Biljardilasit

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Se kauniimpi Tiusanen

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

Jaa'a, olen joskus itsekin hintaa kysellyt tutulta optikolta, mutten nyt tähän hätään muista, että mitä se olisi ollut. Joku muistikuva mulla on, että eräs tuttu oli sellaiset hankkinut vajaalla parilla huntilla. Olisko ollut vielä lähempänä sataa viittäkymppiä.

Eräs toinen tuttuni taisi tilata itselleen lasit ihan netistä, ja oli käsittääkseni ihan tyytyväinen hankintaansa. Luonnollisesti mulla ei ole hajuakaan, että minkä saitin kautta tilauksensa teki, mutta ainakin tällaisen löysin:

http://www.billiard-eyeglasses.com/

Piilarithan ovat myös vaihtoehto, mikäli ei tahdo päähänsä noita sokkarin ovia, eikä myöskään tahdo vetää sokkona, kuten allekirjoittanut tekee. Täällä on varmasti jengiä jotka vetelee lasit päässä tai piilareilla, ja jotka varmaan osaavat kertoa asiasta tarkemmin.
-Timo Tiusanen
Se kauniimpi Tiusanen

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

Jos jollakin on kokemusta netin kautta tilatuista laseista, niin kuulisin itsekin mielelläni kokemuksia.
-Timo Tiusanen
Can Playsam

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Kun venyttelee takareidet ja selän kuntoon, niin pääsee huippu stanssiin ja ei tarvii pelilaseja... Hyötyy siitä venyttelystä koko pelaaja muutenkin...
Riksa

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Can Playsam kirjoitti:Kun venyttelee takareidet ja selän kuntoon, niin pääsee huippu stanssiin ja ei tarvii pelilaseja... Hyötyy siitä venyttelystä koko pelaaja muutenkin...
:roll: :roll:
Vastaa Viestiin