BLACKPOOL HCP-OPEN 14.-16.4. Mukana mm. Storm ja Immonen

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

häkä

Viesti Kirjoittaja häkä »

Meitsi voi vetää ykkösellä jos se nyt ketään pelastaa :lol: Ei vaan, kyl multa voi ottaa yhden pois. Ei se oo niin justiinsa. Tosin viime Budweiserissa vedin kolmosella kunnes se pudotettiin kakkoseen, ja kyllähän Ruottalaiset tietää mikä kuuluu kellekkin :D Edelliseen viestiini palaten, että nyt niitä ilmoittautumisia lissää et saadaan kunnon kisat. Ja kaikille jo osallistuneille kiitokset ja paljon onnea peleihin. Perjantaina nähdään.
Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Meikäläinen sai vähän kipinää omaan peliin taas joten messissä ollaan, maksu maksettu 8)

Joo ei tossa Jonin tasoituksessa mitään erikoista ole. Se kakkonen oli kovin kyseenalainen, onhan mies kova pitkän linjan peluri.

Häkäkin näköjään haluu ykkösen, joten sinne vaan :wink:
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Tommi Lamminaho
Viesti:

AlexiS kirjoitti: Retsi on äijä
Tommi Lamminaho
Riksa

Viesti Kirjoittaja Riksa »

:D retsi on kone :twisted: :twisted:
Riksa

mut hyvä lainaus tuolta teksin keskeltä 8) 8)
smandi

Viesti Kirjoittaja smandi »

maukalle -2, koska se on taatusti taas saanut puhutettua mun tasotuksen pykälää alemmas :wink:, aina maukka kiusaa mua :( .

ei vaiskaan, mutta jok. tap. meitsille kyllä olis se alkuperäinen 3 kuulunut.

myyyyynnttineeeen, tasotukset kohilleensa :arrow: 3 miehii.

felinillä ja bäkströmillä 4 :!: set
häkä

Joo, kyl meitsi heitti yv:t Mynttiselle et Häkä on liian jäätävä kakkoseen..[/quote] Sanot vaan... You make me blush :oops:
Tommi Lamminaho
Viesti:

Castaneda kirjoitti:Haverinen Juho K on Itälohkon rg-listan neljäs, ollut 2 kertaa divari kisojen semeissä ja 14.1 SM kisoissa 3. Tämän lisäksi Haverinen Juho K The 14.1 virtuoosi tais voittaa kotkassa 18.3.2006 järjestetyn 9 pallon BC-Open tasoituskilpailun ja silloin sen handari tais olla nolla? Kuulema oli pelannut hienoa peliä.

Sit seuraavaan asiaan, rahapelit ja kilpailupelit ovat kaksi eri asiaa. On niitä jotka osaa pelata vain kilpailupelejä, niitä jotka osaa vain rahapelejä ja on myös niitäkin jotka hallitsee molemmat. Ehkä Haverinen kuuluu siihen toiseen ryhmään tai ehkä ei, who knows? Tai ehkä sitten se yritti vaan hustlaa Jakee :wink: . Anyway se, että Jake The Shoot out Master ammattilainen on Haveriselle ollut rahapeleissä liian kova luu, ei ole mikään yllätys. Jake kuitenkin pystyy voittaa kenet vaan missä vaan kun sille päälle sattuu ja huimin lukemin.

Kyllä tää pääsiäs open tulee kivasti menee vaikka muutamilla oiskin vähän hassu tasuri, ehkä mun osalta kun en niin menestystä odota, mutta toivottavasti niiden taitopelaajien voittoputki ei kaadu siihen, että ne saa vastaan jonkun tasuri ammattilaisen joka ei tainnut pelissä tehdä yhtään virhettä.

Onnea kaikille pelaajille peleihin tasoituksesta riippumatta.

Ystävällisin terveisin
Joni Castaneda "kuulema kova pelimies" , vaikka kyseessä on täysin eri mies
Kyllä mun vähän pitää puolustaa Juhoa tässä tilanteessa ja toki Markkuakin joka tais todeta että "katsotaan nyt mikä sen tasoitus huomenna todella on". Toki nuo Juhon suoritukset on ensiluokkaisen hienoja mutta tästä 14.1:stä. Itse en ollut katsomassa kisoja mutta mitä oon miehen itsensä kanssa asiasta keskustellut, oli tämä enemmän kuin hämmästynyt kisamenestyksestään. Ennen kyseistä 14.1 -kisaa enkkabreak oli jossain vajaassaa kolmessakymmenessä (:!: :!: :!:) joka sitten tuplaantui tuolla kisoissa. Vähättelemättä mitenkään suoritusta (ei tulisi mieleenikään), kyseessä vaikutti olevan miehen ELÄMÄN TURNAUS, jollaista aiemmin ei ole tullut. On näitä muidenkin pelaajien kohdalla nähty ja toivottavasti Juhonkin kohdalla jatkossa. Tämän takia uskon että Markku ja tasoitustuomioistuin ovat päätyneet kakkoseen, joka toki on rajatapaus verrattuna joihinkin pelaajiin (ehkä juuri Janiin verrattuna, jolle suurta RESPECTiä händäristä).

Noin niinku kilpailuihin valmistautumisen puolesta, mua aina huvittaa tää "nyt mul on yks vähemmän, ei mitään tsäänssejä" -mentaliteetti. Onko se, på riktigt, siitä yhdestä erästä kiinni vai pitäiskö tosiaan keskittyä siihen pöydän voittamiseen? Meitsi olis pikemmin ylpee jos mun ykkösestä käytäis kamalaa vääntöö, todettaisiin mies minkätasoiseksi tahansa lopulta, ja saisin aimoannoksen itseluottamusta lisää siitä :wink:

Monesti olen nähnyt pelaajia jotka matsin jälkeen sadattelee kaverin putseja tasoitukseen verrattuna. Siinä kuitenkin unohtuu se, monestako omasta ohilyönnistä kaveri sitten kuitenkin rokotti. Ehdottoman paras asenne peliin näissäkin matseissa on se, että erän häviää ohilyöntiin. Sitä äkkiä ajattelee et "täs on nelonen, kyl täs voi kokeilla vähän erikoisempaakin huoletta kun ei tää tee". Näin ainakin itse sorruin tekemään joskus vuosia sitten ja löysin itteni ahdingosta.

Innokkaana ku pikkupoika huomista odottellen,
Tommi Lamminaho
Tommi Lamminaho
Viesti:

Re: juu...

Jake kirjoitti:Joo sen verran pakko kommentoida tuohon 14 - 1, että minä en kyllä junnujen kanssa fyrkasta pelaa, siinä on tirehtöörinä ollut myyntimies Mynttinen ja hänen omaisuutensa, ei nyt niin röyhkeä saa olla että junnuilta rahat vie. fyrkkapelit on mun mielestä k-18!!!!!
Hyvä Jake, näin sen täytyy olla.
Tommi Lamminaho
häkä

Mites on Markku, jokos se kaavio alkaa olee näyttökunnossa???
buddy

Re: juu...

Viesti Kirjoittaja buddy »

Jake kirjoitti:Joo sen verran pakko kommentoida tuohon 14 - 1, että minä en kyllä junnujen kanssa fyrkasta pelaa, siinä on tirehtöörinä ollut myyntimies Mynttinen ja hänen omaisuutensa, ei nyt niin röyhkeä saa olla että junnuilta rahat vie. fyrkkapelit on mun mielestä k-18!!!!!
Jake puhuu tiukkaa asiaa !

Tsemppiä kaikille kisoihin. Saatan itsekin pärähtää paikalle, jos flunssa antaa myöden...
Mikko Jäntti
Tommi Lamminaho
Viesti:

Markus kirjoitti:Niitä ELÄMÄN TURNAUKSIA on tainnut tulla jo muutamia..
Mut jos oot ollu muutaman kerran divarin semeissä ja mestiksen pelaajillakin on ykkönen, niin ei kakkonen nyt aivan totaalisen väärä vielä ole. Rajoilla ehkä. No more speculation from me.
Tommi Lamminaho
Riksa

noita jannujahan voi vertailla keskenää esim jos pikkukallen (roitto) laittaa pelaamaa juhoa vastaan ni tuskinpa juho antais kallelle eteen mitään.

mun mielestä ainakin kaksi aika tasaista pelaajaa vaikka kalle ei juurikaan divareissa ole loistanut ihmeemmin ja kallen tasoitus on 2 sama ku juholla!

muista en tiedä mut ollaa lueskeltu näit ja vertailtu pelaajia keskenään.
ja mun mielestä tää saattais olla aika hyvä esimerkki :?: 8)
Vastaa Viestiin