Johnny Boyh kirjoitti:
Hmm... Äkkipäätään jos aluejakoja alkaisi miettiä, ei kai tämäkään poissuljettu vaihtoehto olisi. Eli näin varmaankin tarkoitettu jos ymmärsin oikein:
Mestaruussarja (koko Suomi)
- ihan niin kuin ennenkin
1-divisioona Etelä-Suomi
- yhdistetty Etelä-Suomen idän ja lännen pelipaikat ja 1-divisioonan statukset
1-divisioona Pohjois-Suomi
- yhdistetty Pohjois-Suomen idän ja lännen pelipaikat ja 1-, 2- ja 3-divisioonan statukset
2-divisioona Etelä-Suomi Itälohko
- ihan niin kuin ennenkin, poissuljettu Pohjois-Suomen pelipaikat
2-divisioona Etelä-Suomi Länsilohko
3-divisioona Etelä-Suomi Itälohko
Tällä logiikalla Pohjois-Suomen pelaajilla olisi mestaruussarjaa lukuunottamatta siis vain yksi sarja mitä kiertää, mutta missä menisi loogisimmin Pohjois-Etelä-Suomen välinen raja, eli mitkä olisi pohjoisen pelipaikkoja?
Juuri tätä tarkoitin. Minun mielestä tuo ois todella toimiva systeemi. Mitäs mieltä siitten liitto??
En halua toistaa itseäni mut:
Keimo15 kirjoitti:Esim. pohojoislohkon raja menis jossain Kuopion, Jyväskylän ala puolella ja Vaasan alapuolella
Eli tuosta minä vetäisin rajan.
Pohjois lohkon "suuria" kaupunkeja ois sit: Kuopio, Jyväskylä, Vaasa, Seinäjoki, Kokkola, Kajaani, Oulu ja Rovaniemi. Tietenkin siinä varmasti tulisi pelaajia ainakin Haapajärveltä(jossa pooli on kovassa nosteessa), Ylivieskasta, Kemistä(?) ja Torniosta(?).
Pienellä os.maksun nostolla ja samalla palkinnot nousis, niin uskon et Oulusta lähtis kiertään nuita kisoja ainakin 10 pelaajaa.
Salejakin oisi riittävästi Oulussa 2, Kuopiossa 2, Jyväskylässä 1 (korjatkaa olen väärässä), Seinäjoki 1 (korjatkaa olen väärässä), Kajaani 1(korjatkaa olen väärässä), Rovaniemi 1, Vaasa?? ja mitäs muuta?
Uskon että tällä saisi ns.aktivoitua pohjoisesta liitolle paljon aktiivisia pelaajia. Samalla saataisiin varmasti pohjoiseen uusia pelaajia harrastuksen pariin.
Mielipiteitä tähän?? Liitto? Pelaajat?
toiset osaa vaan toisia paremmin...
-----------------------------------------------------------
"Ei härkäkään kokoajan vauhkoo, se vetää välillä heinää" Kimmo Suorsa