Huikea klassikko-meucci myynnissä!!

Biljardivälineiden osto & myynti

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Steffi

Huikea klassikko-meucci myynnissä!!

Viesti Kirjoittaja Steffi »

1kpl Jim Rempe series nro5

Nyt todella olis sellainen myynnissä. Hivenen kärsinyt mutta sellaistahan sattuu 14 vuoden saatossa. Ei kuitenkaan mitään hälyttäviä vikoja eli täysin pelattava ja siihenhän saa tilattua esim. budgetcues.com:ista uusi sopiva, predatorinkin shaft:in testeissä hakannut, blackdot-shaft. Lisätietoa testistä meucci.com:ista!

Tässä osoite mistä löytyy kuva(eli JR-5): http://www.budgetcues.com/archive/image ... Series.jpg
Mun kepissä vähän tummemmat sävyt verrattuna kuvan keppiin..

Hinta: n. 500€, eli eniten tarjoavalle (tarvitaan EM-matkarahnaa :wink: )

Maksnut aikoinaan 4000fim Tukholmasta tilattuna.

Ottakaa yhteyttä: 050-3556676 tai stefan.sellberg@operamail.com

ps. kepillä voitettu mm. 9-pallon miesten SM-hopea jo vuonna -91, junioreiden arvokisamitaleja ym ym. :shock:
Steffi

Re: Halvalla menee...

Viesti Kirjoittaja Steffi »

[quote="Entinen Aktiivi"]Terve Steffi.

Olet toivoakseni harkinnut tarkkaan tuota päätöstä luopua vanhasta sotaratsusta. Aiotko vetää EM:t salikepillä?

Rehellisyyden nimissä olisit kuitenkin voinut kertoa totuuden siitä "tummemmasta sävystä".
On jokaisen oma asia jos haluaa vaihtaa keppikotelon karaokelaitteisiin kesken Köpiksen reissun, mutta olis sun pitänyt tajuta, että jossainhan sitä on kuljetettava...
En ikinä unohda sen tullimiehen ilmettä läpivalaisussa.

..niin hrm! Jossainhan sitä oli kuljetettava :oops:
Christian minua siinä kuljetustavassa neuvoi ja sehän noista asioista tietää jos kukaan.

Kyllä minä omalla kepillä ne kisat vedän. Saatan joutua aloittamaan salikepillä ku ne breikkikepit ei näytä kestävän mun käsittelyssä :lol:

Tule ny treffamaan meitä aaseja jonaki kisaviikonloppuna. Voisit ehkä itsekin tarttua "keppiin" :wink:
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yritetään...

Viesti Kirjoittaja buddy »

Entinen Aktiivi kirjoitti:Moo.

Mun pitää joo ihan tosissaan tarkastella kalenteria, kun alkaa kisavietti nostaa rumaa päätään. Sinänsä jännä juttu, kun en ole juurikaan edes harjoitellut. Katotaan, voisin tulla kyllä ihan katsomon puolellekin.

Pitäkää hauskaa ja nauttikaa peleistä!

-jv
Kyllä se routa porsaan kotiin ajaa. Kisoihin vaan ! Tuut katsomaan aluksi jotain kilpailua niin kyllä se siitä taas lähtee.
Mikko Jäntti
Steffi

KEPPI ON YHÄ MYYNNISSÄ!!

Viesti Kirjoittaja Steffi »

ELI ROHKEASTI VAAN TARJOUKSIA!!

Kattelin ja kokeilin vähän tarkemmin sitä mun meuccia ja kaksi yläosaa löytyy. Toinen niistä erityisen hyvässä kunnossa moorin nahalla varustettuna.. Melkein teki mieli ottaa uudestaan käyttöön :)

Muistinkin sitten vielä että jätin sen Tukholmalaisen köö-gurun(Lennart:in) huostaan kerran Bex-open:in yhteydessä. Herra pisti uuden lakkapinnan butt-osaan ja fixasi vielä jonkun epäkohdan joint-alueella joten hyvässä kunnossa keppi on! Äijä tehtaili nimittäin siihen aikaan yhteistä masterpiece:ä legendaarisen Mr. Pratherin kanssa ja säilytti siihen tarkoitetun puutavaran(harvinaista kakaduu-puuta) kassakaapissa!!
Eli lyhyesti: "Hän tietää mitä tekee" 8)

Halvalla siis lähtee todellinen klassikko, kenties keräilijälle, jota ei olla valmistettu yli kymmeneen vuoteen!!!

Voin tuoda sen vaikka 8-sm:eihin näytille jos jotakuta kiinnostais.. :roll:
Henry Grahn
Viestit: 380
Liittynyt: 17:27 27.10.2004

Re: KEPPI ON YHÄ MYYNNISSÄ!!

Viesti Kirjoittaja Henry Grahn »

[quote="Steffi"]Tukholmalaisen köö-gurun(Lennart:in)

Kyse lienee Lennart Haagista. Ennen Norenia ja Blomdahlia Ruotsin karavaltias. Kova maine keppivalmistajana ja korjaajana. Hänen tuotantoaan voi ihastella sivuilla www.haagcues.com
Vastaa Viestiin