Lucasin Hybrid

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

..täytyy hieman ihmetellä ,mikä idea on siinä että pyritään tekemääm kepistä ns "tunnoton" ..... tuossakin kehutaan ,että on onnistuttu poistamaan 27% näistä värinöistä ..... ainakin minä haluan että se keppi antaa "palautteen" lyönnistä :roll:
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Sami_Timonen kirjoitti:niin keksihän ne golffiinkin mopontankin kokoisen aloitusmailan :D
harva vetelee enää oikealla puumailalla (vaikka en golffia harrastakkaan)
Totta :D ....mutta siinä on kuiten se idea ,että se pallo saadaan lentämään pitemmälle ja suorempaan ..... enkä minäkään pelaa golfia :D

...minulla oli joskus paksusaftinen keppi,jossa oli viellä paksu pehmeä elk master nahka ..... sillä kun löi ,niin tuntuma oli sama kuin olis läpsäyttänyt märän sukan seinään :lol:
dobermann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Noissa kumi/geeli `gripeissä´on kuulemma semmonen ongelma kun lyö ns. kurotuslyönnin, niin butin osuessa vaatteeseen (esim. paidan helma) niin lyönti menee pieleen. Ottaa vaatteesta (hipastessa) niin suuren kitkan että lyönnin liikerata muuttuu. Kuulemma… en ole kuitenkaan itse kokeillut. Noh, mä en oo kumimiehiä. Leather is better. :roll:
Riksa

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Jokkepappa kirjoitti:
Onko lyöntitekniikka hyvä jos keppi hankaa lyöjän paitaa?
:shock:

hahaha.. tuskinpa ana tässä nyt meinas et se lyö keppi kyljessä vaan juurikin tilanteen vaatimaa paikkaa missa joutuu venyttämään / kurottamaan
Vastaa Viestiin