostat paketin niin mä voisin hyvin tod. näk. ostaa ton kepin, mutta testaamaan pitää ensin päästä. Hintakaa oo paha niin tuskin se myymättä jää.
Mikko Jäntti