HAPPY GARDEN SULKEE OVENSA

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Joonas

HAPPY GARDEN SULKEE OVENSA

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Tosiaan Happy Garden on tullut tiensä päähän ja sulkee ovensa vappuaattona 30.4.2009... eli reilun kuukauden päästä !

Juuri tänään alkava TBC:n uusi viikkokisajakso (normaalisti 10 viikkoa) supistuu nyt sitten lyhyemmäksi. Kisat toki jatkuu normaalisti. Tervetuloa mukaan kun vielä ehtii :shock:

Happy Gardenin puolesta... Joonas Saloheimo
- Joonas -
Skobe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

No voihan pahkura! Eipä silti tullut kovinkaan suurena yllätyksenä.. Kun viimeksi avattiin ovet Trickshotin jäljiltä, ei paikalle tehty yhtään mitään. Odottikohan ne että ihmiset Hakaniemessä ois muuttunut?
Poolipöytien veratkin on vaihdettu viimeksi kolme vuotta sitten. :shock:
Asiakaspaikat "ruokasalin" puolella ammotti yleensä tyhjyyttään ja siitä mikä myi edes vähän (biljardi) ei pidetty huolta.

Joku rohkee voisi avata tuohon biljardisalin. Pöytiä mahtuu hyvin vielä muutama lisää..
CFC

Viesti Kirjoittaja CFC »

Skobe kirjoitti:
Joku rohkee voisi avata tuohon biljardisalin. Pöytiä mahtuu hyvin vielä muutama lisää..
Lähetkö sijoittajaks mukaan, jos mennään?
Skobe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

CFC kirjoitti:
Skobe kirjoitti:
Lähetkö sijoittajaks mukaan, jos mennään?
Mun rahoilla sais ehkä keppitelineen seinälle.. Jonkun summan voisi ehkä pistääkin jos riski on pieni. Joskus peräänkuuluttelin ns.osakassalia. Pelaajat omistaisivat salin, tai ainakin suuren osan siitä (kts.golf).
Sbil voisi olla siinä toimeenpanijana taustalla ja organisaattorina.
Osake maksaisi jotain xxxx,xx euroa ja hoitovastike xxx,xx euroa...
Toimikaa!
CFC

Viesti Kirjoittaja CFC »

Dereck kirjoitti:Toi oli hyvä 15000€ jäsenyys. Vuosimaksu 500€, kierros 40€ sisältää caddyn eli kiksaajan/pakantekijän/kepinvirittäjän. klubilla sitten vois maksaa shampanjat onepocket ap:sta kaikille pöydillä pelaaville ja caddieille. Jäsenmäärä rajattu 1000 kpl sis kannattaja jäsenet. (kts HKG) vois vaikka toimii ihan vaan niiku klubina vierailiota sitten maun mukaan.

:lol:
Hyvä Tero, hauskaa läppää!

Vakavammin ajateltuna, mä oon jo kauan katsellut kuinka jengi Kalliossa jonottaa pöytiä jatkuvasti ja nyt sieltä vähistä vielä poistuu neljä.

Tuo kapakka kieltämättä vaatis ainakin mun silmään ISON remontin ja ehkä vielä vois käyttää jotain sisustusuunnittelijaa. Pöydätkin tekis mieli vaihtaa Diamondin Pro Cut -versioihin ja vanhat myyntiin.

Ruokalista menisi selkeästi yksinkertaisemmaksi, mutta silti laadukkaaksi, ja ehkä jopa pelkästään lounaspainotteiseksi. Anteeksi vaan viikkokisailijat, mutta money talks and bullshit walks. Olemassa olevaa keittiötä pitäisi jokatapauksessa jollain tapaa hyödyntää.
Alkoholien juomapuolella mä väitän olevani aika ekspertti ja vahvin osaamisalue ehkä vois painottua sille linjalle. Siinä on tori ja kauppahalli lähellä(+muut kaupat) eli drinkkien valmistuksessa olis ainakin raaka-ainehankintojen puolesta helppo panostaa tuoreisiin raaka-aineisiin. Mä en osaa tässä pikku humalassa riittävästi painottaa tuoreiden raaka-aineiden merkitystä sekä ruoan, että juoman makuun.
Mun mielestä hyvä cocktail (ja ruoka) valmistuu aina tuoreista raaka-aineista. Tuossa kyseissä kapakassa ne olis sijainnin puolesta kohtalaisen helppo hankkia. Sitten pitää tietenkin ottaa huomioon, että nämä nostaa valmiin drinkin (ruoka-annoksen) hintaa. Iso kysymys onkin löytyykö Kalliosta riittävästi laatutietoisia ja halukkaita (maksukykyisiä)maksajia? Jos siellä normaalisti maksat esim 2,90€ kolmostuopista niin löytyykö riittävästi halukkuutta maksaa mun kapakassa laadukkaasta cocktailista 10 - 14€? Paremmat viskit, rommit ja etenkin konjakit vielä ihan omissa sfääreissään. Biliksen hinta olis vähintään 12€/h ja köyhät voi pitää tästä kommenttinsa ihan omana tietonaan.

Idea olis tarjota laatua, joka suhteessa, maksukykyisille ja maksuhalukkaille asiakkaille.

Riskialtista läppää näin laskusuhdanteen aikana, mutta tää olikin vain pieni ajatus.
Rahoituksen järjestäminen tälle vois ollakin sitten vaikka uusi olympialaji.

Mutta näin yöllä, aamulla uusin ajatuksin.
CFC

Viesti Kirjoittaja CFC »

Tupakin vedettyäni tuli mieleen lisätä vielä, että asiakaskunta koostuisi ainoastaan hyvin käyttäytyvistä ihmisistä. Kaikki huonosti käyttäytyvät lähtisi aika nopeasti hiuksista v1ttuun. Mun mielestä tämä on varsin tärkeä paikan imagoa luova asia.

Voin myöhemmin tarkentaa vaikka kysyjälle henkilökohtaisesti, mitä tarkoittaa hyvin käyttäytyvä baari/ravintola -asiakas.
mäksy

Viesti Kirjoittaja mäksy »

CFC kirjoitti:
Dereck kirjoitti:Toi oli hyvä 15000€ jäsenyys. Vuosimaksu 500€, kierros 40€ sisältää caddyn eli kiksaajan/pakantekijän/kepinvirittäjän. klubilla sitten vois maksaa shampanjat onepocket ap:sta kaikille pöydillä pelaaville ja caddieille. Jäsenmäärä rajattu 1000 kpl sis kannattaja jäsenet. (kts HKG) vois vaikka toimii ihan vaan niiku klubina vierailiota sitten maun mukaan.

:lol:
Hyvä Tero, hauskaa läppää!

Vakavammin ajateltuna, mä oon jo kauan katsellut kuinka jengi Kalliossa jonottaa pöytiä jatkuvasti ja nyt sieltä vähistä vielä poistuu neljä.

Tuo kapakka kieltämättä vaatis ainakin mun silmään ISON remontin ja ehkä vielä vois käyttää jotain sisustusuunnittelijaa. Pöydätkin tekis mieli vaihtaa Diamondin Pro Cut -versioihin ja vanhat myyntiin.

Ruokalista menisi selkeästi yksinkertaisemmaksi, mutta silti laadukkaaksi, ja ehkä jopa pelkästään lounaspainotteiseksi. Anteeksi vaan viikkokisailijat, mutta money talks and bullshit walks. Olemassa olevaa keittiötä pitäisi jokatapauksessa jollain tapaa hyödyntää.
Alkoholien juomapuolella mä väitän olevani aika ekspertti ja vahvin osaamisalue ehkä vois painottua sille linjalle. Siinä on tori ja kauppahalli lähellä(+muut kaupat) eli drinkkien valmistuksessa olis ainakin raaka-ainehankintojen puolesta helppo panostaa tuoreisiin raaka-aineisiin. Mä en osaa tässä pikku humalassa riittävästi painottaa tuoreiden raaka-aineiden merkitystä sekä ruoan, että juoman makuun.
Mun mielestä hyvä cocktail (ja ruoka) valmistuu aina tuoreista raaka-aineista. Tuossa kyseissä kapakassa ne olis sijainnin puolesta kohtalaisen helppo hankkia. Sitten pitää tietenkin ottaa huomioon, että nämä nostaa valmiin drinkin (ruoka-annoksen) hintaa. Iso kysymys onkin löytyykö Kalliosta riittävästi laatutietoisia ja halukkaita (maksukykyisiä)maksajia? Jos siellä normaalisti maksat esim 2,90€ kolmostuopista niin löytyykö riittävästi halukkuutta maksaa mun kapakassa laadukkaasta cocktailista 10 - 14€? Paremmat viskit, rommit ja etenkin konjakit vielä ihan omissa sfääreissään. Biliksen hinta olis vähintään 12€/h ja köyhät voi pitää tästä kommenttinsa ihan omana tietonaan.

Idea olis tarjota laatua, joka suhteessa, maksukykyisille ja maksuhalukkaille asiakkaille.

Riskialtista läppää näin laskusuhdanteen aikana, mutta tää olikin vain pieni ajatus.
Rahoituksen järjestäminen tälle vois ollakin sitten vaikka uusi olympialaji.

Mutta näin yöllä, aamulla uusin ajatuksin.

olisko pukupakko? entä pääsiskö lenkkareilla sisään?
Joonas Mäkinen, Luna
Vastaa Viestiin