Black Cat levypöytä?

Biljardivälineiden osto & myynti

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Jusa81
Viestit: 1
Liittynyt: 23:03 05.12.2006

Black Cat levypöytä?

Viesti Kirjoittaja Jusa81 »

Hei!

Olen ostamassa biljardipöytää ja olen tätä foorumia lukemalla ymmärtänyt, että kivipöytä on ehdottomasti parempi kuin mdf...sillä mdf menettää muotonsa ajan mittaan. Se on varmasti totta, mutta onko mdf:ssä muita murheita?!

Näin kuitenkin netissä tällaisen Black Catin, http://www.suomenbiljardimyynti.fi/prod ... cts_id=379 jossa on peräti 25-27mm paksu laminoitu mdf levy. (Kahden eri myyjän ilmoittama paksuus) Tuota paksumpaa ei ole silmiini osunut. Yleensähän levyn paksuus mdf pöydissä on 12mm-20mm. Luulisi tuon olevan muita levypöytiä laadukkaampi?

Tällä pöydällä on painoakin kohtuulliset 150kg, joten aivan vahingossa pöytää ei pelin aikana saa tönittyä kumoon.

Mitä luulette säilyttääkö tuo levy edes jotenkin muotonsa normaali pelaamisella (n. 1-2h päivässä omassa kodissa vaimon ja kavereiden kanssa pelatessa)?

Käytössäni on 800€ pöydän hankintaan ja olen ajatellut niin, että on kuitenkin ehkä parempi ostaa mahdollisimman tukeva ja laadukas mdf, kuin halvin kivipöytä. Halvin kivipöytä (n. 900-1000€) ei kuitenkaan välttämättä ole muiden osiensa puolesta parempi (esim. vallien osalta).


Mitä mieltä olette edellisestä väittämästä/mietteestä?


Auttakaa amatööriä pulmassa..


Kiitos! :wink:
Vastaa Viestiin