14.1 SM Seniorit

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Hakkola

Re: 14.1 SM Seniorit

Viesti Kirjoittaja Hakkola »

Terve Vaasasta.
MN40
Aaltonen Ari
Alanen Juha-Pekka
Hakala Reijo

MN50
Hakkola Esko

Seura on Vaasa Senior Biljard (VSB)

-Esko
Esko Hakkola
Pro Biljard Club Ry
Vaasa Billiard
laadidaa

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

Janne Kettunen, MeiBK, MN40
Sponsored by Janne Kettunen
kuuspussii

Viesti Kirjoittaja kuuspussii »

heikun-keikun eikun , Vaari Paavo,TBK, MN-40,sarja, mukaan kolottaa palloi, vai mites se meni, näkymisiin 8)
Paavo Vaari,GU (tuulta päin,selkä eellä) 8)
kuuspussii

kuiniin kirjoitti:Eiks noi 40v. juniorit, joilla on parempi näkökyky vois pelata city-poolissa ja 50v. Kasissa, kun siellä on kunnon valot. Jos niin ei käy, niin sitten mä en ainakaan tuu pimeeseen pelaamaan.
tere taas,miekin oon jo fiiskymppinen :oops: , oho,näkö on mitä parhain, omasta mielestä, jos me pelaajat pelataan siel miss on *rumasana*,niin männöö luultavast sutjakast etiäppäin,oonkohan mie ollut lapsena vähän pimmeessä? ohoh. "okulaarit" päähän ja "valo-miekka"mukaan,niin, kyl sesiit sit. :oops: terveisin yks 40:n junnu , Vaari vaan 8)
laurih

Viesti Kirjoittaja laurih »

Lauri Hietala , Baari , MN40
billiardmama

Viesti Kirjoittaja billiardmama »

kuiniin kirjoitti:Juu..u. Siellähän sitten pelailette. Toisaalta onhan se ihan hyvä, ettei meikä ole paikalla. On jollain paremmat mahdollisuudet mitalille. Mikä sen arvo sitten lienee..... ?
Onkos Kasissa enemmän pöytiä kuin City-poolissa? Vai mikä lienee syy arvioon, että pelit menevät jouheammin tällä pelipaikkajärjestelyllä.
Hyvää pelionnea sitten vaan kaikille. Jos se nyt sitten on onnesta yhtään kiinni.
:?: :?: :?: :?
Mitä kohtaa et Retsin vastauksessa ymmärtänyt?
T Mella
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

kuiniin kirjoitti:Juu..u. Siellähän sitten pelailette. Toisaalta onhan se ihan hyvä, ettei meikä ole paikalla. On jollain paremmat mahdollisuudet mitalille. Mikä sen arvo sitten lienee..... ?
Onkos Kasissa enemmän pöytiä kuin City-poolissa? Vai mikä lienee syy arvioon, että pelit menevät jouheammin tällä pelipaikkajärjestelyllä.
Hyvää pelionnea sitten vaan kaikille. Jos se nyt sitten on onnesta yhtään kiinni.
Mä en kyllä nyt oikein ymmärrä kirjoittajan pointtia :roll:
timoas

Viesti Kirjoittaja timoas »

Tere Retsi Laita 40v sarjaan Timo Siekkinen Ritz club :wink:
kuuspussii

kuiniin kirjoitti:Ihan ok. Ajattelin vaan ehdottaa jotain joustavuutta, mutta ainahan se oma etu menee yleisen edun edelle.
morjens, se oli muuten hyvä biisi, tuo, Valonkantaja, ra......ja ,juu et sillee.perustuu tämäkin vissiin vielä vapaa-ehtoisuuteen, joskus vaan tulee niin syyllinen olo :?: niin vaikeaa,niin vaikeaa :!: Mamalle onnittelut voitosta, tais olla oikeen kunnon M-M finaali, ja loppuun asti :roll:
laurih

kuiniin kirjoitti:En taatusti ole ainoa, joka on sitä mieltä, että City-poolin pöytien valot on huonot. Se on se mun pointi, mitä joku ei ymmärtänyt aikaisemmista viesteistäni. Olis mukava nähdä kunnolla pallo toisestakin päästä pöytää. Valot on samaa surkeeta 60-luvun luokkaa, mitä on myös Galaxissa Tampereella. Siellä siitä oli useamman paikalla olevan pelaajan kanssa juttua 8 pallon SM kisojen aikana. Mä vaan olen ainoa, jolla on "munaa" puhua ja kirjoittaa julkisesti näistä epäkohdista. Muut myötäilee ruskean kielensä kera, ettei vaan tule keljun ihmisen mainetta. Mun mielestä vaan on tärkeää saada pelata kunnolliseissa olosuhteissa, joissa varmaan nää hyvän näkökyvyn omaavat, vajavaisiin oloihin tyytyväiset myötäilijät eivät ole tottuneet pelaamaan ja siksi kokevat tällaiset arvostelut turhiksi.
Ruskeakielisyys ei todellakaan paranna epäkohtia ja siksi minulla ei ole, eikä koskaan tule olemaan sellaista.
Mielummin elän päivän seisaallani kuin sata vuotta polvillani. Jos sitä ei ymmärretä, se ei ole minun ongelmani, vaan niiden muiden.
Kuka tää hemmo oikein on? Näitä lisää :lol:
Jo alkais senioritouhu mennä vauhdilla johonkin suuntaan, tää on oikeeta meininkii :!:
Mitä niistä oikeilla nimillä kirjoittajista, niitähän riittää. Tää on paljon hauskempaa ku joku uskaltaa heittää tollasta läppää nimimerkin takaa. Mullakin oikeen hiki tulee selkään, ku en tiiä ett avaudunko kunnolla vai vihjailenko vaan. Tää klounihan voi olla mun joku kaveri...tosin ei mulla ketään kavereita oikeesti oo :cry:

Ps. Ainii Kuinii, voinx mä laittaa sulle yv:ä jotain ihan sairasta läppää; niinku sillee ett mä haukkuisin kaikki salit (varsinki ne mis en oo edes käyny) ja valot ja baaririskit ja vessat ja ihan kaikki. Nii sit sä niinku laittasit sen eteenpäin ja sit kukaan ei tietäis, ett se onki mun sekoiluu. Must siin ois oikein luomumunaa kerrakseen. Arvaa vaa, ett jengi hiiltyis. Ihan niinku nois sunki viesteis oli pohjimmiltaa varmaan tarkotus.

Pps. Sääli, ett sullon munat ihan loppu, etkä uskalla tulla Lahteen, olis ollu kiva vähän teikata sun kanss Lahess...ilman panosta tietenki.

Nimimerkki: " Never Too Much Late "
laurih

Mika Salonen kirjoitti:
Mika Salonen kirjoitti:Kirjoittajan nimi tuli esiin ketjussa.
Sotkin näköjään nimimerkit keskenään... :roll:
Vaihdahan Mika paremmat valot työpöydälles :!:

Nimimerkki: Too Late ?
kuuspussii

kuiniin kirjoitti: Mä vaan olen ainoa, jolla on "munaa" puhua ja kirjoittaa julkisesti näistä epäkohdista. Muut myötäilee ruskean kielensä kera, ettei vaan tule keljun ihmisen mainetta.
terve vaan ,NM:.kuiniin, mie en tosta siun "ruskeesta"kielestä tiiä, se ei oikeen oo minkään "väärtti".oma-kohtaisista kokemuksista tiiän,jotenkin, miekin, että tuo maine kasvaa, mitä enemmän laukoo. tuota, olis varmaan kauden alussa kantsinut funtsia, onko tässä mitään järkee, ja tulla tonne MN-40:en sarjaan, olis voinut noi valo-syyt jäädä taka-alalle, ainakin hieman sivuun, ni olis nyttenkin saanut naattia Retsin "VALAISTUKSESTA" , muusta mukavasta puhumattakaan. Itse en varmaankaan oo suurimman pelaaja-porukan mielestä, luultavasti sanoistani ,ehkäpä myös teoistani johtuen mikään miellyttävin "hemmo", enkä sitä keltään anele tai pyytele, mut kun en oo päättämässä enkä haluakaan sellaista tehdä, niin paree ku soittelee niil sävelil jotka on luotu, saatu, tuotu tai tehty. ps."muna" suus on vaikee puhua, ja "muna" käress on vaikee pelata 8) Latelle :" Ilmasii" teikkauksii miekii mukaan, :shock: PELIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Matti Vanha(la)

Viesti Kirjoittaja Matti Vanha(la) »

Uskaltaakohan tänne edes ilmoittautua, on sen verran tiukkoja kommentteja...?

Matti Vanhala kuitenkin mukana, seura KaKa ja sarja 40v eli Retsin pöydät kirkkaitten lyhtyjen alla.
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Puhelimella ilmoittauduin jo aikaisemmin mutta laitetaan nyt varalta tännekin eli Kauko Keskinen ja Mika Määttä mukaan kisoihin. Toivottavasti saadaan hyvät kisat aikaiseksi :roll:

Edittiä vähäsen, molemmat MN40
billiardmama

Viesti Kirjoittaja billiardmama »

Mika kirjoitti:Toivottavasti saadaan hyvät kisat aikaiseksi :roll:
Ei ole mahdollista, koska en pääse kisoihin kun olen töissä. :lol:
T Mella
Henry Grahn

Viesti Kirjoittaja Henry Grahn »

Henry Grahn ilmoittautuu sarjaan M50.
neowolf

Viesti Kirjoittaja neowolf »

Seppo Jehkonen, Story ilmottautuu myös mukaan 40 vuotisten kisoihin.
Vastaa Viestiin