Täppingin tekoon tarvittavat apuvälineet

Poolbiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
Johnny Boyh
Viestit: 3006
Liittynyt: 01:28 12.11.2004
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Täppingin tekoon tarvittavat apuvälineet

Viesti Kirjoittaja Johnny Boyh »

Mitäs eri vaihtoehtoja on poolpöydän "täppingin" tekemiseen?
(järkeviä sellaisia)

Yleensä ainakin sen tekemiseen käytetään käsittääkseni sitä "kuuluisaa" sapluunaa, mutta onko mahdollisesti muitakin keinoja täppingin tekemiseen?

Noita itse sapluunoita ei tunnu markkinoilla kauhean paljoa olevan vai olenko täysin väärässä?
Joni Ahola / Espoon Biljardikerho
SBIL puheenjohtaja / Kilpailukalenterivastaava
Pool/Kaisa/Pyramidi/Kara lajijaostojen jäsen
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Täppingin tekoon tarvittavat apuvälineet

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Johnny Boyh kirjoitti:Mitäs eri vaihtoehtoja on poolpöydän "täppingin" tekemiseen?
(järkeviä sellaisia)

Yleensä ainakin sen tekemiseen käytetään käsittääkseni sitä "kuuluisaa" sapluunaa, mutta onko mahdollisesti muitakin keinoja täppingin tekemiseen?

Noita itse sapluunoita ei tunnu markkinoilla kauhean paljoa olevan vai olenko täysin väärässä?
...Sardo... :lol: :lol: :lol:

....ei niitä taida oikeesti olla muita keinoja kuin se sapluuna,niitä näyttää olevan myynnissä esim. biljarditarvikkeella ja ball`s :ssa 44€ hintaan.....
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täppingin tekoon tarvittavat apuvälineet

Viesti Kirjoittaja buddy »

Kaipainen kirjoitti:
Johnny Boyh kirjoitti:Mitäs eri vaihtoehtoja on poolpöydän "täppingin" tekemiseen?
(järkeviä sellaisia)

Yleensä ainakin sen tekemiseen käytetään käsittääkseni sitä "kuuluisaa" sapluunaa, mutta onko mahdollisesti muitakin keinoja täppingin tekemiseen?
Saa sen tehtyä ihan pelkin omin pikku kätösinkin. Tuonne joskus kirjoittelin omista kokemuksista: http://forum.sbil.fi/viewtopic.php?t=1869

t. Jukka
Todella harvoin näkee kolmiota jossa pallot saa täydellisesti kiinni toisiinsa.
Mikko Jäntti
Avatar
Johnny Boyh
Viestit: 3006
Liittynyt: 01:28 12.11.2004
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johnny Boyh »

Joo, Joni, vaikka se harppi olisi pysynyt hyvin käsissä matikantunneilla, niin kannattaa kyllä sijoittaa siihen kumilättyyn ihan ehdottomasti.
Kyllähän mulla tulee kolmekuuskymppäset ympyrät vaikka ilman harppia, sen verran vakaa puukäsi mulla on :)

Mutta joo, kiitoksia kaikille kommenteista ja tiedonjyväsistä. Taas ollaan hieman viisaampia...
Joni Ahola / Espoon Biljardikerho
SBIL puheenjohtaja / Kilpailukalenterivastaava
Pool/Kaisa/Pyramidi/Kara lajijaostojen jäsen
Hibzu
Viestit: 1206
Liittynyt: 09:34 15.11.2004
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Täppingin tekoon tarvittavat apuvälineet

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

Johnny Boyh kirjoitti:Noita itse sapluunoita ei tunnu markkinoilla kauhean paljoa olevan vai olenko täysin väärässä?
Soita Tyrkölle
Vastaa Viestiin