LAHJOITETAAN

Biljardivälineiden osto & myynti

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Joonas

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Esittäisin mielenkiintoni ko. tuotteisiin. Hakaniemi sopisi vielä kaiken lisäksi loistavasti tavaroiden vastaanottamiseen. Voidaanko näillä puheilla jo sopia homma lukkoon ?

Milloin voit toimittaa Hakaniemeen ?
- Joonas -
Joonas

Entiseen Trickshottiin siis... Tarjoan tuoreet sumpit kun vaan kerrot milloin olet tulossa...
- Joonas -
Can Playsam

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Jep. Tuommoinen ei ole kyllä reilua, kun joku tulee ohi vetämään... Mulla kävi joskus samoin tällä palstalla köön kans ja ei ollu kiva.
Joonas

Tottahan se on että esitin mielenkiintoni about 5 min. sen jälkeen kun Aku oli postannut viestinsä, mutta olihan siinä toki Akun puh.nro mihin olisin voinut soittaa ja kysellä saatavuutta. Sitä en ajatuksissani tehnyt. Sehän olisi ehdottomasti täytynyt tehdä varsinkin kun huomasin ettei vastausta tullut viestiini, ja olin kuitenkin koko työvuoroni ajan kirjautuneena.

No hard feelings.

Nyt ne on mennyt jollekin, ja ei sille nyt mahda mitään. Next time better luck !
- Joonas -
dobermann
Viesti:

Pallo hukassa?

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Saat toisen pallosarjan multa. Mul oli tarkotus jakaa nää sarjat jollekin nuorisotalolle (jolla on kiinasarja), mut ota sä ku taitaa todella tulla tarpeeseen. Joonas, laita privaa mulle.
CFC

Re: Pallo hukassa?

Viesti Kirjoittaja CFC »

dobermann kirjoitti:Saat toisen pallosarjan multa. Mul oli tarkotus jakaa nää sarjat jollekin nuorisotalolle (jolla on kiinasarja), mut ota sä ku taitaa todella tulla tarpeeseen. Joonas, laita privaa mulle.

Ei se niitä niin pahasti tarvi. Anna vaan mieluummin junnujen käyttöön.

Sori Joonas, niin se vaan on ja mä luulen, että säkin oot samaa mieltä.
Anteeksi sekaantumiseni. Teen sen kuitenkin.
Vastaa Viestiin