SubTV klo 21.00

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
arses
Viestit: 71
Liittynyt: 14:57 11.03.2005
Paikkakunta: Tampere

SubTV klo 21.00

Viesti Kirjoittaja arses »

Vihreän veran taistelija.

"Tällainen satunnainen koronanpelaaja ei ymmärrä biljardin hienouksista mitään, mutta leffoja olen nähnyt sen verran, että ymmärrän, mitä kaikkea lainailemalla Poolhall Junkies - Biljardihait (2001) yrittää lunastaa katu- ja kapakkauskottavuutensa.
Mars Callahan vuokrasi videokaupasta ensin sellaiset teokset kuin Suurkaupungin hait, Suuret setelit, Rounders - ässä hihassa ja parit Tarantinot. Sitten hän kirjoitti ja ohjasi leffan, jonka pääosankin päätti hoidella itse. Heppu on selvästikkin taitava kepin ja pallojen kanssa, mutta elokuvan tekijänä hän sutii verkaa puhki. Kliseinen tarina saa vähemmän orientoituneen katsojan luomet lupsahtelemaan uhkaavasti"

**
Järkyttävää
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Steak »

Tulee siis tänään keskiviikkona 27.7...
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Steak »

Joo, lähinnä semmoista viihdettähän se on.
GilgamesH
Viestit: 14
Liittynyt: 13:26 16.06.2005
Paikkakunta: Hki

Junk

Viesti Kirjoittaja GilgamesH »

Poolhall Junkies on suurta taidetta verrattuna sellaiseen hirvitykseen kuin Stickmen.

Tässä pätkässä on sentään Christopher Walken!
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Stickmen

Viesti Kirjoittaja Steak »

Markus kirjoitti: Gigli on muuten saanut 2.3, ja se olis kyllä hauska kattoa.
:roll: No, makuasiahan se on...

Tällainen hauska kommentti joltain katsojalta ko. leffasta löytyy: "$54,000,000! Where did all the money go?"
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Ei nuo Callahanin "taidot" olleet ihmeellisiä,muuten muutamia hyviä trick shotteja. Kädet jotka näkyy noissa vähän vaativimissa lyönneissä kuuluu herralle nimeltä Robert LeBlanc ,nimi ei kerro minulle mitään ,mutta kokeneemmat biljardi tietäjät (Mikko,Markus) mahdollisesti pystyvät kertomaan jotain. AZ:ssa oli kaverin haastattelu aiheesta http://www.azbilliards.com/interviews/p ... unkies.cfm
Vastaa Viestiin