Eiks joku sixpakki ois vakaampi. Tai ootas. 3 litran viinipönikkä (täysi tietenkin). Siitä voi valita helppokäyttöisellä manuaalisella valitsimella kolme eri korkeutta "käden käänteessä".MuhlaMasta kirjoitti:ja sit pöydälle asetettava takamaskituki. Saako käyttää? Esim, litran juissi?
Finger extenders
Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: Finger extenders
Sponsored by Janne Kettunen
sammyboy kirjoitti:http://www.amazon.com/gp/product/images ... ting-goods
onkohan nyt kyse tämänkaltaisesta keksinnöstä?
Earl Stricklandilla oli ainakin muutama vuosi sitten käytössään
finger extensionit joissakin hyppylyöntitilanteissa.
Taisi olla mallia tee-se-itse.
Ei muuta kuin askartelukauppaan.
Finger extensions - kielletty.
Takamaskituki - kielletty. (esim. tuommoinen mikä on sammyboyn linkissä)
Säännöissä on ilmoitettu ne välineet joita saa käyttää. Ja niitä saa käyttää vain siten mihin ne on tarkoitettu esim. liituja ei saa pinota pöydälle korvaamaan finger extensions.
Takamaskituki - kielletty. (esim. tuommoinen mikä on sammyboyn linkissä)
Säännöissä on ilmoitettu ne välineet joita saa käyttää. Ja niitä saa käyttää vain siten mihin ne on tarkoitettu esim. liituja ei saa pinota pöydälle korvaamaan finger extensions.
Mikko Jäntti
Harmi.
Ois ollu niin kiva seurata kaikkia niitä hämärien autotallinikkareiden pulppuavan luovuuden tuotoksia jatkossa. No pitää varmaan jonkun aktiivin järkätä jotkut vuosittaiset Freestyle tuning skabat, missä apuvälineiden käyttö on pakollista ja itse tehtyjä käyttäessä saa hypätä shaftilla Parhaasta virityksestä sais pokaalin.
Ois ollu niin kiva seurata kaikkia niitä hämärien autotallinikkareiden pulppuavan luovuuden tuotoksia jatkossa. No pitää varmaan jonkun aktiivin järkätä jotkut vuosittaiset Freestyle tuning skabat, missä apuvälineiden käyttö on pakollista ja itse tehtyjä käyttäessä saa hypätä shaftilla Parhaasta virityksestä sais pokaalin.
Sponsored by Janne Kettunen
MuhlaMasta kirjoitti:ja sit pöydälle asetettava takamaskituki. Saako käyttää? Esim, litran juissi?
-
Sitten ei muuta kuin kirurgille ja tilaamaan pidennystä sormiin.
Lol. Täytyy myöntää että tätä olisi vaikea kieltääJarno Virtanen kirjoitti:Sitten ei muuta kuin kirurgille ja tilaamaan pidennystä sormiin.
Litran juissi oli myös aika jäätävä ehdotus
Mikko Jäntti
ProShotGlovessa on tukirakenteita jotka selkesti vaikuttavat lyöntiin, siksi mun mielestä on luonnollista että se on kielletty. Tukikäteen vertaus on vähän nihkea, koska tukikäsi on vain passiivinen "teline". Mitä tulee esim. sormijatkeisiin niin sanoisin, että esine/tuote jota on joskus käytetty mutta erikseen sen jälkeen kielletty voi olla hyvin vaikea saada enää koskaan hyväksytettyä. Kun taas Magic Rackissa on selkeitä etuja jotka helpottavat pelin kulkua, mutta niillä ei ole mitään tekemistä itse pelaajien fyysisten suoritusten kanssa. Monet hankaavat Magic Rackia vastaan, mutta itse ainakin henkilökohtaisesti olen tyytyväinen siihen, ettei pakkaa tarvitse vääntää joka kerta 5-10min ennenkuin kelpaa. Hikikin tulee siinä prkl pakan kanssa ähistessäKimmo kirjoitti: toisaalta saannothan on luotu rik....siis muutettavaksi.....esim Magic Ball Rack virallisesti nyt hyvaksytty Saksan liiton alaisissa kisoissa...
hanska on sallittu pelatessa....joten hieman ihmettelen tuota ProShotGloven kieltoa peleissa kun eihan se ole oikeastaan muuta kun hanska jossa on pari metallinpalaa sisalla....ja sattuu olemaan toisessa kadessa...
tosin sormijatkoille voi olla vaikeampi saada hyvaksyntaa....tai mie kehitan sellasen viulun jossa shafti menee kahden rinkulan lapi joten kun sen kerran asettaa oikealle paikalle niin silla ei voi lyoda vaarin
Uusi viulurakenne pitää toki sitten hyväksyttää erikseen jotta se voidaan ottaa käyttöön. Siihen asti se on kielletty. Onnea matkaan
Kova on hinku yrittää keksiä kaikkea kivaa, mutta mitäs jos vaan opeteltais pelaamaan kunnolla? Treeneihin voi toki kehitellä vaikka mitä apuvälineitä, mutta tuskin kilpailuihin tullaan koskaan hyväksymään mitään mullistavia teknisiä apuvälineitä. Eikös biliksessä ole vähän niinkuin tapana pelata "perinteitä kunnioittaen" ?
Mikko Jäntti
-
- Viesti:
Joo en mäkään oo kuullu että sitä ois missään kielletty käyttämästä?
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Säännöissä lukee, että uudet välineet pitää erikseen hyväksyttää jos niitä aikoo käyttää. Eli tässä kohtaa mennään kilpailujen johtajan armoilla. Jos joku on antanut sitä käyttää niin mikäs siinä. Voihan sen teoriassa laskea pelihanskaksi.Tommi Lamminaho kirjoitti:Joo en mäkään oo kuullu että sitä ois missään kielletty käyttämästä?
Tässähän mennään niin, että yksittäisellä kilpailujen johtajalla on teoriassa mahdollisuus hyväksyä moisten välineiden käyttö niin kauan kun joku virallinen taho kuten WPA ottaa kantaa uuden välineen käyttöön. Nyt kannanottoa ei ole tehty, joten en sanoisi että väline on hyväksytty/kielletty vaan liikutaan harmaalla alueella. Hyväksyttiinkö US Openissa tän käyttö vai?
Mikko Jäntti
Kepin ominaisuudet on säännöissä määrätty, pidennykset ei riko tätä sääntöä. Sormenpidennyksiä ei ole erikseen hyväksytty, vaan peräti erikseen kielletty WPA:n alaisessa kilpailussa, jolloin sama linjanveto pätee myös muissa virallisissa kilpailuissa.Jessse kirjoitti:se minua tässä lähinnä ihmetyttää, et miks keppiin saa laittaa pidennyksen mutta ei sormiin....
Mikko Jäntti
Antenniosastoa koko mies toi Riku, mut onhan se perkule kyllä yks viihdyttävimpiä pelaajia seurata, niin pelillisesti kuin sekoiluillaan
Mikko Jäntti