jaolsten kirjoitti:jaolsten kirjoitti:Tai sitten tota jälkimmäistä vois kattella tuolta osto ja myynti-palstalta Predatori-keppien lomasta

Noita edellä mainittuja puikkoja on muuten jatkuvasti myynnissä, miksi?
Liekö ne osasyy siihen ysipallon helppouteen?

vitsivitsi. Joku nimeltämainitsematon ties katos väittää niiden olevan syy monien uusien pelaajien nousuun Suomen biljardihuipulle, tiedä sitten.
Oon miettiny ihan samaa kyllä itsekin. Jossain vaiheessa joitakin laatuongelmia tais olla mutta kuuleman mukaan niistäkin on jo hyvän aikaa sitten päästy eroon. Jotkut jopa sanoo et ne jotka ei pelaa näillä, antaa eteen muille.
Kai se vaihtelu virkistää pelimiestä ja kun predatoreja on myytykin huimia lukemia meidänkin mittakaavassa, lienii niitä myös käytettynä enempi myynnissä, näin se kai sitten on.....?
Alkuperäiseen topiciin puuttuakseni itse olen käyttänyt tuota tallenna salasanat -vaihtoehtoa joka on vissiin selaimen ominaisuus, niin ei tartte kuin yhtä nappulaa painaa avatessaan. Autom. sisäänkirjautuminen ei oo mullakaan koskaan toiminu paitsi just heti edellisen käynnin jälkeen tms. Täytyy myöntää et ite oon pärjänny ilmankin, yhden painalluksen voi just tehä........

Mut laitetaan tää propellipäille eteenpäin, josko siellä löytyis apteekin hyllyltä rohto.