M: Universal Smart Shaft LS

Biljardivälineiden osto & myynti

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Olisikohan ehkä noin 1-1,5 vuotta käytetty Universaali myynnissä. Ostin sen suunnilleen 2007/2008 paikkeilla, mutta vaihdoin pian Predaan kun halvalla sai (silloisesta Pool Gardenista puoleen hintaan). Ajattelin, että nyt voisi vihdoin siitä luopua kun en ole sillä enää pelannut pitkään aikaan.

Tuossa kuvia ottaessani pyörittelin shaftia veralla ja huomasin sen nousevan hieman (siltä toiselta puolelta :shock: ). Eli ihan tikkusuora ei taida olla. Mun preda on ihan samanlainen tosin eikä haittaa.

Tämä maksoi uutena 179€ ja on nykyään melko harvinainen. Näitä kun ei taideta enää valmistaa. Shaftissä on vähän käytetty Tigerin Sniper laminaatti.

Jointista en valitettavati osaa sanoa muuta kuin, että se ei ole 5/16x18. Butti jossa sitä käytin on tuotu Thaimaasta eikä sen jointista ole hajuakaan. Näihinhän tosin voi kätevästi vaihtaa jointin, eli pitäisi sopia kaikkiin keppeihin.

Hinta 100€

Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Tarkista jos jointti irrotetavaissa niin siihen saa vaihdettua ihan minkätahansa jointin tilalle. Jos se on vaan toiselta puolelta hiukan kiero, niin hintahan pitäis olla puolet suorasta... :mrgreen:
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Joo kyllä jointti on irrotettavissa. Kun ostin tuon Suomen biljardimyynissä, laitoimme sen ihan itse kiertämällä kiinni. Sitä en tiedä mistä noita jointteja saa vielä mutta eiköhän jostain. En ole jointtia tietenkään sen jälkeen irrottanut, mutta eiköhän se siitä lähde. Ostaja saa itse irrottaa sen jos haluaa.

ps. shafti on toistaiseksi varattu. Parikin kyselyä tuli jo.
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Olen yrittänyt hikihatussa kuuklettaa sitä buttia jossa minulla on ollut USS kiinni, jotta saisin tuon jointin tietooni.

Lähimmäksi pääsin alla olevasta linkstä. Keppini on tuo NX-13. Kuvassa on kyllä speksit, mutta niin pienellä ettei niistä saa selvää :? Hinta vaatimattomat 800 tonnia :lol:
http://www.isakbilliard.com/cues/nexus-cues
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Skobe kirjoitti:Olen yrittänyt hikihatussa kuuklettaa sitä buttia jossa minulla on ollut USS kiinni, jotta saisin tuon jointin tietooni.

Lähimmäksi pääsin alla olevasta linkstä. Keppini on tuo NX-13. Kuvassa on kyllä speksit, mutta niin pienellä ettei niistä saa selvää :? Hinta vaatimattomat 800 tonnia :lol:
http://www.isakbilliard.com/cues/nexus-cues
5/16x14 aika todennäköisesti. Mul on aika voimakas muistikuva että ostit silloin aikoinaan Kari Talviolta jus sillä kierteellä olleen 314:n. Sit etsiskelit siihen buttia. 99% varmuus tosta koska siitä on aikaa reilusti yli vuosi (lähimuisti ei sitten toimi enää). :mrgreen:
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja Skobe »

dobermann kirjoitti:
Skobe kirjoitti:Olen yrittänyt hikihatussa kuuklettaa sitä buttia jossa minulla on ollut USS kiinni, jotta saisin tuon jointin tietooni.

Lähimmäksi pääsin alla olevasta linkstä. Keppini on tuo NX-13. Kuvassa on kyllä speksit, mutta niin pienellä ettei niistä saa selvää :? Hinta vaatimattomat 800 tonnia :lol:
http://www.isakbilliard.com/cues/nexus-cues
5/16x14 aika todennäköisesti. Mul on aika voimakas muistikuva että ostit silloin aikoinaan Kari Talviolta jus sillä kierteellä olleen 314:n. Sit etsiskelit siihen buttia. 99% varmuus tosta koska siitä on aikaa reilusti yli vuosi (lähimuisti ei sitten toimi enää). :mrgreen:
Talviolta ostin 5/16x18 kierteellä predan ja siihen lähdin etsimään buttia. Eli en ostanut predaa tohon Nexukseen vaan Nexuksessa oli kiinni USS tiesmilläkierteellä ja predaan ostin kiitos vinkistäsi edullisen Furyn butin.
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Jos Skobella ois tönäri, niin tuskin spekulois täällä.
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Jos Skobella ois vertailukohta mikä on harva ja mikä ei niin ei kyselis täällä.
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja Skobe »

RAREHANU kirjoitti:Kierot Universalit LS:t ei kyllä ole kovin harvinaisia. :D
Täs on vielä kuva kepistä Peter-sedän testaamana. Ei toi mun mielestä vielä pahasti kiero ole.. :?
Kuva
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Tietääkö joku mistä noita jointti adaptereja voisi vielä saada?
billiardmama
Viestit: 2507
Liittynyt: 00:45 12.11.2004

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja billiardmama »

Skobe kirjoitti:Tietääkö joku mistä noita jointti adaptereja voisi vielä saada?
Kysy Biljardihuollosta.
Lähetin koko laatikollisen niitä sinne kun Universalin valmistus lopetettiin.
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Lahden Samillakin saattais olla, ellei sitten tuolla http://www.biljarditarvikkeet.fi
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Kiitokset vinkeistä!
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: M: Universal Smart Shaft LS

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Myyty.
Vastaa Viestiin