Marko Muukka kirjoitti:Juva kohtaa keskiviikkona ensimmäisellä cup-kierroksella Filippiinien Rudy Mortan.
Eix se oo just se sama Jamppa joka yritti kus... siis exyttää Maukan sillä aasiretkellä?
Kamoon Maukka, Mortan ketoon ja seuraavalle kierrokselle
Tarjoon eerikin pippurissa sellasen specialannoksen, ett sun ei tarvi syödä viikkoon, ku hoitelet seuraavan vastustajan
Hieman offtopic, mutta tässä kisojen jatkumista odotellessa murkun kautta kattelen espn:ltä speed poolia. Hauskan näköistä peliä. Yks jannu putsas juuri pöydän (15 palloa) 50 sekunnissa...
Kymmeneltä suomen aikaa taitaa jatkua lähetys itse ysi-kisoista...
Ne ei syö lähellekkään samaa leipää... Koska maukka vetää ruispalaa poskeen ja askin sisua huuleen, Rudy Mortal kombat lähtee ton pelin jälkeen riisipuurolle lähimpään kanttiiniin alta raketin. C'MON FINLAND!!!!
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin
Mä katson edelleen tota lähetystä TVUPlayerin kautta TVAnts toimii kyllä mulla, mutta kuva pätkii niin pahasti, ettei katsomisesta tule mitään. TVUPlayer toimii taas loistavasti, vaikka n. puolen tunnin välein kaatuukin.
-Fonzie- kirjoitti:Joo no nyt näkyy taas TvAntsinkin kautta... Olinkohan mä sit vaan onnistunu tarkistamaan lähetyksen annin aina mainoskatkon aikana vai mitä.... Enivei, hyvä näin. Tackar.
wpc.comin live scoring jumittaa taas. Näyttää Juvalle edelleen 2-1. Tietääks joku paremmin mikä siel tilanne??
Steak kirjoitti:
Steve Davis oli kans selvittänyt tiensä jatkoon 32:n joukkoon, kova paappa!
Petronin peli näytti hyvältä 4-1 johtoasemaan asti. Sitten Fabio romahti ja Davis nousi 4-6 johtoon ja Davis lopulta vei, vaikken loppupeliä nähnytkään.