Ostetaan kepukka, predator p2 ja lisäksi BJ

Biljardivälineiden osto & myynti

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
marko korhonen
Viestit: 2
Liittynyt: 11:36 18.11.2006
Paikkakunta: tampere

Ostetaan kepukka, predator p2 ja lisäksi BJ

Viesti Kirjoittaja marko korhonen »

Ostaisin käytetyn p2:n ja jonkun asiallisen bj:n. Kotelon tarviin myös.Tarjotkaa, ihmiset hyvät. 0405813018
Golden
Viestit: 1319
Liittynyt: 15:09 12.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Bunjee B/J aina varma valinta. HP: 235e
YV:nä voi tiedustella....
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
Predator
Viestit: 40
Liittynyt: 09:43 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja Predator »

Matiaksen vastaukseen sen verran, että jos olet Jenkeistä jotain biljardikeppiä tilaamassa, niin tulleja siihen ei tule päälle. Ainoastaan ALV 22 %. Se summa, mihin ALV lasketaan on kepinhinta + rahti, EI SIIS PELKÄSTÄÄN PELKKÄ KEPIN HINTA. Rahti lasketaan osaksi kepin "hintaa". Alla esimerkki EUROINA:

Jos kepin hinta jenkeistä ostettuna on 450 € ja rahti on 35 €, on kaupan yhteishinta 485 €. Kun tavara saapuu Suomeen ja Tullipostiin, 485 €:oon lisätään 22 %:n alv, jonka siis maksat Suomessa, elikkäs verollinen hinta sille on 591,70 €, josta siis veron osuus on 106,70 € ( 591,70-485,00 ). Eli 485 € menee Jenkkeihin liikkeeseen ja Suomeen sulta menee rahaa vielä 106,70 €.

Omien laskujeni mukaan Jenkeistä kannattaa tilata esim. Predator P2 Curly Mapple kahdella shaftilla ja Moorin tipillä, tulee se edelleen halvemmaksi kun ostaa se Suomesta yhdellä shaftilla ja Moorin tipillä. Dollari on niin hyvässä kurssissa tällä hetkellä euroon nähden.

Toivottavasti vähän helpotti!
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

[quote="jasalo"]Kyllä minkä ainakin muistaakseni jouduin maksamaan tulliveron kun tilasin n. viisi vuotta sitten kepin ameriikoista. Mutta tullivero on kuitenkin pieni verrattuna ALV:oon.[/quote]

Minäkin jouduin pari vuotta sitten yllätyksekseni maksamaan pienen väännön jälkeen tullia, mutta kyseessä ei ollut biljardikepin tulli. Olin varmistanut aiemmin sen tullin neuvonnasta, että biljardipöydistä ja niihin läheisesti liittyvistä tarvikkeista, mm kepit ei kuulu maksaa tullia. Sen tiedustelun ja toimituksen välissä oli sitten tullut jokin USA:n ja EU:n välinen tullisota, minkä aikana kaikesta sieltä tuotavista tavaroista piti maksaa sakkotullia. Kyllä hieman ..tutti oli sentään 50€ päälle laskettujen kulujen.

Nykytilanteesta en tiedä, mutta tullin neuvonnasta voipi tarkistaa tämän päivän systeemit. Mulla on jossain se tullinimkkeen koodikin tallessa jos joku on kiinnostunut.
Predator
Viestit: 40
Liittynyt: 09:43 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja Predator »

Mä selvitin tota tulliasiaa about 3 viikkoa sitten Tullista ja sieltä sanottiin, että biljardikepistä ei mene tullia, mutta jos tuo esim. golfmailat, joudut niistä maksamaan tullia 2,4 %. Tämä tieto on faktaa!
- Ohilyönti on sama kun unohtaisi monta sanaa -
marko korhonen
Viestit: 2
Liittynyt: 11:36 18.11.2006
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja marko korhonen »

kepit ostettu
Vastaa Viestiin