Bilis valmentajat

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: Bilis valmentajat

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Näin on, mutta kyllähän noita koutseja valmistui jo viime vuonnakin. Karu totuus vaan on, että ei se viidakkopuhelin riitä, vaan kyllä biljarditoimijoiden on ihan itse myytävä lajiaan eteenpäin. Koulut ja kuntien ja kaupunkien nuorisotoimet ovat niitä ihan pakollisia paikkoja johon tarvii ehdottomasti ottaa yhteyttä. Ja toki jotenkin pitäisi myös aikuiseen väestöön ja erinäisiin firmoihin ja yhteisöihin tutustuttaa tätä lajia.

Itse olen nuorille ja tavallaan kavereillekin opettanut tätä lajia tyyliin ilmaiseksi, toki olen saanut salinpitäjältä sitten sitä "palkkaa"... Ja biljardikerhon uusille jäsenille ollaan myös järjestetty yksityisopetusta harrastuksen alkuun. Ja sitten ryhmille sitä maksullista palvelua :wink: Hienoin ryhmä, jota päästiin opettamaan, oli SLU:n lajiliittojen edustajia ympäri satakuntaa. Nämä omien lajiensa aktiivit ihastuivat ikihyviksi biljardiin kun kolme motivoitunutta ja kouluttautunutta valmentajaa opettivat biljardin salat heille nopeasti ja tehokkaasti.

Ja lopuksi vielä se homman pointti, eli kyllä meidän aktiivien pitää olla niitä aktiivisia myös biljardiopetuksen myymisessä muulle väestöllä. 100% varmuudella ne ei pelkän viidakkoradion perusteella löydä meidän opetukseen.

Terveisin
Jarkko Stenfors, Seuravalmentaja PBK/GCueS
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Vastaa Viestiin