9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Heggins
Viestit: 830
Liittynyt: 15:30 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja Heggins »

Henri Kaksonen
IsoJorma
Viestit: 263
Liittynyt: 22:41 17.11.2009

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja IsoJorma »

Masalin Jonas ja Järvelä Janne
Jonas Masalin, Skipo
SHAMROCK
Viestit: 220
Liittynyt: 14:24 07.10.2009

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja SHAMROCK »

64 paikkaa täytetty,muut mukaan haluavat varasijoille mahd. peruutuksia kyttäämään..
Kim Grönqvist-Shamrock
SHAMROCK
Viestit: 220
Liittynyt: 14:24 07.10.2009

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja SHAMROCK »

Kiitti vinkistä,lopulliset tasurit käydään läpi perjantaina kun nähdään ketä on tulossa.Siel on muutama muukin joille oon laittanu mitä ovat pyytäneet kun en ihan joka ukkoa tunne.
t.Kimi
Kim Grönqvist-Shamrock
Fleda
Viestit: 150
Liittynyt: 18:44 27.06.2008
Paikkakunta: Vantaa

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja Fleda »

Georg Savolainen peruu osallistumisensa.
Georg Savolainen
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja laurih »

Late mukaan.
PMP
Viestit: 75
Liittynyt: 21:11 29.06.2010

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja PMP »

Petri Pulkkinen mukaan
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Hande Ruth mukaan.
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja laurih »

SHAMROCK kirjoitti: 2.Ana Vastapuu 3
6.Lauri Hietala 3
7.Konsta Aittola 3
8.Mikko Larinen 3
10.Aki Frantti 3
11.Jari Ruotsalainen 3
15.Petri Mikkonen 3
19.Markus Leppiaho 2
22.Janne Fröberg 4
23.Sami Korhonen 3
24.Samuli Työrinoja 3
27.Miska Larinen 3
28.Markku Ikonen 4
29.Pentti Seppänen 4
30.Tiuku 3
31.Ripon Kaiser 4
32.Tero Parikka 3
34.Markku Sinkkonen 4
37.Daniel Karlsson 3
42.Kari Salmela 4
43.Basti Lindholm 3
46.Janne Salmela 4
48.Hannes Jaanek 4
58.Tommi Raussi 4
60.Jouni Yletyinen 4
63.Jussi Lähteenmäki 3
Ihan vaan tiedoksi, ett jos joku haluaa suositella mulle 4 tasotusta, niin en tietenkään siitä loukkaantuisi.
En silläkään aikoisi voittaa kisoja, vaikkakin olen ajatellut ajaa autolla paikalle ihan itse.

Terv. Late
nikkersson
Viestit: 453
Liittynyt: 17:32 15.07.2009

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja nikkersson »

vuoriselle 3 tasotus kiitos
Rolli
Viestit: 34
Liittynyt: 01:24 21.07.2011
Paikkakunta: Helsinki

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja Rolli »

Maukka on oikeassa: maksimitasurit ei ole niille, jotka tekee hallittuja partteja mm. tyhjistä kymppipallobreikeistä, kuten Ripa sunnuntaina minua vastaan. 8--)

2-3 on näissä kisoissa varmaan sopiva. Myöhemmin ehkä vähemmän.
Elsa
Viestit: 876
Liittynyt: 01:19 27.09.2006

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja Elsa »

Markus kirjoitti:
RIPA kirjoitti:Mielestäni olen 3-4 tasoituksen pelaaja. Mulle voi toki laittaa vaikka 0 , se ei mua haittaisi, korkeintaan imartelisi :D

Ja mitä baccaran kisoihin tulee, kovakuntoinen hevi-ari ei saanut juuri mitään säkkiin ekassa pelissa, myöhemmin sitten paransi peliään.Ja in form Tarvainen vähän samalla tavalla antoi joka erässä 3-4 käsipalloa uittamalla kiveä.

Mutta kuten tuli sanottua, tasoituksen laskeminen ei ole ongelma, tulen silti pelaamaan ja rahoittamaan kisaa :D , jotkut meistä tarvitsee sitä kipeämmin kuin toiset.

Joukostamme aina löytyy huonoja häviajia ja valittajia, en aio olla kumpaakaan, se vaan osoittaisi huonoa itsetuntoa.
Jaa Tarvainen antoi 3-4 käsipalloa per erä? :D

Äijä on oppinu jossain tinkimään ja tekee kauppaa? Me perussuomalaiset ollaan tässä vähän jäyhiä jököttäjiä mutta toki olis opittavaa. Mumbain kadulla voi huoletta tinkiä mistä vaan hinnasta vähintään kaks kolmasosaa pois ja sitten hymyillä, nauraa ja paiskata kättä kun kaupat on tehty. Tasoituskisoissa on vaan ollu vähän eri juttu.

Mitäs esim. Elsa on/oli mieltä tasurista? ;)

Peace.
ainoa historia kaverista löytyy sbilin keskustelu palstalla lapas kisoista jossa kaveri on vuonna 2009 voittanu suvereenisti kisat häviämättä peliäkään.. :wink:
( http://www.sbil.fi/forum/viewtopic.php? ... r&start=45 )

ja joo, sai Jukalta kolmeen vikaan erään jokaiseen käsi pallon josta aina putsasi pöydän.. en siis nähnyt lyövän kertaakaan ohi.. toki en katsonut muita pelejä, mutta sanoisin että noissa kisoissa olisi ollut lähempänä 1tasuria kuin 2:sta

näissä kisoissa ois ihan hyvin voinu kai laittaa tonne 2:een, mutta niin olisin monta muutakin 3:sta tosta listasta sinne laittanut.. tossa 3 tasurin pelaajissa on isoin haitari paisteista pelureihin.. tää tasurisysteemi palvelee lähinnä noita 2:sen muka ei niin hyviä pelaajia :D mut siis mun mielipide.. mähän en pääse näihin kun nää piti laittaa tietty naisten rg-kisojen kaa päällekkäin :roll:
Elisa Holtari, Ritz
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Mun mielestä yleislinjaus pariin kisaan testiin kylmästi
Maailmalla menestyneet -1
Mestis 0
1divari 1
2divari 2
3divari 3
Aloittelijat 4

Ei pitäs olla mitään ihmeellistä ja sitten ku on muutama turnaus pelattu niin nähdään mikä on aboyt keskiarvo..

Tämä siis formaatissa race to 7 winner breiks!

En tarkota että näitä statuksia pitää suoraa tuijottaa mutta ihan varmasti tää on tällä hetkellä ainut mittari julkisesti mistä pitää kisajohdon kiinni ja varmasti selkeä.

Petu vs perttunen -1 - 0 race7?
Perttunen vs kim gröngvist 0-1 race7?
Kim gröngvist 0-1 vs ari koivunen race6?
Ari koivunen vs ana vastapuu 0-1 race5?
Ana vastapuu 1-0 "kisojen ensikertalainen 1 3div kisat alla ja puolikas kausi pelikaa ilman menestystä"
Race to 4?

Sitte ääripää poiminto winner 2 kiekalla
Makkonen -1 vs. Vastapuu 3 race to 7? Ei kuulosta mahottomalta kummallekkaan???

Tai keskeltä
Mestis häntä riksa vs sami korhonen "rg voittaja 2 div" 0-2 race to 7

??
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Mun mielestä yleislinjaus pariin kisaan testiin kylmästi
Maailmalla menestyneet -1
Mestis 0
1divari 1
2divari 2
3divari 3
Aloittelijat 4

Ei pitäs olla mitään ihmeellistä ja sitten ku on muutama turnaus pelattu niin nähdään mikä on aboyt keskiarvo..

Tämä siis formaatissa race to 7 winner breiks!

En tarkota että näitä statuksia pitää suoraa tuijottaa mutta ihan varmasti tää on tällä hetkellä ainut mittari julkisesti mistä pitää kisajohdon kiinni ja varmasti selkeä.

Petu vs perttunen -1 - 0 race7?
Perttunen vs kim gröngvist 0-1 race7?
Kim gröngvist 0-1 vs ari koivunen race6?
Ari koivunen vs ana vastapuu 0-1 race5?
Ana vastapuu 1-0 "kisojen ensikertalainen 1 3div kisat alla ja puolikas kausi pelikaa ilman menestystä"
Race to 4?

Sitte ääripää poiminto winner 2 kiekalla
Makkonen -1 vs. Vastapuu 3 race to 7? Ei kuulosta mahottomalta kummallekkaan???

Tai keskeltä
Mestis häntä riksa vs sami korhonen "rg voittaja 2 div" 0-2 race to 7

??
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja Riksa »

ja sitten vaan ilmotuksessa linjat/ilmottautumiset muotoon


"ilmottautuneet"
-1
makkonen
heiskanen
Juva
lohtander
eronen

0
Pekonen
mäkelä
laakso
makkonen M
hirvonen
poikkijoki

1
hämäläinen S
Uusitalo
Toivo
tolppala
rantala
aippu

2
härkönen
korhonen
castren
koivunen
pimenoff
putin
jeltsin
tietäväinen
saaranen

3
vastapuu
haapanen
koskela
päällikkö x
never too late

4
marttinen
lohtander
blomsted
huttunen
deuel

tällä hetkellä 61 pelaajaa..

diipadaapaa..


muutama kisa näillä..

koska mulla on semmonen fiilis että sillon joskus blackpool open "kultaaikan" oli kutakuinkin tän henkinen linjaus...

edit: lisäsin muutaman mimmin listaan mun oman näkemyksen mukaan.
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja Riksa »

nojos nyt kuitenkin pysytään suomalaisissa.

Toki jos Feijen ja mika tulis kisoihin niin sitten vaikka se -2 vaikka tiedän että Feijeniä ei paljon huvita antaa Siekkiselle 2 eteen tai petulle tai sulle tai varsinkaan esim kimille erääkään, mutta juuri näin esim.

jos stepanov tulee ni se ois about 1-2 8)
Rolli
Viestit: 34
Liittynyt: 01:24 21.07.2011
Paikkakunta: Helsinki

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja Rolli »

Hohhoh, ei tässä mitään numeroa olla tekemässä. Riksan ehdotus on ihan hyvä, mutta ei auta niiden tapauksessa, jotka eivät ole aloittelijoita ja joilla ei ole rankingstatusta. Silloin parhaiten toimii jonkinlainen demokratia, ja siksi kävin ääneni antamassa. On siellä listassa varmaan muitakin liian isoja numeroita, sitä en kiellä.

Ongelmahan näissä on, että mitä pitää referenssinä ja pyrkimyksenä. Kisapeleissä kaikkia tasoeroja ei ole tarkoitustakaan kompensoida. Lyhyissä otteluissa se ei ole edes mahdollista: tasoitusportaat joudutaan pitämään niukkoina ja samalla numerolla pelaa väistämättä eritasoisia pelaajia.

Pyrkimyksestä sen verran, että jos voittomahdollisuudet yritetään yhtenäistää, kehittymisestä ei palkita ja koko laji kärsii. Toisaalta tasurien poistaminen kokonaan karsisi rankalla kädellä osallistujia ja vähentäisi todennäköisesti kaikkien pelimotivaatiota, koska lopputulos on jo ennalta selvä. Tasureissa ollaan onnistuttu, jos huiput pääsevät kärkisijoille mutta joutuvat silti pelaamaan vähintään tasaisen varmaa B-peliään. Paistien on taas pärjätäkseen pidettävä pelinsä A-A+:na.

Imho :D
terppa.s
Viestit: 293
Liittynyt: 20:01 17.11.2008
Paikkakunta: hyvinkää

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja terppa.s »

Elellään rakkaus avioliitossa.. Tero "Terppa" Saira peruuttaa.
-Kaisan kanssa-
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja Riksa »

mulle tällä hetkellä ihan sama paljo feijeni antaa sulle eteen.
nyt mun ajatuksen pääpaino on tässä kisassa, sekä muissa suomalaisissa tämän formaatin kisassa.
kun nyt ois pelattu blackpool open, cumulus open, karhu open ja Shamrockin avoimet tällä systeemillä (tai suurin piirtein) niin suomen sisäinen systeemi voi alkaa hahmottumaan..

sitten kun chamat, stepanov, feijen, gray, lorko, busti tai joku on tuloillaan kisoihin, niin tottakai sitte kisapäälliköt tsekkais tilanteen ja suhteuttais maailman huiput niihin maailmalla jotenkuten menestyneisiin..

eli sitten
suomi prot
-1
mestis
0
i div
1
2 div
2
3 div
3
aloittelijat ja pelikat (ei menestystä eikä rehellisiä skilssejä tehdä parttia paineen alla)
4

sitten jos joku oikeesti iso poika (hatch&putnam&morris) haluu tulla, niin toki sitä sitten katotaan uusiks.. eli tuskin perus pelaajien tasotus muuttuu, sitten vaan lisätään kuilua mestis paistien ja og,huippujen välillä koska todennäkösyys että niitä pro pelaajia suomi turneessa on niin montaa että jokainen 1-3 tasuri heppu niitä vastaan pelaa jotta niissä olisi modattavaa sen ihmeemmin.

nyt mitä mä toivon ois se linjaus alkuun suomi kisoissa, ja sitten aletaan myöhemmin kattelemaan tapauskohtasesti jos siihen on tarvetta.

mutta esim. mä oon sitä mieltä että jos haetaan villi kortti kolmos divarista suoraan ykköseen perusteella "olen kehittynyt ja mielestäni olen valmis haastamaan suomen toiseksi korkeimman tason pelaajia ja valmis kauden aikana pelaamaan siitä majorista mitä ykkösessä voi saada eli mestis paikan"
on kyseinen pelaaja sillon myös valmis astumaan open turnausten sen sarjan arvon antamiin "tasoitus saappaisiin"

eli siinä vaiheessa kun on se 1 div status ja sen perusteella annetaan openissa tasoitus 1 ni se on mun mielestä osa sitä sarjaa ja nostaa samalla sen arvostusta ehkä pelaajien silmissä tms.

ni sillon on mun mielestä myöhäistä itkeä että "no just, mulla on mestisäijältä vaan 1 eteen 7, emmä oo ees pärjänny siellä ykkösessä"
no enhän mäkää oo pärjänny mestiksessä, mutta mä tiedän itse, että mulla on tai ainakin vois olla valmiudet voittaa pelaaja kun pelaaja, se että voitanko mä "huonolla kaavio arvalla" niitä kärki ukkoja 7 putkeen onkin sitten täysin toinen episodi.

hyviä esimerkkejä Henkka T lahdesta.
sai villin kortin 1 divariin 2 v sitten, ei kummempaa menestystä, se saa joka openiin 3 eteen, pelaa pää sääntöisesti alku 3 pelii todella hyvää poolia mutta sitten hyytyy ? vai loppuuko tsemppi ?

en tiedä, mutta herra voitti "tulokas kaudellaan" ekaa kertaa 1 divarissa pelatuissa 10pallo rg:ssä turnauksen voittaja castanedan 7-6
samalla kaudella kaulaan tuli vielä joukkue sm pronssi, kertoo siis siitä, että hyvin voisi pitää oman "tasonsa" myös openeissa eli mun mielestä esim tällä herralla on valmiudet voittaa koviakin pelejä, pelannu tiukkoja pelejä eurotourilla mm stephan cohenilta pataan "vaan" 9-7.

sitten toinen tapaus Sami Hämäläinen.
Pelas ensimmäisen kautensa 2 divaria vuosi sitten, voitti rg kisat, kehitty mentaalisesti puolessa vuodessa täysin uudelle levelille.
Ei menestystä openeissa vaikka saa kioissa 2-3 eteen.
sitten sai villin kortin nordea masters turnaukseen missä vedettiin nollista 10 palloa 8 voittoon.
Pelasi puhtaalla itsensä cuppiin ja hävis Petulle joka voitti kisat 8-7 ?

mistä edellä mainittu kertoo ?
No siitä, että tasoitukset tekee monesti hyvillekin pelaajille hallaa itseluottamukseen ja helposti tuudittautuu parin erän jälkeen tilanteessa 3-3 että ei tässä oo mitää hätää tai sitte saannu pari erää ja johtaa petua 5-0 ja tulee semmonen olo kun oot tehny ekasta kuivasta suoraan 2 parttia että hetkinen, hävettääkö ? pitäs pysyy kylmänä ?
en tiedä, mutta monasti hyvät pelaajat hyytyy saadessaan tasoituksen.

nää kaksi edellistä on vaan esimerkki siitä, että molemmat tässä keskustelussa aijemmin "mun linjauksen" mukaan 1 miehiä 7 voittoon syystä että selkeästi molemmilla on siis valmiudet voittaa kovia pelaajia ihan "oikeissakin kisoissa"

omalta kohalta mä muistan kun 2 v sitten hyvinkään 10pallo 20v juhlakisaan 6 voittoon mulle annettiin 2 eteen :lol:
mä sekosin siihen tasotukseen ihan todella pahasti, mä tiesin ennen kisoja että mä oon hyvässä iskussa, treenannu paljon ja varsinkin alotus kovassa tikissä.
eka peli laaksosen kimiä vastaan, alotin 3 palloo mukiin, maksi partti alle, ni joku turkulaisyleisösä tokas
"just 2 eessä, ykski alotuspartti tähän peliin ni mä meen valittaa ton tasurista"
= suli naama enkä saannu mistään koko kisoissa mistä tulikin sitten täysin fiasko..

mutta siis, nää nyt vaan mun mietteitä ja muutama musta ainaki ihan hyvä esimerkki, että mihin sitä linjaa kannattaa vetää jos semmosta oikeesti halutaan.
meille on valmis sarjasysteemi, mitä seuraamalla sitten se todellinen "taso" jos näin voidaan sanoa niin esille ja siitä sitten seurata tuloksia.
Tää ehkä edesauttas jengiä vähän oikeesti pari viikkoo ennen turnausta vähä valmistautumaan tähän yms.

palataan
-R-
SHAMROCK
Viestit: 220
Liittynyt: 14:24 07.10.2009

Re: 9-KISAT SHAMROCKISSA 5.-6.11.

Viesti Kirjoittaja SHAMROCK »

Koitan ehtiä torstai-illan aikana..
Kim Grönqvist-Shamrock
Vastaa Viestiin