PC-Peli World Championship Snooker 2004

Biljardivälineiden osto & myynti

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Janne L kirjoitti:Saako jostain muualtakin kun Emulesta tai dc++:sta Virtual poolin? Tuosta linkistä sitä en löytänyt... :(
www.celeris.com
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Janne L kirjoitti:Saako jostain muualtakin kun Emulesta tai dc++:sta Virtual poolin? Tuosta linkistä sitä en löytänyt... :(
Viellä tuosta Virtual pool 3 :sta ,siitä on olemassa kaksi versiota,alkuperäinen ns. Jeanette Lee versio ja uusin ns.Chuddy versio.Olennaisin ero tulee pelatessa verkossa.Verkossa pelattaessa pelaajilla pitää olla sama versio,jotta keskinänen pelaaminen onnistuu.
Tuolta celeriksen kautta saa tuon Chuddy version ja Jeanette Lee versiota näyttää viellä löytyvän kotomaastakin http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=6405
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Melko rasvaisia hintoja tarjotaan vieläkin VP3:sta. Itselläni oli tuo joskus, mutta sitten se katosi, enkä löydä enää mistään uutta, ainakaan kohtuu hintaan.

WCS 2004 olen pelannut, ja täytyy todeta, että se on ehkä huonoin biljardipeli mitä olen pelannut. Ei vaan ole VP3:n voittanutta.
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Mut eiks toi Curly-version Jeanette puolella oleva versio ole 3.2.9.8 ?

Mul ainakin toimi waretettuna,kun avasin Jeanette puolelta Chuddy-version 3.4.2.5.

Muutenkin nää download-tyyppiset Celeriksen serveriltä waretetut aikaisemmat 3.4.1.5-versiot on ihan toimivia kokonaisuuksia.


Tosi hyvä peli.
Enemmän Ville P:tä
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Jonttu kirjoitti: Tarkentasin ehkä sen verran ettei kyse ole Chuddy-versiosta vaan Curly-versiosta.

Mutta ehdottomasti tarkin pool/snooker-simu mitä maailmasta voi löytää. Loistopeli.
Jep,Curly se olikin.Orastava dementikkon muisti hieman pätki,enkä jaksanut tarkistaa :D Ehdottomasti hyvä simulaatori.Itse olen n.6v pelaillut ja "treenannut" kun ei ole pöydän ääreen päässyt.Pelissä on tuo fysiikka puoli mallinnettu hyvin ja pallot liikkuu realistisesti.Lyönnissä on huomioitu hyppylyönnit ja lyötäessä sivua tulee poikkeamaa(oliko se nyt squirt) ,mikä kertoo tekiöitten asenteesta :wink:
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Joo,just päivitin käyttöjärjestelmän.

;)
Enemmän Ville P:tä
Vastaa Viestiin