"Kumisukka" kepin peräosaan

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
buddy

Re: Täältä

Viesti Kirjoittaja buddy »

Kari Talvio kirjoitti:Pool Gardenista ainakin löytyy hyllystä
Kylä teil on kaikkee... :wink:
Mikko Jäntti
jaolsten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Kahvaselkä kirjoitti:Mustaa kutistesukkaa myyvät kaikki sähköliikkeet, leikkaat sopivan mittaisen palan, vedät kepin päälle ja föönäät kuumailmapuhaltimella kiinni keppiin.
Aine on jonkinlaista kumia, ei luista ja pysyy kiinni kuin syöpä mummossa.
:shock:

Nielaus

:shock:
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
jaolsten
Viesti:

tonimikael kirjoitti:Kädensijaulapan ohjeiden mukaisesti käväsin tuossa puolen kilsan päässä olevassa sähköliikkeessä, jossa myyjä ystävällisesti kuumailmapuhalsi sen kutistesukan paikoilleenkin ja lyhyen kokemuksen perusteella voin todeta olevani tyytyväinen koko touhun tullessa maksamaan vain vitosen, että suosittelen niille, jotka tykkää, pitäisköhän tätä lausetta jatkaa vielä pitkäänkin (vielä ku jättäs välimerkit pois, niin täähän ois aitoa jarnoa :D).
Erittäin hyvin sanottu, etenkin oon tyytyväinen keksimääsi uuteen suomenkielen yhdyssanaan: Kädensijaulappa!

Muutoinkin kannattaisi harkita uraa sanojen ja suomen kielen parissa, esimerkiksi ristisanatehtäväurakoitsijana :wink:

Olipas toikin erikoinen sana. :shock:

Pöhnä

Taas :oops:
jaolsten
Viesti:

tonimikael kirjoitti:
Erittäin hyvin sanottu, etenkin oon tyytyväinen keksimääsi uuteen suomenkielen yhdyssanaan: Kädensijaulappa!

Muutoinkin kannattaisi harkita uraa sanojen ja suomen kielen parissa, esimerkiksi ristisanatehtäväurakoitsijana Wink
Kiitos :D Täytyypä ottaa tuosta vinkistä isoisä, kuulostaa nimittäin aivan unelmahommalta! ;)

PS. Miksi mulla lukee tuolla ylhäällä "Lainaus:", kun muilla lukee, että "jokuihmetyyppi kirjoitti:"? Buhuu!
tonimikael kirjoitti: Ja sitten se lainattu teksti ja perään toinen quote, jossa / (kauttamerkki) edessä ja ne hakasulkeissa ([]) tommosissa.

Paina oikealta tota lainaa-merkkiä ja tutki viestin rakennetta tässä kirjoitusruudussa ja vielä esikatselussa, niin homma selkiytyy

Esim.
presidentti jori puska kirjoitti: Ronald mäkdonald on mun kamu :shock:
Toi nyt vaan ihan esimerkkinä :roll:
Vastaa Viestiin