Myy se pois ja osta joku oikea tilalle.1x2 kirjoitti:No tuli hommattua lasikuitu päällysteinen keppi ja millähän tota uskaltaisi hinkata että edes hieman luistaisi peukalon hangassa. Ei oikein uskalla hiomapaperia näyttää kuten puu kepeissä. Onko raatilaisilla joku hyvä tsydeemi?
Millä liukkaaksi?
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: Millä liukkaaksi?
Ehdottomasti paras vaihtoehto!Myy se pois ja osta joku oikea tilalle

... ja toiseksi paras vaihtoehtoEi ainakaan mulla tuu nyt muuta mieleen kuin hanska
.... vaseliinit ja kama sutrat sitten erikseen

..... jos jumala olisi olemassa , se voisi rangaista cuetechia ja vastaavia jätösten tekijöitä ,taudeilla ja muilla vitsauksilla, varsinkin kun Öörli ei enää aikoihin ole ollut niiden tallissa

-
Tiedän minä muutaman pelimiehen/naisen, jotka vieläkin luottaa Quetecin köliin. Minua on vaan huvittanu ne Stricklandin kommentit siitä kepistä, jopa niiltä ajoilta, kun vielä pelas sillä kepillä. Earlin ennätysten listaan vois varmaan lisätä quetecin katkomisen maailman ennätyksen... Sitten tiedän kans yhden pelimiehen, joka pelaa sillä Strickland edition kepillä ja käyttäytyy myös siihen malliin varsinkin pari simaa liikaa ottaneena... (tosin ei onneks läheskään niin huonosti) Liekkö kepillä osuutta siihen asiaan...9Ball kirjoitti:Ehdottomasti paras vaihtoehto!Myy se pois ja osta joku oikea tilalle![]()
... ja toiseksi paras vaihtoehtoEi ainakaan mulla tuu nyt muuta mieleen kuin hanska
.... vaseliinit ja kama sutrat sitten erikseen![]()
..... jos jumala olisi olemassa , se voisi rangaista cuetechia ja vastaavia jätösten tekijöitä ,taudeilla ja muilla vitsauksilla, varsinkin kun Öörli ei enää aikoihin ole ollut niiden tallissa

Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
-

Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...