Poolgarden Olvi Open
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
- Viesti:
Kyllä se kuule on jo kiellettyä valmiiksi, ei tarvitse enään tehdä sitä. Lukaisepa liiton säännöt pääsivulta niin pääset vähän jyvälle että missä oikeasti mennään. Mutta milläs ihmeellä todistelet että joku hävisi tahallaan?
Saman lohkon pelaajat vois pelata matsejaan samaan aikaan mutta silti viimeinen kierros on kaikilla edessä ja tulee tilanteita missä joku voittamalla selviää jatkoon, kävi muissa otteluissa miten tahansa.
Saman lohkon pelaajat vois pelata matsejaan samaan aikaan mutta silti viimeinen kierros on kaikilla edessä ja tulee tilanteita missä joku voittamalla selviää jatkoon, kävi muissa otteluissa miten tahansa.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Niin ja yksi tapahan voisi olla, että pelaajat pelaisivat eri puolilla kaupunkia tai kokonaan toisissa kaupungeissa ja kaikenlainen yhteydenpidon mahdollisuus kitkettäisiin pois, ettei varmasti pystytä tekemään mitään järjestelyyn ja muuhun tuloksiin vaikuttavaan kikkailuun. Ja osa pelaajista voisi myös pelata esim. pingistä tai muuta vastaavaa, saataisiin vielä enemmän kitkettyä kaikkea kurjaa pois.
No eikun ihan oikeasti, eikös tuo ole aika mahdotonta että järjestäjät rupeisi sijoittelemaan pelaajia eri puolille salia ja alottamaan pelit samaan aikaan ym. Tai ei mahdotonta. mutta kisoja ei millään saisi vietyä läpi kohtuullisessa ajassa. Ja muutenkin mun mielestä turhaa.
No eikun ihan oikeasti, eikös tuo ole aika mahdotonta että järjestäjät rupeisi sijoittelemaan pelaajia eri puolille salia ja alottamaan pelit samaan aikaan ym. Tai ei mahdotonta. mutta kisoja ei millään saisi vietyä läpi kohtuullisessa ajassa. Ja muutenkin mun mielestä turhaa.
-
- Viesti:
Vai olikohan se sittenkin vain hurttia huumoria?kolape-6 kirjoitti: Joten ihan turhaan taas saan päälleni ivaa ja keljuilua, mutta jos sen välttäminen tuntuu olevan teille ylipääsemätön asia, niin senkun vaan - jos se helpottaa oloanne.
Sellaista se voi tehdä, jos ottaa kaikki liian henk. kohtaisesti. Kai sitä yhtä hyvin voi mieliala hyppiä seinille sopupelipuheista? Tämä intternetti kun on vähän semmonen "paikka" missä voi törmätä kaikennäköiseen, faktaan, fiktioon, hauskuuteen, keljuiluun ym ym. Jos pahalta tuntuu niin pitää vaan antaa mennä ohi silmien eikä loukkaantua saati antaa tilaa masennukselle.kolape-6 kirjoitti:Nousipahan taas keskustelun taso ihan omiin puitteisiinsa. Kiitos vaan taas, kylläpä oma mieliala taas sai mukavaa potkua.
Nimenomaan! Se on hienoa, ettet anna minkäänlaisten hömppäpuheiden hetkauttaa bodyasi.kolape-6 kirjoitti: Mä olen tottunut lokaan elämäni aikana - eikä se, että minuun niin suhtaudutaan, ole minun häpeäni, vaan ihan jonkun toisen. Epävarmat ihmiset ovat aina yrittäneet painaa niitä, joilla on mielipide. Se on eräs keino nostaa omaa egoa, vaikkakin vähän säälittävä keino.
Se on kyllä jännä juttu. Mistäköhän se sitten johtuu, että moiset hurskaat ovat kurassa saaneet kylpeä? Mene ja tiedä.kolape-6 kirjoitti: Vertaamatta itseäni mitenkään heihin, niin totean kuitenkin, että avaramieliset ajattelijat ja idealistit ovat kautta historian saaneet lokaa päällensä. Eräät poltettiin roviolla, kun olivat sitä mieltä, että maa kiertää aurinkoa.
Vertauskuvia on aina hyvä olla - sekä peilejä.
Vielä, Dear Kolape-6, toisilla on vaan omanlainen tyylinsä ilmaista, sen enempää yrittämättä kasvattaa omaa minäänsä. Ja toisilla on sitten semmoinen tyyli, mihin helposti nämä edellämainitut voivat tarttua. Mutta mitä sitten?
-
- Viesti:
Selvitellään mistä tällainen juontaa juurensa. Vähän mystistä, eikä mekään ennen tällaiseen olla törmätty. "Forumin kellon" pitäis olla kyl oikeessaSteak kirjoitti:Ärsyttävää. Kellot oikeaan aikaan! Tämmöseen fibaan en olekaan muissa foorumeissa törmännyt. Eri kellon aikoja kyllä on monilla, mutta että kun quotaa jotain niin viesti kiilaakin sen edellä. Mistä lie?

Siirrettiin nyt se manuaalisesti..
Viimeksi muokannut Tommi Lamminaho, 17:47 11.12.2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tommi Lamminaho
-
- Viesti:
Oppisit nyt vaan suodattamaan näitä juttuja myös etkä ottais niin henkilökohtaisesti kaikkea, mikä on sun ehdotuksia vastaan. Ne nyt ei vaan oo tuntunu hirveän usein varteenotettavilta. Mutta älä lannistu, joskus sieltä on pakko jotain hyvääkin irrotakolape-6 kirjoitti:Aivan Tommi, mutta eihän se sosiaalisuus koske niitä, jotka juuri uurastavat pöydän ääressä. Silloinhan jopa yskiminen on kielletty, saatikka sitten puhuminen. Kai sitä sen verran voi jatkaa, että vie tuloksen kirjurille ja ei leukaile ympäriinsä heti pelin jälkeen, kuka voitti ja kenet.
Jos katsotte alusta saakka tätä keskustelua, niin minähän en aloittanut sitä puhumista niistä luovareista ja sopimisista. Puutuin asiaan - omalla mielipiteelläni ja ehdotuksellani - vain siksi, että se tuntui olevan monelle ajankohtainen ongelma.
Joten ihan turhaan taas saan päälleni ivaa ja keljuilua, mutta jos sen välttäminen tuntuu olevan teille ylipääsemätön asia, niin senkun vaan - jos se helpottaa oloanne.
Nousipahan taas keskustelun taso ihan omiin puitteisiinsa. Kiitos vaan taas, kylläpä oma mieliala taas sai mukavaa potkua.
Mä olen tottunut lokaan elämäni aikana - eikä se, että minuun niin suhtaudutaan, ole minun häpeäni, vaan ihan jonkun toisen. Epävarmat ihmiset ovat aina yrittäneet painaa niitä, joilla on mielipide. Se on eräs keino nostaa omaa egoa, vaikkakin vähän säälittävä keino.
Vertaamatta itseäni mitenkään heihin, niin totean kuitenkin, että avaramieliset ajattelijat ja idealistit ovat kautta historian saaneet lokaa päällensä. Eräät poltettiin roviolla, kun olivat sitä mieltä, että maa kiertää aurinkoa.

Tommi Lamminaho
-