JOULU LÄHESTYY !!!

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

JOULU LÄHESTYY !!!

Viesti Kirjoittaja laurih »

Tuli vaan mieleen, ett ku toi Joulu alkaa olla noin lähellä, niin voitaisko vähän rauhoittaa näiden keskustelujen sävyjä?

Annettais hieman enemmän respectia esim salipitäjille ja kisojen järjestäjille. Vähän jokaisella tuntuu olevan sydämellä niin paljon sanottavaa etenkin noista tasoitusjutuista, ett ainakin mun poskia on punottanut niitä lukiessani.
Viihdyttävää lukemista ne on monesti ollut,ei siinä mitään, mutt jotenkin tuntuu ett tulee liikaa shittiä tyypeille, jotka edelleen tätä hommaa vapaa-ajallaan tekee.

Onhan se toki paljon helpompi haukkua ku ottaa haukkuja vastaan. Varmaan itsekin olen siihen joskus syyllistynyt.
Huomenna on tiedossa mukavat kisat Shamrockissa ja toivottavasti kaikki pelaajat saa siellä keskittyä pelaamiseen ja muuhun seurusteluun ilman mitään muuta oheisshitin jauhantaa.

Meitsi on ehkä sen verran parkkiintunut vanha gubbe, ett en ota huonosti kuuleviin korviini esim. valituksia Baribalin kisojen vetämisestä. Ne rullaa omaa tahtia ja porukkaa tuntuu aina riittävän ihan kivasti.

Mut niinku esim Ritzin vkokisojen tasureista nousi joku ihmeen haloo, joka kuului Rööperiin asti, niin tuli vaan mieleen, ett miettikää jokainen itseksenne asioita ja kuvitelkaa olevanne siellä tiskin takana ja järjestää kisat, joissa kaikki olisivat tyytyväisiä. Ei se kauheen helppoa ole saati kiitollista.

Terveisin Never Too Late
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: JOULU LÄHESTYY !!!

Viesti Kirjoittaja KV »

Peace-hymiö.
Sankarilyönti > safety
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: JOULU LÄHESTYY !!!

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Kuva

Mitä Laten kirjoitukseen tulee, niin olen hyvin samaa mieltä.
Avatar
buddy
Viestit: 5278
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: JOULU LÄHESTYY !!!

Viesti Kirjoittaja buddy »

Viisaita sanoja. Olkaa ihmisiksi ja kunnioittakaa toisianne, vaikkei toisten tekemiset/sanomiset/pärstä miellyttäisikään.
Mikko Jäntti
Vastaa Viestiin