Summercheck satelliitti ma 24.3.
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: Summercheck satelliitti ma 24.3.
Mukana satelliittikisassa Baribalissa 24.03. klo 11.00:
( suluissa mun ehdottamat tasotukset )
1. Mikko Kauppinen (4)
2. Lauri Hietala (4)
3. Mikko Kaustinen (3)
4. Jari-Matti Riiheläinen (4)
5. Juha Pekkarinen (2)
6. Eija Kivirinta (5)
7. Jari Kivirinta (4)
8. Markus Juva (0)
9. Mika Sinisalo (3)
10. Timo Siekkinen (3)
11. Aki Kapanen (4)
12. Miika Forsblom (4)
13. Marko Lohtander (0)
14. Timo Lehtonen (4)
15. Jani Siekkinen (3)
16. Wardi (4)
Os.maksu 25 euroa, 16 osallistujaa on 400 euroa, josta 2 * 150 menee kahdelle parhaalle, 3. ja 4. saa 25 euroa takaisin ja Barille 50.
Ps. Oliskohan noi tasurit nyt oikein.
Late
( suluissa mun ehdottamat tasotukset )
1. Mikko Kauppinen (4)
2. Lauri Hietala (4)
3. Mikko Kaustinen (3)
4. Jari-Matti Riiheläinen (4)
5. Juha Pekkarinen (2)
6. Eija Kivirinta (5)
7. Jari Kivirinta (4)
8. Markus Juva (0)
9. Mika Sinisalo (3)
10. Timo Siekkinen (3)
11. Aki Kapanen (4)
12. Miika Forsblom (4)
13. Marko Lohtander (0)
14. Timo Lehtonen (4)
15. Jani Siekkinen (3)
16. Wardi (4)
Os.maksu 25 euroa, 16 osallistujaa on 400 euroa, josta 2 * 150 menee kahdelle parhaalle, 3. ja 4. saa 25 euroa takaisin ja Barille 50.
Ps. Oliskohan noi tasurit nyt oikein.
Late
Re: Summercheck satelliitti ma 24.3.
Muistakaahan, että mitään takin kääntämisiä ei tässä vaiheessa enää hyväksytä, vaan kaikki reippaasti paikalle. Ovet avautuvat Maanantaina 24.03 klo 10.30 ja kisapelit alkaa klo 11.00. Jos myöhästyy 15 min tai yli, niin se on vastustajalle luovari.
Siistiä pukeutumista toivotaan ja hyvää käyttäytymistä odotetaan kaikilta pelaajilta.
Omia eväitä ei kannata tuoda, sillä Baribalissa on erittäin kattava ruokalista sekä pieneen että isompaan nälkään.
Kaksi parasta eivät saa euroja mukaansa vaan kisanvetäjä tilittää ne Summercheckiin heti ensimmäisenä pankkipäivänä.
Jos joku ei uskalla tulla Rööperiin käteisten kera tai muuten epäilee, että eurot hupenevat pääsiäisnoitien liiveihin, voi laittaa osallistumismaksun ( 25 € ) tililleni: Nordea 101135-46759, Saaja: Lauri Hietala, Viite: Satelliitti nro 1.
Late
Siistiä pukeutumista toivotaan ja hyvää käyttäytymistä odotetaan kaikilta pelaajilta.
Omia eväitä ei kannata tuoda, sillä Baribalissa on erittäin kattava ruokalista sekä pieneen että isompaan nälkään.
Kaksi parasta eivät saa euroja mukaansa vaan kisanvetäjä tilittää ne Summercheckiin heti ensimmäisenä pankkipäivänä.
Jos joku ei uskalla tulla Rööperiin käteisten kera tai muuten epäilee, että eurot hupenevat pääsiäisnoitien liiveihin, voi laittaa osallistumismaksun ( 25 € ) tililleni: Nordea 101135-46759, Saaja: Lauri Hietala, Viite: Satelliitti nro 1.
Late
Tuplaelimination + 4 cup.CFC kirjoitti:Onko tuplaeliminaatio? Monenko hengen mahdollinen cup? Vai peräti suora cup, jota kannatan?
Sori ko utelen, mutta mulla on hieman aikataulullisia ongelmia tuona maanantaina. Olis kiva tietää mahdollisimman ajoissa niin olis aikaa yrittää sumplia niitä jotenkain.
Late
Kiitos Marvelous kohteliaisuuksistasi. Liikuttuneena luin viestisi kahteen kertaa, mutta valitettavasti en päässyt kanssasi samalle aaltopituudelle.Markus kirjoitti:Markus kirjoitti:laurih kirjoitti:
Tuplaelimination + 4 cup.
Late
Samaa mieltä CFC:n kanssa. Suora cup vaan!
Tästä vielä Lauri sen verran, vaikka toki tiedän että olet kilpailujärjestäjien aatelia etkä siksi välttämättä kuuntele meitä duunareita, mutta yritän kuitenkin:
Satelliitti-kisat ovat kutenkin 'vain' satelliitti kisat, ja nyt ne ovat maanantaina, mikä tarkoittaa sitä, että Jäkessä on pelattu kolmisen päivää kunnon puulia jo siihen pohjille putkeen.
Voisin jotenkin kuvitella, ettei ole mitenkään hirveän suuri pettymys hävinneille, jos tippuvat suoraan pois, eikä varmaan voittaneillekaan, josko pääsevät etenemään hieman nopeammin.
Nyt, vain kaksi pääsee SumCheckkiin joka tapauksessa, ei ole hirveämmin titteleistä eikä rahapalkinnoistakaan kyse. Jos häviää ekan pelin, niin sitten joutuu venailemaan kovasti ja menettää vapaapäivän. Jos menee cuppiin voittajien puolelta, niin sitten venaillaan cuppia ja silleen ja menee myöhään.
Eikös tämän henkiset kisat voisi vetää suorana cuppina ja ottaa jatkoonmenijöistä selvää straightforward -tyyliin, niin voitaisiin nauttia hieman pääsiäspyhien vapaa-ajastakin, kun kerta Jäken heebot jo itsekkäästi varastavat meiltä sen 3/4 osaa niistä?
Olethan ystävällinen ja ainakin harkitset asiaa?
Kiitos ajastasi, kunnioittaen, Maukka Perusjätkä
Itse olen aina suuresti vihannut suoria cuppeja, sillä tavoitteeni joka kisassa saada vähintään kaksi peliä. Ja useimmiten se on täyttynyt juuri tuplakaavio-kisoissa. Lohkopeli-kisoissa sitten olenkin yleensä pelannut useamman pelin.
Valitettavasti Te prot joudutte nyt hieman kärsimään, mikä tietysti sopii näin Pääsiäisen aikaan, ja varmistamaan Summercheck-lipun vasta iltapäivän puolella. Arvioisin, että kax parasta selvillä klo 16.24.
Sen verran vielä haluan sanoa, ett kyl mä kuuntelen mielelläni teitä "duunareita", mutt tää satelliitti on mielestäni jollain lailla kohdistettu vielä enemmän munlaisille lapasille (joku tietysti sanoo, ettei sunlaisii oo ketää..) kun teikälaiselle, joka kuiteskin menee varsinaiseen kisaan. Minä taas epäilen, että viitsisinkö maksaa sitä 150 yhdellä kertaa...tosin, jos on mahdollista käydä kuudet satelliitit, niin voin käydä. mut se taas johtuukin mun huonosta laskupäästä.
Ps. Kaikki Lapaset ja Piponmoikkaajat olkaa kuulolla.Eilen juteltiin, ett pidetään seuraavax Lapasten satelliittikisa...kunhan ensin ollaan pelattu tää satelliitti ja hoidettu Maukka & Lorko Summeriin.
Terveisin Late
Asiaa asiaa ja asiaa!!! Jos mä olisin Maukka (mitä mä en ehkä ikinä tule olemaan), ehdottaisin myös suoraa cuppia. Jos vielä nopeammaksi haluaisi heittäytyä niin Late voisi maksaa jo nyt Maukan ja Lorkon liput sumiin. Kun katson itse satelliitin osallistujalistaa, prioriteetti numero yhdeksi nousee itse pelaaminen. Pärjääminen on poissuljettu asia. Tämän(kin) vuoksi haluan 25 eurolla pelata ainakin kaksi matsia.laurih kirjoitti:Kiitos Marvelous kohteliaisuuksistasi. Liikuttuneena luin viestisi kahteen kertaa, mutta valitettavasti en päässyt kanssasi samalle aaltopituudelle.Markus kirjoitti:Markus kirjoitti:
Samaa mieltä CFC:n kanssa. Suora cup vaan!
Tästä vielä Lauri sen verran, vaikka toki tiedän että olet kilpailujärjestäjien aatelia etkä siksi välttämättä kuuntele meitä duunareita, mutta yritän kuitenkin:
Satelliitti-kisat ovat kutenkin 'vain' satelliitti kisat, ja nyt ne ovat maanantaina, mikä tarkoittaa sitä, että Jäkessä on pelattu kolmisen päivää kunnon puulia jo siihen pohjille putkeen.
Voisin jotenkin kuvitella, ettei ole mitenkään hirveän suuri pettymys hävinneille, jos tippuvat suoraan pois, eikä varmaan voittaneillekaan, josko pääsevät etenemään hieman nopeammin.
Nyt, vain kaksi pääsee SumCheckkiin joka tapauksessa, ei ole hirveämmin titteleistä eikä rahapalkinnoistakaan kyse. Jos häviää ekan pelin, niin sitten joutuu venailemaan kovasti ja menettää vapaapäivän. Jos menee cuppiin voittajien puolelta, niin sitten venaillaan cuppia ja silleen ja menee myöhään.
Eikös tämän henkiset kisat voisi vetää suorana cuppina ja ottaa jatkoonmenijöistä selvää straightforward -tyyliin, niin voitaisiin nauttia hieman pääsiäspyhien vapaa-ajastakin, kun kerta Jäken heebot jo itsekkäästi varastavat meiltä sen 3/4 osaa niistä?
Olethan ystävällinen ja ainakin harkitset asiaa?
Kiitos ajastasi, kunnioittaen, Maukka Perusjätkä
Itse olen aina suuresti vihannut suoria cuppeja, sillä tavoitteeni joka kisassa saada vähintään kaksi peliä. Ja useimmiten se on täyttynyt juuri tuplakaavio-kisoissa. Lohkopeli-kisoissa sitten olenkin yleensä pelannut useamman pelin.
Valitettavasti Te prot joudutte nyt hieman kärsimään, mikä tietysti sopii näin Pääsiäisen aikaan, ja varmistamaan Summercheck-lipun vasta iltapäivän puolella. Arvioisin, että kax parasta selvillä klo 16.24.
Sen verran vielä haluan sanoa, ett kyl mä kuuntelen mielelläni teitä "duunareita", mutt tää satelliitti on mielestäni jollain lailla kohdistettu vielä enemmän munlaisille lapasille (joku tietysti sanoo, ettei sunlaisii oo ketää..) kun teikälaiselle, joka kuiteskin menee varsinaiseen kisaan. Minä taas epäilen, että viitsisinkö maksaa sitä 150 yhdellä kertaa...tosin, jos on mahdollista käydä kuudet satelliitit, niin voin käydä. mut se taas johtuukin mun huonosta laskupäästä.
Ps. Kaikki Lapaset ja Piponmoikkaajat olkaa kuulolla.Eilen juteltiin, ett pidetään seuraavax Lapasten satelliittikisa...kunhan ensin ollaan pelattu tää satelliitti ja hoidettu Maukka & Lorko Summeriin.
Terveisin Late
Lapasten satelliitti onkin sitten eri juttu. Siinäkin olen ehdottomasti messissä.
Se taitaapi olla viel siel bilissalin takahuoneessa dekantoitumassa. Yritän parhaani, jos vaikka sen sielt viel sais.Hibzu kirjoitti:Kun toi Viro tuli esille ni paukahti mieleen se palkintopussukka mikä sinne rajan taakse jäi... Onks Latella jotain hajuu tuliko se Suomeen vai menikö harakoille koko setti? Mul on näköjään perhanan hyvä muisti!!
Ja Maukalle kuitit Maanantaina.
Late