Mikä tekee Mika Immosesta paremman kuin "me muut"

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Se kauniimpi Tiusanen

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

jamppe kirjoitti:
Pepetus kirjoitti:Mikä *rumasana* kristinuskon mainostuspaikka tästä foorumista nyt on tullut? miten ois vaikka jo vähän jäähyäkin...
Nyt olet erehtynyt ! Nyt puhutaan henkisestä tasapainosta ja elämän mielekkyydestä, joka on erittäin tärkeä kivijalka siihen, että voisi kehittyä hyväksi biljardinpelaajaksi ! :roll:
Tällä perusteellako sinusta on oikein tuputtaa raamattua ja omia uskomuksiasi lukijoille, joista osa ei ole lainkaan kiinnostunut näistä asioista?
Etkö voisi jättää noita juttuja toisille foorumeille, koska ilmiselvästi osaa lukijoita ne häiritsevät, eivätkä kuulu biljardiaiheiselle foorumille?

Niin kuin jokaisen uskomuksia ja vakaumusta tulee kunniottaa, niin samoin tulisi sinun kunnioittaa niitä, jotka eivät noista asioista halua täällä lukea.
-Timo Tiusanen
Can Playsam

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

joopajaapa kirjoitti: Canplaylle suosittelen lukemiseksi... Meitsi on lukenu sen ja iltapalani ovat yleensä terveellisempiä ja sisältävät mm. banaanin ja maitoa kyllä, mutta ei missään tapauksessa valkoista sokeria... Jamppe kirjoitti (matt 11.29) Nyt alkoi raamattu sen verran kiinnostamaan, että onko tämän sanonut Jeesus, vai Matteus? Entä mitä olet jamppe itse mieltä asiasta?
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

joopajoojaapajaa kirjoitti: Ne kansat ja kulttuurit joissa säännöt ja lait on kirjoitettu "sivistyksen" ja "kehityksen" pohjalta ovat niitä taantuneimpia.
Tästä asiasta olemme siis erimieltä.
joopajoojaapajaa kirjoitti: Ihmisarvoa ei kunnioiteta, toisinajattelijoita pilkataan ja pahimmassa tapauksessa lapset silpovat,räjäyttelevät ja ampuvat aikuisten lisäksi myös toisiaan.
Ymmärrän mitä haet takaa ...... olen samaa mieltä itse ongelman olemassaolosta ,toki odotan mielenkiinnolla onko sinulla jokin ratkaisumalli.
joopajoojaapajaa kirjoitti: Poikkeuksetta kansat ja kulttuurit joissa säännöt ja lait on kirjoitettu olemassaolevien absoluuttisten totuuksien ympärille ovat joutuneet delete-napin alle.
väärinkäsityksen välttämiseksi ,mitä mahdat tarkoittaa absoluutisilla totuuksilla?
jamppe kirjoitti:Mutta ne Jumalan 10 käskyä ei ole muuttunut eikä muutu, vaan järkähtämättömästi pysyy hamaan maailman loppuun asti... Amen= "totisesti,varmasti" Very Happy
Tämä pätee silloin,jos uskoo että näin on
9Ball

Markus kirjoitti: Tämä Esko Valtaoja niminen kaveri, jonka näin jossain keskuteluohjelmassa, vaikutti todella viisaaltaa ja myös avoimelta. Hän myönsi avoimesti ettei tiedä, sanoi että uskoo ettei mitään ole, mutta että voi olla hyvin väärässäkin.
Nyt kuulin jostain muualta mutkan kautta, että hän puhuisi/tarinoisi jostain 'isommista' tai 'syvemmistä' tasoista, mitä todennäköisesti on olemassa, mutta mistä emme vielä vain ole tietoisia.
Esko vaikutti syvältä "seekkeriltä", eli totuuden etsiäjltä. Kaikkea hyvää hänelle, toivottavasti löytää vielä.
Valtaojan keskustelut oli mielenkiintoisia ja valitettavasti en voinut niitä kaikkia katsoa ....... minusta lainasit Valtaojaa hieman valikoidusti ...... kun eräs keskustelia kysyi häneltä jumalan olemassaolosta ,niin silloin hän vastasi ,ettei hän tiedä ,mutta hän myös seikkaperäisesti perusteli että jos on ,niin jumalan vaikutusta ei ole kyetty havannoimaan.
Markus kirjoitti:Vaadit 9ball muistaakseni juupajaapaa lyömään joitain faktoja pöytään, minkä toki itsekin tiedät olevan mahdotonta (siis Jumalan olemassaolosta).
Totta ....siksi mä juuri kirjoitin että ei ole kyetty todentamaan että jumalaa on tai ei ole ......että usko on subjektiivinen kokemus ja siitä väittely ,että kenen subjektiivinen kokemus on oikeampi kuin toisen on absurdia
9Ball

Markus kirjoitti: Ei kristitty oo missään sen pidemmällä kuin muslimi tai ateistikaan, joka tapauksessa Totuus pitää käsittää konkreettisesti, ei uskon tai epäilyn tai epäuskon avulla, vaan etsimällä ja sitten löytämällä.
Sinulta mielenkiintoinen lause ....... konkreettinen = fyysiseti havaittava ,käsin kosketeltava ...... eli jos jumala on totta,hänet tulisi myös tuon sinun lausuman mukaan myös kyetä havaitsemaan ja todentamaan
9Ball

joopajoojaapajaa kirjoitti:9Ball, kyllä juuri näin. Varjopuoli on se että sinä joudut myös todentamaan olevasi totta.
:D :D ...... minä olen hyvin helposti fyysiseti havaittavissa
joopajoojaapajaa kirjoitti:Ilmeisesti kysymysmerkeistä huolimatta aikaisempi vastaukseni löysi perille. Vai löysikö?
Sä olet kyllä lähinnä pelannut push outtia :lol:
Se kauniimpi Tiusanen

Itselleni muumit on ollut se juttu.

Käy muumilaaksoon
-Timo Tiusanen
Se kauniimpi Tiusanen

jamppe kirjoitti:
Se kauniimpi Tiusanen kirjoitti:Itselleni muumit on ollut se juttu.

Käy muumilaaksoon
Muista sitten siellä " Muumilaaksossa" ottaa ne " Mielipidelääkkeet "... :wink:
Älä rienaa. Olen uskossani vankka.
-Timo Tiusanen
Se kauniimpi Tiusanen

Pepetus kirjoitti: Mulle on kyllä ihan sama jos täällä kirjoitetaan kuinka hienoa asia kristinusko on jos se on sit topicin alla "Kristinusko on pop"
Amen.

Asiasta viidenteen.

Pitäskö täällä palstalla vetää jatkossa niin, että Jamppe kirjoittelee jeesuksesta, pari muuta filosofia jostain muusta ja meitsi postittaa joka päivä uuden muumisketsin. Sitten kun haetaan vielä mukaan joku mielipiteissään vähän jyrkempi kaveri joltain islamifoorumilta, niin täällähän keskustelu suorastaan räjähtää eloon :P Kaikki edellä mainittu on luonnollisesti hauskempaa täysin mielivaltaisissa ketjuissa harrastettuna.
-Timo Tiusanen
Elsa

Viesti Kirjoittaja Elsa »

Ehkä mäkin sitten ajattelen niin eri lailla, että mun mielestä tää keskkustelu sopii tämän otsikon alle, siihen miksi joku on hyvä, ei kai kukaan voikkaan kertoa täysin oikee vastausta, mutta täällä on silti hyvin näkynyt se ajatus että kaikki lähtee korvien välistä ja siitä mikä on jokaisen oma juttu siihen että on henkinen tasapaino ja pystyy tiukssakin paikassa kestämään ja laittamaan ne pallot koppaan, tapahtui ympärillä mitä tahansa..
Golden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

http://www.youtube.com/watch?v=sPlz44IxKoQ

tää kipale liittyy siihen universumibiljardiin siellä toisessa totuudessa.
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
Golden
Viesti:

:shock:
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

Skobe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

jamppe kirjoitti:Mutta se on minusta negatiivistä , että on sellaisia "koiraleukojakin" jotka pilaavat hyvän keskustelun moukkamaisesti... :cry:
need i say more?
Skobe
Viesti:

Hei, oon tossa duunin jälkeen menossa kaupassa käymään. Ajattelin pistää tähän ostoslistan, jota voin sitten kommunikaattoristani tarkastella siellä kaupassa. Toisesta topikista ostoslistani modattiin pois, mutta tämä topikki taitaa olla moderaattorivapaa. Älkää siis antako alla olevan muistilistan häiritä vaan jatkakaa keskustelua ihan normaaliin tapaan.

- Kanamunia
- Maitoa 2l
- Kissanruokaa
- Mikrokuituliina (köliä varte)
- jotain safkaa
- spagettia
- limua

Moderaattori tarkastanut ja listan hyväksynyt, tosin itse olisin ostanut myös lihaa. T: Buddy PS. noteerasin myös sarkasmin
Golden
Viesti:

Itse pidän enemmän rusinattomasta maksalaatikosta.
Toiset pitävät rusinoista minä en.

SPONSORED BY:

9Ball

jamppe kirjoitti: Mutta se on minusta negatiivistä , että on sellaisia "koiraleukojakin" jotka pilaavat hyvän keskustelun moukkamaisesti... :cry:
Kyllähän eri mieltä saa olla ja pitääkin olla , eihän hyvää "Debattia" synny muuten mutta kyllä hyvän ja fiksun keljuilunkin pitää olla " jonkin tasoista" :roll:
:roll: "Itsensä paljastaja ,paljasti itsensä" :?:
Skobe
Viesti:

rz kirjoitti:
Uskonto, ateismi, jooga, henkinen treeni kuuluu vielä aiheeseen.
Pienissä annoksissa ehkä. 14 sivua raamatun siteerausta ei!
Pistä lukkoon vaan jos tuntuu siltä että vihdoin ollaa menty metsään tässä topikissa :lol:
Elsa

Skobe kirjoitti:
rz kirjoitti:
Pistä lukkoon vaan jos tuntuu siltä että vihdoin ollaa menty metsään tässä topikissa :lol:
hohhoijaa.. kyllä säkin oot menny metsään jos sä et tässä 15 sivusessa keskustelussa nähny mitään muuta ku raamatun siteerauksia..
Skobe
Viesti:

Elsa kirjoitti:
Skobe kirjoitti:
rz kirjoitti:
hohhoijaa.. kyllä säkin oot menny metsään jos sä et tässä 15 sivusessa keskustelussa nähny mitään muuta ku raamatun siteerauksia..
Katsoin topikin alkuun ja pysyn edelleen kannassani. Sivulla yksi moni eri henkilö osallistui vielä asialliseen keskusteluun. Sitten Markuksen pitkän postauksen jälkeen (joka alkoi sanoilla "Hyvä topikki") sivulla kaksi Jamppe otti uskonto -kortin käyttöön. Viimeistään tällöin alettiin kaikki mennä metsään. Onko todella sivun yksi jälkeen käyty viisasta keskustelua?
Elsa

Mä olen sitä mieltä että täällä on ollut paljon asiaakin, mutta sunkin pitäis hommata sen verta avara katseisuutta, että jos joku ei oo sun juttu, niin se voi silti antaa jollekkin toiselle paljon, mä osaan sen verta oikolukee, olen tainnut skipata jokaisen raamattu lainauksen yli, koska se ei oo mun juttu, mutta muuten on ollut jokaisella hyviä näkemyksiä, jotka mä ymmärrän että auttaa siihen henkiseen kasvuun joka on myös tärkeätä tullakseen hyväksi pelaajaksi.. Ja mä vaan edelleen ihmettelen että kaikesta muusta saa keskustella, mutta jos uskonto tulee mukaan, niin miksi se on niin kielletty aihe, miksi se nostattaa niin suuria negatiivisia tunteita.. eikö niitä voi vain ohitaa ja todeta et tää ei ollu mun juttu???
Lukittu