Bwin ja video-stream

Kansainväliset tapahtumat ja uutiset

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
buddy

Bwin ja video-stream

Viesti Kirjoittaja buddy »

Tuleeko muille bwiniltä senioreiden EM-kisojen videostreamia avaaville seuraava ilmoitus:

"No money in account !
L!VE Videos are free of charge, but you must have money in your account to access this service. Please read the TACs for more information.

Pay in now and enjoy our videos."

Hassua sinällään, että päivällä katselin vielä jotain matsia, mutta eipä näemmä enää onnistukaan. Nyt olis lavetilla itse Retsi.

Bwin voikin sitten mun puolesta haistaa pitkän p*skan.
Mikko Jäntti
billiardmama

Viesti Kirjoittaja billiardmama »

Samma här! :evil: :evil: :evil:
Tommi Lamminaho
Viesti:

Re: Bwin ja video-stream

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

buddy kirjoitti:Tuleeko muille bwiniltä senioreiden EM-kisojen videostreamia avaaville seuraava ilmoitus:

"No money in account !
L!VE Videos are free of charge, but you must have money in your account to access this service. Please read the TACs for more information.

Hassua sinällään, että päivällä katselin vielä jotain matsia, mutta eipä näemmä enää onnistukaan. Nyt olis lavetilla itse Retsi.

Joo ihan kuten Rz:kin sanoi, lienee bwin:llä ihan perusteltu tarkoitus tehdä näin. Ei liene Buddyllekaan paha rasti pistää pokeritililtä hilu Bwin:lle. Bisnesperäinen tarkoitus Bwinillä kuitenkin asian tiimoilta on ja striimi kuitenkin kuormittaa!

Tuleejan nuo ilmoitukset joskus vähän odottamatta, eipä silti.

Ps. Moderaattorin ominaisuudessa pyytäisin myös kiinnittämään huomiota kielen käyttöösi :wink:
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
buddy

Tommi Lamminaho kirjoitti:
buddy kirjoitti:Tuleeko muille bwiniltä senioreiden EM-kisojen videostreamia avaaville seuraava ilmoitus:

"No money in account !

Joo ihan kuten Rz:kin sanoi, lienee bwin:llä ihan perusteltu tarkoitus tehdä näin. Ei liene Buddyllekaan paha rasti pistää pokeritililtä hilu Bwin:lle. Bisnesperäinen tarkoitus Bwinillä kuitenkin asian tiimoilta on ja striimi kuitenkin kuormittaa!

Tuleejan nuo ilmoitukset joskus vähän odottamatta, eipä silti.

Ps. Moderaattorin ominaisuudessa pyytäisin myös kiinnittämään huomiota kielen käyttöösi :wink:
Hehe, onhan toi selkee homma, harmittaa vaan kun ovat menneet vaihtamaan policyä, ei omalta kannalta koska kyllä mulla on keinoja saada tonne helposti ja turvallisesti rahaa, mutta jää monella muulla tekemättä kun tuskin haluavat heittää luottokortilla 10e tuonne jos eivät vastaavaa ole koskaan tehneet. [censored] bwin ! :)
Mikko Jäntti
Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

buddy kirjoitti: Hehe, onhan toi selkee homma, harmittaa vaan kun ovat menneet vaihtamaan policyä, ei omalta kannalta koska kyllä mulla on keinoja saada tonne helposti ja turvallisesti rahaa, mutta jää monella muulla tekemättä kun tuskin haluavat heittää luottokortilla 10e tuonne jos eivät vastaavaa ole koskaan tehneet. [censored] bwin ! :)
Niin onhan se luottokortilla siirtely, etenkin tollasille "hämyfirmoille", nykyään tuiki epätavallista ja äärettömän vaarallista.....

Mä kyl luulen et ne tajus lähetyksensä todellisen arvon kun Retsi tuli lavalle eikä halunneet ilmatteeks sellasta herkkua tarjota kelleen!
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
buddy

Tommi Lamminaho kirjoitti:
Niin onhan se luottokortilla siirtely, etenkin tollasille "hämyfirmoille", nykyään tuiki epätavallista ja äärettömän vaarallista.....

Mä kyl luulen et ne tajus lähetyksensä todellisen arvon kun Retsi tuli lavalle eikä halunneet ilmatteeks sellasta herkkua tarjota kelleen!
Nojoo, monelle uhkapelisaitit eivät edusta turvallista tahoa, vaikka ne ovatkin yleisesti turvallisimpia saitteja netissä tietoturvansa puolesta.

Mitä tulee policyn muuttamiseen, niin kyllä siinä vaan kävi niin että just Retsin peliin ne pistivät uudet säännöt kehiin... Retsin maine kiirinyt ympäri Eurooppaa, myös Bwinin korviin.
Mikko Jäntti
jaolsten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

:cry: Älkää mollatko Reijo-ystäväämme :cry:
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Vastaa Viestiin