Biljardiespoo Matinkylässä
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Nyt kun topicci on nostettu taas ylös, käytän tilaisuutta hyväkseni antaakseni hieman risuja.
Aiheena salikepit: olen käynyt salilla nyt pari kolme kertaa ja olen havainnut, että siellä käy aika paljon lähialueen nuoria sekä monia uusia asiakkaita tutustumassa saliin ja kenties koko lajiin. Mielestäni salikepit antavat kuitenkin (erittäin?) huonon vaikutelman salista. Ovat meinaa mielestäni järjestään kieroja ja miltei kaikista on nahka hiomatta, jolloin kiksi ei tartu eikä peli muutenkaan kulmikkaalla tipillä suju... Joten, jos joku työntekijä/EBK:n aktiivinen jäsen voisi joskus ottaa aamu-/iltapuhteen ja hioa nahat muotoonsa, ja jos vaikka vielä saisi seinille laput, että "kepit tulee EHDOTTOMASTI säilyttää niille varatuissa seinätelineissä kieroutumisen välttämiseksi!" tms., jotta asiaan perehtymättömätkin ymmärtäisivät säilyttää keppejä oikeaoppisesti.
Kysymyksessä on pieni, mutta ainakin omasta mielestäni merkityksellinen asia, joten kiitos tästä jo etukäteen!
Aiheena salikepit: olen käynyt salilla nyt pari kolme kertaa ja olen havainnut, että siellä käy aika paljon lähialueen nuoria sekä monia uusia asiakkaita tutustumassa saliin ja kenties koko lajiin. Mielestäni salikepit antavat kuitenkin (erittäin?) huonon vaikutelman salista. Ovat meinaa mielestäni järjestään kieroja ja miltei kaikista on nahka hiomatta, jolloin kiksi ei tartu eikä peli muutenkaan kulmikkaalla tipillä suju... Joten, jos joku työntekijä/EBK:n aktiivinen jäsen voisi joskus ottaa aamu-/iltapuhteen ja hioa nahat muotoonsa, ja jos vaikka vielä saisi seinille laput, että "kepit tulee EHDOTTOMASTI säilyttää niille varatuissa seinätelineissä kieroutumisen välttämiseksi!" tms., jotta asiaan perehtymättömätkin ymmärtäisivät säilyttää keppejä oikeaoppisesti.
Kysymyksessä on pieni, mutta ainakin omasta mielestäni merkityksellinen asia, joten kiitos tästä jo etukäteen!
- Johnny Boyh
- Viesti:
Kiitoksia palautteesta. Salin aktiivisin "tehomyyrä", omistaja Ripa viilailee keppejä päivittäin ja yrittää pitää salin puitteet niin hyvässä kunnossa kuin vain pystyy ja ehtii. Pyrimme parantamaan keppien kunnossapitoa jatkossa.Nyt kun topicci on nostettu taas ylös, käytän tilaisuutta hyväkseni antaakseni hieman risuja.
Joni Ahola / Espoon Biljardikerho
SBIL puheenjohtaja
SBIL puheenjohtaja
Tulipa käytyä tuolla ekaa kertaa kakkosdivarin kisojen yhteydessä ja täytyy kyllä kehua paikkaa vuolaasti! Mun mielestä sali oli oikein viihtyisä, henkilökunta todella mukavaa ja ystävällistä jengiä eikä pöydissäkään ollut valittamista. Olipa kivaa päästä kokeileen kolmen vallin karaa ekan kerran elämässä ja tulihan siinä kaisaakin läiskittyä pitkän tauon jälkeen.