Maukan Miniblogi
Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: Maukan Miniblogi
Kävin tuolla biljardi.fi facebookissa, mutten sun turinoita sieltä löytänyt. Klikkasin sen "recent posts by others", mutta viimeisimpänä siinä on juttua brandenburgista..Markus kirjoitti:European Open draamat ylös kirjattuina.
Jengillä ollut vaikeuksia löytää sivuille, mikä tietty aika turhauttavaa, mutta facebookkiin vaan hakuun biljardi.fi jos allekirjoituksessani oleva linkki ei auta.
Ainakin iphonella pitää sit sieltä klikata vielä "recent posts by others", ni avot!
Mikko Kauppinen
www.espoonbiljardikerho.com
-
Jos biljaardimyynnille se vaan käy, niin paljon selkeämpäähän olis, jos ne antais sulle ylläpitonatsat ja postaisit biljardi.fi:nä (toki allekirjoitusten kera), niin ne näkyis omina juttuinaan ja biljaardi.fiistä likettäneet näkis ne jutut striimissään ilman eri klikkailuja.
-
Mielelläni lukisin, mutta vaikka olen Facebookissa ja tykännyt biljardimyynnin sivusta, niin ei näy moisia miniblogikirjoituksia minulle.Markus kirjoitti:Tsekkaa alla olevasta linkistä
Androidilla olen yrittänyt joskus ja muistaakseni ihan IE:lläkin sama Branderbugi siellä näkyy tuoreimpana. Onks sulla siellä jottain alastomuutta, että siveysfiltterit blokkais ne uutiset pois? Vaatteet päälle tai blogin siirto.Ana kirjoitti:Mäkin läppärillä mennään, mutta Branderburg on tuoreinta uutista...
Mikko Kauppinen
-
- Viesti:
Mä meen mäkillä ja chromen selaimella, Maukan novellit näky kaikkinensa siinä timelinessa?
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
-
Juu, näkyy.Markus kirjoitti:Näkyykö muuten niillä joilla ei näy mun läpät ni sit ihan normisti biljardi.fi:n updeitit, vikana tais olla Streitti SM:istä?
Sama.jorih kirjoitti:Ei mulla mitään näy.Markus kirjoitti:Jotain ihmeellistä on tapahtunut.Ana kirjoitti:Outoa, mutta nyt muutkin näkee lukea päiväkirjaasi.
"Recent posts by others on Biljardi.fi" ja siellä on jonkun kehut uusista palloista ja lampuista. Tuorein Maukan postaus koskee Brandenburgerin nettiyhteyttä...
Mikko Kauppinen