predator 4K3

Biljardivälineiden osto & myynti

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Predator

Viesti Kirjoittaja buddy »

Kunnari kirjoitti:Lauantaina tilasin ja keppi oli kädessä seuraavana keskiviikkona klo:14.00. Hinta oli muistaakseni 725$+rahdit ja alvit. Predatorilta suoraa tilattuna hinta olis ollu muistaakseni 920$ +rahdit ja alvit.
Nopea toimitus, mutta butti oli kiero(todella kiero)
Seyberts:n vastuu loppui lähetykseen ja kiero keppi pitää kuulemma
lähettää suoraan Predatorille, joka hoitaa takuuasiat.


Eli, jos ostat Sonyn television ja se on jo valmiiksi rikki, et voi palauttaa
sitä liikkeeseen josta olet sen ostanut, vaan joudut lähettämään sen Sonylle ja hoitamaan asia sitä kautta.!!!

Näin kaupankäynti ja takuut hoituu Amerikkalaistan nettimyyntifirmojen kanssa. Ei mitään kontrollia laadunvalvonnassa.

Sainpas vuodatettua.

Mikäs olis Karin hinta ollu Gardenissa tolle kepille?
No voehan peräreikä ! :?
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

HJL kirjoitti:Kun pakkaavat kamoja, niin varmaan pistävät parhaat kappaleet isoihin toimituksiin ja vialliset yhden kappaleen tilauksiin.
Mun logiikka toimisi juuri päinvastoin, isoihin tilauksiin olisi helppo ujuttaa ns. maanantaikappaleita ja yksittäiset tilaukset hoitaa kunnialla.

Toisaalta, jos keppivalmistaja (esim. Predator tai mikä muu tahansa) alunperinkin toimittaa viallista materiaalia, niin onhan siitä vaikea päästä eroon. Ja vielä kun linjamallistokepeissä on yleensä suuria keskinäisiä laatueroja, niin en kyllä ostaisi sikaa säkissä. Tässä tuli ostettua sika säkissä taannoin, mutta kyseessä olikin tunnetun kepintekijän laatukeppi. Eikä ollut mitään valittamista laadussa.

Siinäpä se, keppien jälleenmyyjillä ei ole helppoa, varsinkin kun on tullut nähtyä mitä saattaa tapahtua kalliillekin kepeille pienen ajan säilytyksen jälkeen. Puu kun tuppaa elämään ja asettumaan ympäristön lämpötilan ja kosteuden mukaan. Eli esim. tropiikista tilatut kepit saattavat elää omaa elämäänsä kun ne saapuvat kuivaan ja kylmään Suomeen...
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Pötkö kirjoitti:
HJL kirjoitti:Minäkin tilasin Seybertsiltä muutama päivä sitten keppejä
Myös minä olen tilannut kolme predatoria + bägin Seybertiltä reilu vuosi sitten ongelmitta. Tilaus vahvistettiin perjantaina ja kamat oli Suomessa maanantaina. :D
Omiin keppeihini ja varsinkin salkkuun olen ollut tosi tyytyväinen. Kaveriltani tosin rupes "ultra leather wrapin" liimaukset pikkuisen pettämään joten sitä en ainakaan predatorilta tällä kokemuksella lähtisi suosittelemaan ellei heidän tuotekehityksensä siihen ole sitten jälkeen jo tehnyt jotain korjaavaa toimenpidettä...
Heh, tiedän kyllä mikä on leather wrap, mutta mikä hitto on "ultra" leather wrap ? :)

Kun meikäläinen joskus alkaa tehdä keppejä, niin holkit on "super", joint on "mega" ja grippi on "ultra super hyper excellent" :D
Mikko Jäntti
Vastaa Viestiin