Myytävänä Chicagon kuuluisan Joe Goldin tekemä Cognoscenti-merkkinen uniikkikustomikeppi. Tatsihan on toki yksilöllinen asia, mutta monet sanovat Cognon tatsia maailman parhaaksi.
Mukana neljä shaftia eli kaksi originaalia, yksi norsunluuhelainen ja yksi OB-1. Butissa yhteensä kymmenen loimuvaahteraista Shiseido-pointsia upotettuna cocobolo-puuhun; molemmat puut huippulaatua eli "exhibition grade". Butissa 20 norsunluu- ja 120 hopeaupotusta, kolmessa shaftissa vielä 30 hopeaupotusta kussakin lisää.
Hinnassa neljä numeroa, joista ensimmäinen on 2. Yhteydenotot meilitse osoitteeseen kverho@gmail.com tai puhelimitse numeroon 040 5010 007.
Jep, tämä on uudelleen myynnissä, koska narugrippi ei kerta kaikkiaan enää sovi omaan kätöseen. Kaikki aikaisemmin luetellut shaftit on olemassa, ne on putsattu ammattilaisen toimesta ja jokaisessa uudet Sniperit. Näiden lisäksi on vielä 314^2-shafti buttiin sopivine hopeaupotuksineen.
Hintaa 1400 euroa, meilaa kverho@gmail.com tai soita 040 444 9875.
Kalle ,Kalle,mikä menit tekemään ...... on kyllä keppi nyt sellasissa käsissä että ei meille tavan kuolevaisilla oo ennää mitään armoo ku savon Reyes tykittää sillä
9Ball kirjoitti:Kalle ,Kalle,mikä menit tekemään ...... on kyllä keppi nyt sellasissa käsissä että ei meille tavan kuolevaisilla oo ennää mitään armoo ku savon Reyes tykittää sillä
Heh, munhan olis pitänyt tajuta antaa teille Savon pelureille mahis ylittää se tarjous vaikka kolehdilla ihan vaan siks, että olisitte pitäny kepin pois sen käsistä
Pete T kirjoitti:..Vaikee kuvitella miten se peli enää paranee?
Mutta hieno on keppi ja oikeessa osoitteessa!
Onhan Jampan peli ollut koko syksyn hieman yössä ,siis Jampan mittapuulla,mutta nyt parina päivänä kun tuon cognon sai käsiin niin näytti tuo pelaaminen taas aivan uskomattomalta
Jep... Uhkaili tauolla/lopettamisella jokuaika sitten, niin piti ihan laittaa viestiä, että eihän sitä poolin peluuta pidä lopettaa... Vois olla vielä muutamalta muultakin jotain opittavaa tällä suunnalla mut...
Mitenkähän minä muistelin, että ortilla on paksummat kädet?? Morrisin tekniikka mielestäni lahempänä... Sil on vaan massu ollu kasvamaan päin, toisin ku joillaki... mm. Stricklandilla
Can Playsam kirjoitti:Mitenkähän minä muistelin, että ortilla on paksummat kädet?? Morrisin tekniikka mielestäni lahempänä... Sil on vaan massu ollu kasvamaan päin, toisin ku joillaki... mm. Stricklandilla
tää kuvahan suoraan poolcentteristä, siinähän on Kuha ja Canplaysam itse..
Can Playsam kirjoitti:Mitenkähän minä muistelin, että ortilla on paksummat kädet?? Morrisin tekniikka mielestäni lahempänä... Sil on vaan massu ollu kasvamaan päin, toisin ku joillaki... mm. Stricklandilla
tää kuvahan suoraan poolcentteristä, siinähän on Kuha ja Canplaysam itse..
Nyt oot erehtyny henkilöstä. Tässä on faneille harvinaista kuvamateriaalia reissulta, kun kävin philippiineillä ottamassa arskaa ja päädyin kuvattavaks voitontansseissa sen jälkeen , ku olin paistanu efen ja bustin "nelureissa". Vedin vuorolyönnein oikealla ja vasurilla... http://www.youtube.com/watch?v=sBbc0Pbx ... re=related