miksei automaattinen sisäänkirjautuminen toimi

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
jaolsten
Viesti:

Re: miksei automaattinen sisäänkirjautuminen toimi

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

tonimikael kirjoitti:Tai siis toimii, mutta ehkä vain rastituksen jälkeen kerran, joskus ei sitäkään. Onko muilla samoja ongelmia?

Laiska kun olen (ja mahdollisuus sen harjoittamiseen tarjotaan!), niin voisko joku viisas korjata vian tai tarjota halvalla diapamia?
Älä tyhjennä selaimen välimuistia välillä. Ja Pamia saat ilmaiseksikin vieroituksesta. Ensin mainitusta allekirjoittaneella omia kokemuksia, jälkimmäinen oli ihan arvaus. Tai sitten tota jälkimmäistä vois kattella tuolta osto ja myynti-palstalta Predatori-keppien lomasta :shock:
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
jaolsten
Viesti:

jaolsten kirjoitti:Tai sitten tota jälkimmäistä vois kattella tuolta osto ja myynti-palstalta Predatori-keppien lomasta :shock:
Noita edellä mainittuja puikkoja on muuten jatkuvasti myynnissä, miksi?
Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

jaolsten kirjoitti:
jaolsten kirjoitti:Tai sitten tota jälkimmäistä vois kattella tuolta osto ja myynti-palstalta Predatori-keppien lomasta :shock:
Noita edellä mainittuja puikkoja on muuten jatkuvasti myynnissä, miksi?
Liekö ne osasyy siihen ysipallon helppouteen? :wink: vitsivitsi. Joku nimeltämainitsematon ties katos väittää niiden olevan syy monien uusien pelaajien nousuun Suomen biljardihuipulle, tiedä sitten.

Oon miettiny ihan samaa kyllä itsekin. Jossain vaiheessa joitakin laatuongelmia tais olla mutta kuuleman mukaan niistäkin on jo hyvän aikaa sitten päästy eroon. Jotkut jopa sanoo et ne jotka ei pelaa näillä, antaa eteen muille.

Kai se vaihtelu virkistää pelimiestä ja kun predatoreja on myytykin huimia lukemia meidänkin mittakaavassa, lienii niitä myös käytettynä enempi myynnissä, näin se kai sitten on.....?

Alkuperäiseen topiciin puuttuakseni itse olen käyttänyt tuota tallenna salasanat -vaihtoehtoa joka on vissiin selaimen ominaisuus, niin ei tartte kuin yhtä nappulaa painaa avatessaan. Autom. sisäänkirjautuminen ei oo mullakaan koskaan toiminu paitsi just heti edellisen käynnin jälkeen tms. Täytyy myöntää et ite oon pärjänny ilmankin, yhden painalluksen voi just tehä........ :wink: Mut laitetaan tää propellipäille eteenpäin, josko siellä löytyis apteekin hyllyltä rohto.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Steak

Viesti Kirjoittaja Steak »

Firefoxilla toimii ainakin näppärästi, kun kirjaudut sisään niin selain kysyy että "tallennetaanko salasana" tms, ja siihen kun vastaa "tallenna", niin ensi kerralla ei tarvitse muuta kun painaa täällä palstalla että kirjaudu sisään, niin tiedot pitäisikin siinä näkyä valmiina.. sitten niitä ei siinä enää ole, kun yksityisyystietoja selaimesta menet poistamaan...
jaolsten
Viesti:

Steak kirjoitti:Firefoxilla toimii ainakin näppärästi, kun kirjaudut sisään niin selain kysyy että "tallennetaanko salasana" tms, ja siihen kun vastaa "tallenna", niin ensi kerralla ei tarvitse muuta kun painaa täällä palstalla että kirjaudu sisään, niin tiedot pitäisikin siinä näkyä valmiina.. sitten niitä ei siinä enää ole, kun yksityisyystietoja selaimesta menet poistamaan...
Mulla kotona mozilla ja töissä i.explorer, kummassakin toimii moitteetta. Em. tapauksessa varmaankin selainasetuksissa "vika", eli ei tallenna automaattisesti salasanaa tai tyhjentää selaimen välimuistin aika-ajoin. Ehdotan tutustumista valikkoon TOOLS>OPTIONS/INTERNET OPTIONS, ainaski IE:ssä tarvittava löytyy välilehdestä content>personal information>autocomplete.

Kerrotko tonimikael mikä selain sulla on niin en turhaan selvittele asiaa, jos sul on joku ihan erilainen vimpain!
jaolsten
Viesti:

Seuraavaks voisit tarkistaa kohdasta tools>internet options>general>temporary internet files>settings että onko amount of disk space "tarpeeksi" isolla, tommonen 20000 mb riittää varmasti :wink: . Toikin riippuu paljolti siitä, miten paljon muuten surffailet suhteessa sbilin sivuvierailuihin.

Ja tottakai täällä autetaan niin vanhaa kuin nuarta, etenkin näissä it-onkelmissa. Toi Pami-onkelma vois hoitua jossain muualla joutuisammin :lol:
jaolsten
Viesti:

Paitsi että evästeet tallentuu mun miälestä temporary internet filesiin, joten kyseisessä tapauksessa kun sisäänkirjautuminen toimii kerran tai kaksi niin viittaisi, että amount of disk space on liian pienellä. Jos selaimen asetuksissa evästeitä ei tallenneta lainkaan, ei automaattinen sisäänkirjautuminen toimi ikinä. Vai oonko ulapalla :(
Vastaa Viestiin