O: Universaali LS 5/16-18

Biljardivälineiden osto & myynti

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

O: Universaali LS 5/16-18

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Onko mitään huhua liikkeellä tai faktaa oisko Universsal shaftiltä tulossa uutuutta. Miks tää eka versio on kadonnut hyllyistä? Oliko siinä ongelmia? Mulla on omassa arkistossa kaksi kpl LS malleja ja kumpikin on kiero. Toinen aika pahasti ja toinen snadisti. Muutamaa olen ollut ostamassa mutta nekin oli banaaneja (jätin ne sit hedelmätiskille). Vastaavaa shaftia joita olen keräillyt hyllyyn on 314. Näissä olen törmännyt vain yhteen kieroon yksilöön. Vanha 314 on kaiken kaikkiaan *rumasana* hyvä shafti. Mutta kuitenkin haluisin arkistooni (Meuccin jatkeeksi) yhden Universaali LS:n. Mistä löytyy?
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Re: O: Universaali LS 5/16-18

Viesti Kirjoittaja CFC »

dobermann kirjoitti:Onko mitään huhua liikkeellä tai faktaa oisko Universsal shaftiltä tulossa uutuutta. Miks tää eka versio on kadonnut hyllyistä? Oliko siinä ongelmia? Mulla on omassa arkistossa kaksi kpl LS malleja ja kumpikin on kiero. Toinen aika pahasti ja toinen snadisti. Muutamaa olen ollut ostamassa mutta nekin oli banaaneja (jätin ne sit hedelmätiskille). Vastaavaa shaftia joita olen keräillyt hyllyyn on 314. Näissä olen törmännyt vain yhteen kieroon yksilöön. Vanha 314 on kaiken kaikkiaan *rumasana* hyvä shafti. Mutta kuitenkin haluisin arkistooni (Meuccin jatkeeksi) yhden Universaali LS:n. Mistä löytyy?
Hyvä yritys sinänsä, mutta en mä tingi.
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Suomen Biljardimyynnissä myyjä ounasteli, että uusi malli olisi tulossa. En tiedä oliko faktaa vai ei. Mulla on täysin suora universaali käytössä. Oon kerran vaihdattanut siihen tipin, joten arvo on noussut pilviin. Voin myydä sen hintaan 367,45 € 8)

Hei, siinä mun kepissä ei ole sitä USS-logoa. Oliko nämä juuri niitä ensimmäisen satsin keppejä?
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

Mulla on kaksi USS:ia molemmat logolla. Toinen meni kuukaudessa tosi soiroksi ja seuraava vähemmän, mutta tarkkaan katsoen havaittavasti kuitenkin.
Sponsored by Janne Kettunen
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Vaahteranoksa saatu, kiitos. Voi uni-lukita.
Vastaa Viestiin