Kylä teil on kaikkee...Kari Talvio kirjoitti:Pool Gardenista ainakin löytyy hyllystä

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Kylä teil on kaikkee...Kari Talvio kirjoitti:Pool Gardenista ainakin löytyy hyllystä
Kahvaselkä kirjoitti:Mustaa kutistesukkaa myyvät kaikki sähköliikkeet, leikkaat sopivan mittaisen palan, vedät kepin päälle ja föönäät kuumailmapuhaltimella kiinni keppiin.
Aine on jonkinlaista kumia, ei luista ja pysyy kiinni kuin syöpä mummossa.
Erittäin hyvin sanottu, etenkin oon tyytyväinen keksimääsi uuteen suomenkielen yhdyssanaan: Kädensijaulappa!tonimikael kirjoitti:Kädensijaulapan ohjeiden mukaisesti käväsin tuossa puolen kilsan päässä olevassa sähköliikkeessä, jossa myyjä ystävällisesti kuumailmapuhalsi sen kutistesukan paikoilleenkin ja lyhyen kokemuksen perusteella voin todeta olevani tyytyväinen koko touhun tullessa maksamaan vain vitosen, että suosittelen niille, jotka tykkää, pitäisköhän tätä lausetta jatkaa vielä pitkäänkin (vielä ku jättäs välimerkit pois, niin täähän ois aitoa jarnoa).
tonimikael kirjoitti:KiitosErittäin hyvin sanottu, etenkin oon tyytyväinen keksimääsi uuteen suomenkielen yhdyssanaan: Kädensijaulappa!
Muutoinkin kannattaisi harkita uraa sanojen ja suomen kielen parissa, esimerkiksi ristisanatehtäväurakoitsijana WinkTäytyypä ottaa tuosta vinkistä isoisä, kuulostaa nimittäin aivan unelmahommalta!
PS. Miksi mulla lukee tuolla ylhäällä "Lainaus:", kun muilla lukee, että "jokuihmetyyppi kirjoitti:"? Buhuu!
Toi nyt vaan ihan esimerkkinätonimikael kirjoitti: Ja sitten se lainattu teksti ja perään toinen quote, jossa / (kauttamerkki) edessä ja ne hakasulkeissa ([]) tommosissa.
Paina oikealta tota lainaa-merkkiä ja tutki viestin rakennetta tässä kirjoitusruudussa ja vielä esikatselussa, niin homma selkiytyy
Esim.
presidentti jori puska kirjoitti: Ronald mäkdonald on mun kamu![]()