KENEN VASTUULLA

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Skobe
Viesti:

Re: KENEN VASTUULLA

Viesti Kirjoittaja Skobe »

c'mon, kun osallistumismaksuista vain 40 pinnaa menee liitolle, ei voi olettaa tulospalvelun toimivan. :twisted:
dobermann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

ajurix kirjoitti:Uskon että jokaisella kilpailun johtajalla lienee käyttöoikeudet SBILlin sivustolle...
Hih, hih. :D
laadidaa

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Sponsored by Janne Kettunen
Skobe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Variantti kirjoitti:Komppaan edellisiä hymiöitä. Toivottavasti ajurix osaa jatkossa olla ottamatta kantaa epäkohtiin, jos ei ole valmis korjaamaan niitä itse henkilökohtaisesti. Jos jonakin kauniina päivänä SBiL alkaa saamaan valtionapua ja me pelaajat alamme maksamaan SBiL:lle jossakin muodossa tukea, niin silloin SBiL voi palkata kokoaikaisen työntekijän, joka hoitaa tiedotukseenkin kiittyviä tehtäviä. Edellinen on vain ajatusleikkiä, mutta jos näin tapahtuisi ja epäkohtia vielä sen jälkeen löytyisi, niin silloin olisi mielestäni "ihan ok" ottaa kantaa!
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö liitolla ole yksi täysipäiväinen työntekijä (Ryytty?). Budjetissa kerrottiin varsinaisen toiminnan henkilöstökuluihin, palkkoihin, menneen vuonna 2009 31218 €. Tulevalle vuodelle on budjetoitu 7200€ enemmän.

Tämä siis ihan irrallisena välikommenttina keskusteluun. Itseäni ei häiritse vaikka tulokset tulisivatkin hieman "perästä", koska sieltähän ne minun tapauksessa ovatkin :lol:
Kisojen osallistumismaksujen prosenttijakaumat tosin ovat aina askarruttaneet minua, mutta nekin keskustelut on käyty jo moneen otteeseen eli so not, näillä mennään.. 8)
Vastaa Viestiin