Mika linnassa?

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Mika linnassa?

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Taisi tulla Mikan mestaruus hieman myöhässä näihin bileisiin.... kutsut kai laitetaan muutama viikko etukäteen.
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Mika linnassa?

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

9Ball kirjoitti:Taisi tulla Mikan mestaruus hieman myöhässä näihin bileisiin.... kutsut kai laitetaan muutama viikko etukäteen.
Joo eiköhän nää oo päätetty hyvissä ajoin.. Ei nyt kaikki o liiton vikaa :wink:
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Mika linnassa?

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Markus kirjoitti:Ei tässä nyt vikoja haettu vaan lähinnä sitä että jos ei tänä vuonna ehtinyt, niin ensi vuodelle sitten. Eikö Maailmanmestaruudesta tuonne pitäisi kuitenkin päästä, ja jos mestaruus tulee loppuvuodesta, pääseekö sitten ens vuonna?
Se on loppupeleissä herran .....anteeks Rouvan hallussa ,kutsuuko vai ei. Mikään teko tai ansio itsessään ei tuo kutsua...... no onhan tietysti nuo ministerit ja muut kanisterit siellä käytännössä aina :mrgreen:
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Mika linnassa?

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Toki liitolla voi olla roolinsa tässä. Mut tän vuoden kemuissa oli vähän hassua ees olettaa Mikan olevan mukana MM:n ansiosta kun se tapahtui vaan jokusen päivää ennen.. Ens vuodelle joo, voishan liitto tosiaan pitää huolen että ainakin selvitetään mahdollisuus. Lisäks voin sanoa sen että mikäli Mika on kutsuttu vuonna 2001 linnaan niin kyllähän ne kutsut nyt henkilökohtaisesti toimitetaan eikä liiton kautta tms.. ja saa olla aika vaikeesti tavoitettava henkilö ettei viesti tulis perille.

Mulla on sellanen käsitys että joku kanslia näitä mahdollisia kutsuttavia selvittelee ja esittää sitten rouvalle.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Mika linnassa?

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Markus kirjoitti:
Tommi Lamminaho kirjoitti:Toki liitolla voi olla roolinsa tässä. Mut tän vuoden kemuissa oli vähän hassua ees olettaa Mikan olevan mukana MM:n ansiosta kun se tapahtui vaan jokusen päivää ennen.. Ens vuodelle joo, voishan liitto tosiaan pitää huolen että ainakin selvitetään mahdollisuus. Lisäks voin sanoa sen että mikäli Mika on kutsuttu vuonna 2001 linnaan niin kyllähän ne kutsut nyt henkilökohtaisesti toimitetaan eikä liiton kautta tms.. ja saa olla aika vaikeesti tavoitettava henkilö ettei viesti tulis perille.

Mulla on sellanen käsitys että joku kanslia näitä mahdollisia kutsuttavia selvittelee ja esittää sitten rouvalle.

No sit mä oon saanut väärää tietoa.

Kuulin silloin aikoinaan nimeomaan, että Liitolle/toiminnanjohtajalle oli tullut Mikan kutsu, mutta että ei ollut ehtinyt ajoissa Mikan tietoisuuteen.

Jos tällainen huhu on laitettu ilkeyttään / väärin perusteluin aikoinaan liikkelle, niin aika törkeää sekin.
Mä muistan et se ois ollu niin että jälkeenpäin tuli selville että ois ollu kenties mahdollisuus järjestää Mikalle kutsu tjsp. Mut mun muisti..... huh....
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Vastaa Viestiin