Duckpool 9-pallo Open KAAVIO + TULOKSET

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Tenho

Re: Duckpool 9-pallo Open KAAVIO + TULOKSET

Viesti Kirjoittaja Tenho »

Janne Virtanen joutuu peruu, sil on töitä.
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Kiitokset kisoista, mukavaa oli vaikka puhti loppuikin kesken. Sami pelasin kerrassaan erinomaisesti suurimman osan finaalista eikä jättänyt paljoakaan jossiteltavaa.
Lohikeitto oli muuten jälleen todella hyvää, kiitokset kyökin puolelle! 8)
Mikko Jäntti
Taisto

Viesti Kirjoittaja Taisto »

Markus kirjoitti:Onnittelut pärjänneille ja kiitos kisoista. Oliko tuosta tasoitusjärjestelmästä aiemmin keskustelua jossain vai pitäisikö tähän kertoa miksi se mättää pahasti ja miten siitä saisi kunnollisemman yksinkertaisella pikku säädöllä? Siis noista 0-1, 1-2, jne tasoituksista olis
Jeps joo onnea Sami ja muut menestyneet! Mikä noissa tasoituksissa tuntu huonolta? Mun mielestä oikein hyvä setti saadaan vähän meidän perus tuuppareiden tasoituksia vähän "muutettua" ja sit saadaan hurjilta ukoilta muutama freimi enemmän eteen. Tasoitukset muutenkin aikalailla hyvin kohdallaan. Mikäs on muuten ihimmeisten mielipide tästä "muuttuvasta" tasuri karkeloista?
Tatu Tainio - Pvk
Taisto

0-1 ja 1-2 pelaajien tilanne alkaa 0-2 7 voittoon. Eli siis esim minä saisin Levolta 2 eteen. Noi tasoitukset on aina vaikeet laittaa ja mun mielestä tää tyyli on hyvä, koska ne tasoitukset muuttuu ees pikkuisen peli kohtaisesti.
Tatu Tainio - Pvk
Taisto

Markus kirjoitti:Nehän vois toki lähtökohtaisesti olla myös toisinpäin, eli parempaa vastaan saa sen huonomman vaihtoehdon ja huonompaa paremman. Tämä olisi reilumpaa parempia pelaajia eli sitä näissä keskusteluissa aiemminkin esiin tullutta urheilullisuutta kohtaan, mutta ilmeisesti tässä ei haettu nyt sitä.
Ei ne oikein voi olla toisinpäin, koska tasoitusten idea on kumminkin et "kuka vaan voi pärjää" näinhän se aniharvoin on, mutta ajatuksena kaunis ja luo toivoa meille heikommille pelaajille :D
Tatu Tainio - Pvk
Taisto

Haha, nice Juva sä rupesit ihan tosissaan miettimään näitä :) tää meidän homma oli kuopion poijilta kopioitu idea ja halusin itse sitä kokeilla. Toi ehkä vähän menee liian kovaks miettimiseks noi ku on plussaa ja miinusta seassa, mutta kaikkea voi kokeilla. Jatketaan siis miettimistä. Mut nyt näissä kisoissa oli vielä voittaja aloittaa niin siinä on starboilla todella iso etu. Meikkis voi ehkä sillon tällön ap.n tehdä toinen heti putkeen niin ei tapahdu ku kerran 3vuodessa, mutta hurjat poijaat on joskus tehny harjoituksissa esim ritzissä muistaakseni 6 vai 7 putkeen ellei jopa enemmän :) et kyl voittaja aloittaa on hyville pelaajille myös yks todella iso etu on mun pointti
Tatu Tainio - Pvk
Taisto

Ei toudellakaan ole huono mut tossa saa jo kilpailunjärjestäjät miettiä päänsä kipeeks kuka on miinus ja plus ja sillein. Mut on oikein hyvä ehdotus. Mun mielestä just noin ne tasurit pitäis olla et ne on enemmän peli kohtasia ku "henkilökohtaisia"
Tatu Tainio - Pvk
Vastaa Viestiin