[quote="jarnoahola"]aina sama mies ratsaa noita tasureita.
eikös tasuri kisan tarkoitus ole se että ne ketkä saa eteen niin niillä olis samat mahikset voittaa kisat kun ne ketkä lähtee nollista.
Ei kai nyt sentään ihan 50-50 ole tarkotus, vaan käytännöksi on (näiden 15 vuoden aikana, jotka itte olen pelannut) muodostunut että annetaan kaikille jonkinmoinen mahku, jos pelaa hyvin.
Minä tarvitsisin 5 tasotuksen jos meinaisin voittaa Akin tai Markuksen 50% peleistä.Olen silti jo vuosia ollut 2.
Tärkeintä tasoituksissa on että löytyy yhdenmukainen linja perustuen pelaajien taitoihin nähden.Tässä on onnistuttu yleensä hyvin.
Mitä enemmän kontra pelejä sen parempi, silloinhan kaikki on saanut mahdollisuutensa
Nimenomaan. Jos jokainen peli päättyisi kontrassa tai edes 9-7 / 7-9 niin sittenhän tasoitukset ovat (siinä mielessä) menneet täydellisesti.
Viime vuoden tilastoissa oli aika paljon 7-9, 8-9, 9-7, 9-8 tuloksia joten sanoisin, että melko hyvin onnistuivat tasurit viime vuonna.
Ja hyviä ne on varmaan nytkin, "arska77":lla näyttäisi olevan jo melkoisia kokemuksia vuosien varrelta näiden tasurikisojen osalta. Itse lämäisin silti pokkana vielä enemmänkin noita vitosia ja kutosiakin ja pistäisin nolla- ja ykkösukkeleita vähän hikoilemaan lisää. (kehittäisi sitä tulevaa ammattilaisuraa vaan, kun pitää nousta "vähän" takaa ja pitäisi loistavan turneen vieläkin enempi yleisöystävällisenä)
Mutta se olisin vaan mä... Itsehän en uskalla karkeloihin edes osallistua... Pelionnea kaikille! Paras sen kuitenkin vie, oli tasurit mitä tahansa.
Mäkin voisin tulla mukaan jos sais 2-3 tasoituksen. Näkihän sen SM:ssäkin ettei buddyn pipo kestä sitten yhtään Enkä ole koskaan päässy ees rahoille Blackpool Openissakaan enkä missään muussakaan tasoituskisassa niin olishan se reilua, että mulla olis vähintään se 2 tasuri. Enkä oo ees treenaillukaan viime aikoina...