Ritz Club 10-ball HCP Open 2010 18.-19.12.
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
Re: Ritz Club 10-ball HCP Open 2010 18.-19.12.
Pahoitteluni kaikille!
Sama kaavio laitettiin uudestaan, mutta olimme kaikki tämän iltapäivän/illan aikana kiinni kisan/tulevien kisojen sponsorin kanssa, joten nyt vasta tuli aikaa laittaa pelit nettiin. Kirjoittelen niitä parasta aikaa.
Sorry sorry sorry!
T Mella
Sama kaavio laitettiin uudestaan, mutta olimme kaikki tämän iltapäivän/illan aikana kiinni kisan/tulevien kisojen sponsorin kanssa, joten nyt vasta tuli aikaa laittaa pelit nettiin. Kirjoittelen niitä parasta aikaa.
Sorry sorry sorry!

T Mella
Re: Ritz Club 10-ball HCP Open 2010
0buddy kirjoitti:Krhm, mulle 1-divaristatuksella pelaavalle on laitettu (10) ?
Määrään siis kilpailujen johtajana itselleni (3,4,5,6,7,8,9,10). Kiitän. vitsivitsi
000E
saako hypätä pelkällä saftilla,
vetää masseen touching-balliin pitämällä farkkuvyöstä tukea?!
vakuuttaa..
vetää masseen touching-balliin pitämällä farkkuvyöstä tukea?!
vakuuttaa..
Wissin sijoitukset 2.divarissa tällä kaudella 48, 39, 19, 5. Ei myöskään yhtään top 4 sijoitusta 2009-10 kaudella. Selkee 7 tasuri mielestäni.Maukaz kirjoitti:mietityttää vieläkin tuo wissin jannen tasoitus. kaveri voittanut varmaan muutamat kisat 2-divaris (lännes) ja muuten ollu aina cupis ja status olis varmaan nyt 1-div. huom! ei ole pelannut vielä kisoja niin sen takia ei näy. mietin että miksi hänelle laitettu 7?
Mikko Jäntti
Omalla nimellä esiintyminen auttaisi asiaa.Panski kirjoitti:Pakko sanoa että toi mun 8 on ihan yössä,jos vertaa vaikka Leppiahoon niin ollaan aika samoilla viivoilla ja se sai puhuttuu itelleen 7. Sekä ihan tuloksienkin valossa en ole pärjännyt missään lukuunottamatta noita yhtiä(div.mestaruus) kisoja.. 3-divarissa jos on keskikastissa niin eikai sillon ole tosiaan 8 tasotuksella?
Mikko Jäntti
Koska kaksi pelaajaa perui, ja yksi uusi kilpailija saatiin mukaan niin kisoissa on
vielä yksi paikka vapaana!!!
Nopeimmat elävät!
Mukaan tuli Kari Paloheimo (9).
vielä yksi paikka vapaana!!!
Nopeimmat elävät!

Mukaan tuli Kari Paloheimo (9).
Mikko Jäntti
Pitää varmaan tehä sellaset tasurikisat, mihin voi ilmoittautua tyyliin "tuun pelaamaan jos mun tasuri on vähintään x ja enemmän kun tolla, sillä, näillä ja noilla ...
Siihen vaan pitää olla joku supercompuutteri jonka laskentavoima riittää ratkomaan sen hypermatriisin, jonka pohjalta saadaan maksimimäärä osallistujia paikalle

Siihen vaan pitää olla joku supercompuutteri jonka laskentavoima riittää ratkomaan sen hypermatriisin, jonka pohjalta saadaan maksimimäärä osallistujia paikalle

Sponsored by Janne Kettunen
-
Tube kirjoitti:Tuisku ei syö Mellan makaronilaatikkoa, jos ei saa syödä Ritari Ässä-lautaselta.Maukaz kirjoitti:toivottavasti asiani otetaan huomioon!
http://www.youtube.com/watch?v=bCinTerj-Hg
Jotenkin tosta tulee tää tasoitusvääntö mieleen

-
Ja pikkuvintiöiden ohjelma jatkuu....
Eli Kasim Meghjee sairastunut, jolloin Toni Pistool "taas" mukaan kisoihin.
Teesaar Raimo - Pistool Toni paikalla viimeistään klo 9.45
Menen noin tunnin päästä nukkumaan, joten sen jälkeen on turha yrittää sekoittaa mun päätä tän enempää ja puhelin on sitten äänettömällä.
Eli Kasim Meghjee sairastunut, jolloin Toni Pistool "taas" mukaan kisoihin.
Teesaar Raimo - Pistool Toni paikalla viimeistään klo 9.45
Menen noin tunnin päästä nukkumaan, joten sen jälkeen on turha yrittää sekoittaa mun päätä tän enempää ja puhelin on sitten äänettömällä.