Myydään Kamuin nahkoja Tre huomena

Biljardivälineiden osto & myynti

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Myydään Kamuin nahkoja Tre huomena

Viesti Kirjoittaja CnPs »

Harmittava piirre nyky kapitalismissa. Viimeks tutustuin samaan ilmiöön skeitti dekeissä.
Mitään näyttöö kiinan tippien "piraattisuudesta" ei mielestäni ole. Jos/kun yhtään on perehtyny nyky meininkiin, niin tajuaa että joku saattas saada ne ilman leimoja tai eri leimoilla halvemmalla. Tämä vaan kyllä arvailua... Hyvyyttään mielestäni nykyään pitää systeemiä ja yrittäjiä sponssata, jos tahtoo.
Oisin saanu nykyisen breikkerini Ortmannilta huntin halvemmalla, mut päädyin ostamaan suomesta. Tosin siihen vaikutti myös ortin oman postimyynti systeemin kämmi. Soitti mulle henk.koht. asiasta, mut vajaan viikon myöhässä. Olin just bilissalilla. Sanoin kavereille että Oliver Ortmann tuossa soitteli... ottivatkohan vakavasti? :-)))
Jarmo J Mikael Voutilainen
Avatar
Pultti
Viestit: 418
Liittynyt: 12:00 09.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pultti »

Niin. Voihan esim Alibaba.comista tilata 'Kamui Black' -tippejä 1$/kpl. Valmistajana joku kinalainen paja. Aidot tipit tietääkseni tehdään kuitenkin kaikki Japanissa? Samasta paikasta voi tilata 'Aramith Tournament' snookerpalloja 16$ laatikko. Pitää vaan toivoa, ettei kukaan näitä Suomeen tilaile saati myy eteenpäin..
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Myydään Kamuin nahkoja Tre huomena

Viesti Kirjoittaja CnPs »

Niimpä... mut mitä maksaa materiaalit? Mikä on halvan ja "piraatin" ero?
Esim. Turkin piraatti farkut on kuulemma samoista materiaaleista kuin aidot. Ja kestävyys on vähintäänkin normaalia. Vain sisätaskut hajoo nopeesti, jos/kun on ohutta kangasta.
Fair deal/prize tuotteet tekee vasta tuloaan kapitalismiin. On jotain jo ruokapuolella.
Bilistuotteita menee paljo. Harrastemäärät on hurjia. Esim. Reyes on sanonut (lipsahtanut?) haastatteluissa, että Mezz breikkeri jolla pelaa, on tehty kiinassa.
Jos haluu maksimoida tuoton, pitää myydä myös "piraatti markkinoille" halvemmalla. Sielläkin on isot rahat liikkeellä. Monet haluu halpaa...
Jarmo J Mikael Voutilainen
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Myydään Kamuin nahkoja Tre huomena

Viesti Kirjoittaja CnPs »

Markus kirjoitti:
CnPs kirjoitti: Esim. Reyes on sanonut (lipsahtanut?) haastatteluissa, että Mezz breikkeri jolla pelaa, on tehty kiinassa.
Höpöhöpö, tai ei ole tiennyt, mitä puhuu tai mistä puhuu.

Mm. Yang, on Efrenille "that chinese player", lol.
Saattaa hyvinkin olla noin. Ihmettelin asiaa itsekkin.
Mut takas tuohon tippiin, kiinassa tuskin ois markkinoita 20€ nahalle? Luulisin... markkinahinta lienee halvempi. Sit kun myyvät sinne isoille markkinoille, niin hinta lienee halvempi?
Voiskohan tuota asiaa tarkastaa jostain?
Järki kuitenkin sanoo, että jos/kun valmistaa tuotantolinjan nahalle, niin niitä voi sit valmistaa hurjan paljon ja täyttää niin monta markkinarakoa kuin vaan voi. Myyntihinta ei liene este. Voittoo tullee kaikilla hinnoilla... Siis tehtaalle.
Jarmo J Mikael Voutilainen
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Myydään Kamuin nahkoja Tre huomena

Viesti Kirjoittaja CnPs »

Minkälaista tuottoo mahtaa mr Tondi tavoitella muuten? :mrgreen: ...ja minkälaisesta työstä :wink:
Itse oon pitäny työt työnä (ihan oikeena työnä) ja oon lähes poikkeuksetta maksanu käyvät markkinahinnat.
Mut mielenkiinnosta oon hieman agentoinu noita kapitalismin koukeroita. Jotenkin huvittavaa... :lol:
...ja lisää totuuksia kelpaa kyllä...
Jarmo J Mikael Voutilainen
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Myydään Kamuin nahkoja Tre huomena

Viesti Kirjoittaja CnPs »

Markus kirjoitti:
CnPs kirjoitti: Esim. Reyes on sanonut (lipsahtanut?) haastatteluissa, että Mezz breikkeri jolla pelaa, on tehty kiinassa.
Höpöhöpö, tai ei ole tiennyt, mitä puhuu tai mistä puhuu.

Mm. Yang, on Efrenille "that chinese player", lol.
Jos en väärin muista, niin ihmettelin tuota juttua TAR haastattelusta, jossa Reyes oli Shanen kanssa.
Saatoin tietenkin ymmärtää väärin tai Reyes sanoa väärin...
Jarmo J Mikael Voutilainen
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: Myydään Kamuin nahkoja Tre huomena

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Tondi, muista laittaa ilmoitukseen että tipit on vähän käytettyjä... (täällä ei saisi myydä uutta tavaraa).
Vastaa Viestiin