Kaisan 60v. Rg sarja
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Kaisan 60v. Rg sarja
Moi! Kaisa vastaavalle ja päättäjille kysymys! onko tällä kaudella Kaisan 60 v. RG kisat tarkoitettu niille jotka eivät pärjää avoimissa/yleisissä, kun aiemmin niissä on näkynyt myös maamme Kaisahuippuja! aika moni on jättänyt väliin nämä kisat, kun ovat nähneet Huippujen nimiä osallistumis listoilla! olen jutellut muutamien pelaajien kanssa aiheesta ja ovat pitkälti samaa mieltä! olisi kiva saada joku selkeä ja järkevä vastaus!!! terv. Kaj Öhman.
Öhman Kaj 

Re: Kaisan 60v. Rg sarja
Moro.
Muistaakseni tämä sarja perustettiin juuri niitä varten, jotka eivät halua/koe pärjäävänsä yleisissä kisoissa. Eihän se ihan tätä ajatusta tue, että yleisen sarjan kärkinimet on sitten tässäkin sarjassa viemässä palkitopallipaikat. Samaa olen kuullut, ettei haluta osallistua ko. syystä. Pähkäiltävää.
Olli Virtanen
Muistaakseni tämä sarja perustettiin juuri niitä varten, jotka eivät halua/koe pärjäävänsä yleisissä kisoissa. Eihän se ihan tätä ajatusta tue, että yleisen sarjan kärkinimet on sitten tässäkin sarjassa viemässä palkitopallipaikat. Samaa olen kuullut, ettei haluta osallistua ko. syystä. Pähkäiltävää.
Olli Virtanen
H-D hemmo
Nyt ei voi kun ihmetellä noita teidän kirjotuksia
niinhän se on joka sarjassa/lajissa että sielä on kourallinen pelaajia jotka voi kisat voittaa. Pitäiskö teidän mielestä kieltää kisoihin osallistuminen jos pärjää ??? Kuinka moni meistä perus ulkoista lähtee yleensäkin kisoihin että uskoo oikeesti voittavansa ne…En kyllä oikeesti ymmärrä mitä haette ? Jos joku ei lähde kisoihin kun sielä on 2 ”liian hyvää” pelaajaa sit pitää vaan pelata lähi baarin Raimoa vastaan ja lähteä voittajana kotiin. Aina joku voittaa ja se on ihan omissa käsissä meillä jokaisella. Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä

Klaus Martikainen IBK
Sarja on tarkoitettu 60v+ ikäisille pelaajille tällä kaudella niin kuin kahdella viime kaudellakin. Pelaajamäärät kaisassa eivät ole niin isoja että voisimme järjestää useampia sarjoja esimerkiksi jonkinlaisia 1-division jne sarjoja tai ruveta mittaamaan taitotasoja jollain mittareilla, voisiko se olla vaikka että ei ole voittanut henkilökohtaista SM-mitalia tämä kyllä tiputtaisi esimerkiksi tämän viestiketjun aloittajan pois sarjasta. Viime kaudella pelattiin 6 kisaa joissa jokaisessa oli eri voittaja, otetaan esimerkiksi Arto Tuhkanen joka pärjää vielä yleisessä sarjassa, voitti yhden kisan mutta tippui myös suoraan kahdesta piikistä toisessa kisassa. Jos kuitenkin teillä on esittää ehdotuksia sarjan parantamiseksi niin otamme ne ilman muuta käsittelyyn. Olen myös puhunut useamman pelaajan kanssa viime kaudella ja minulle palaute on kyllä ollut positiivista ympäri suomen. Toivottavasti tämä antoi vastauksen kysymyksiinne.
Petri Asikainen KK-79
Kaisa lajipäällikkö
Kaisa lajipäällikkö
kiitos vastauksesta Asi ! ymmärsin, että alkuperäinen ajatus on kuollut ja kuopattu! toi viittaus mun yli 40 vuoden takaisesta SM- mitallista oli kyllä upea Kiitos!
Öhman Kaj