KAMUI BLACK

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
kp75
Viestit: 15
Liittynyt: 19:13 19.03.2008
Paikkakunta: lappeenranta

KAMUI BLACK

Viesti Kirjoittaja kp75 »

kertokaas immeiset kokemuksia kyseisestä nahasta,onko hintansa väärti???
KIME
OPaivio
Viestit: 211
Liittynyt: 20:31 16.12.2008
Paikkakunta: Turku

Re: KAMUI BLACK

Viesti Kirjoittaja OPaivio »

Oon pelannut softilla jonkun aikaa. Loistotippi, mutta, ei anna yhtään anteeksi tekniikkavirheitä.

Tais olla ekaa kertaa tippi kiinni, aloin hakkaamaan pitkiä suoria stoppareita kulmaan: ekasta kymmenestä tais mennä kaksi sisään. Kelasin että mitäs *rumasana*, kun tuntuukin niin oudolta - seinäkeppi käteen, sama homma, ja kymmenen kymmenestä säkkiin.

Eli sitä sivaria tulee tolla bläkillä ihan älyttömästi. Eikä tarvitse/saa ladata maksimijenkaa samalla lailla kuin esim. Everestillä: ½ tippiä -1 tippi on plenty. Ainakin ton mun OB-1 -shaftin kanssa (joka on muuten paras shafti, jota oon ikinä heilutellut). Pitoa löytyy, ja sen tuntee kyllä lyöntikädessä asti.

No nyt kun tohon alkaa tottua, niin pystyy tekemään aika jänniä asioita. Joko mulla on tuntuma parantunut, tai tipin sisäänajo rupee olemaan suoritettu, veikkaan vähän molempia, mutta tällä hetkellä peli kulkee tolla bläkillä ihan mainiosti.

Varoituksen sana, että kaikille toi bläkki ei vuorenvarmasti uppoa.

Tämä on siis vain ton Kamui Black S:n perusteella. Toi softi ei oo mikään kaikkein pehmein softi mitä oon kokeillu, ehkä supersoftia vois kokeilla seuraavaksi, mutta kovempaan suuntaan en ainakaan mene.
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: KAMUI BLACK

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

Mitähän blackin versiota voisi porukka suositella muutaman vuoden Moorin mediumeilla pelanneelle ? Muuten hyvä tippi, mutta liimapinnan "vuosirenkaat" lakkaavat ajan mittaan pitämästä liitua ja saa jatkuvasti olla piikittämässä sitä karheaksi.
Sponsored by Janne Kettunen
olli.k
Viestit: 64
Liittynyt: 23:08 04.12.2009

Re: KAMUI BLACK

Viesti Kirjoittaja olli.k »

Tuo itselläni oleva softi tuntuu hyvin pitkälti yhtä kovalta kuin mainitsemasi moorin medium. like a lot.
pepppeee
Viestit: 175
Liittynyt: 21:31 08.03.2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: KAMUI BLACK

Viesti Kirjoittaja pepppeee »

olli.k kirjoitti:Tuo itselläni oleva softi tuntuu hyvin pitkälti yhtä kovalta kuin mainitsemasi moorin medium. like a lot.
Joo mul kävi sillee ku vaihoin moorin mediumista blackin mediumiin nii tuntu melkoisesti kovemmalta toi black, eli varmaa toi soft on aika lähellä totuutta sit.
Petu
Viestit: 745
Liittynyt: 10:23 30.11.2006
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: KAMUI BLACK

Viesti Kirjoittaja Petu »

Moro!

Mulla taas tosiaan kävi sillain että vaihdoin moorin mediumista kamuin black mediumiin ja ainakin tähänasti on toiminut todella moitteettomasti! pitoa löytyy ja nahkaan on helppo luottaa.
kanak
Viestit: 217
Liittynyt: 09:41 03.07.2009

Kamui Black vs Moori

Viesti Kirjoittaja kanak »

Olen tässä kolmisen vuotta pelaillut moorin mediumilla (ainoa laminaattinahka omissa kepeissä) ja ajattelin että olisi aika kokeilla jotain uutta jos sais vähän lisäkipinää peliin. Tarkoituksena olisi siis kokeilla Kamui Black-tippiä ja kysymys kuuluu että mikä kamuin kovuusaste (mediumsoft, medium) olisi lähinnä moorin mediumia?

Kaikenlaiset muut ajatukset, kritiikit ja mielipiteet kamuin tipeistä tervetulleita!! Kiitos!
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: KAMUI BLACK

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

Mulla on saman mallin shafteissä kamui black super soft ja soft ja toistaiseksi mun mielestä kuukauden päivät niillä hakattuani tuo super soft tostaiseksi vastaa enemmän moorin mediumia, mikä mulla on kiinni kolmannessa shaftissa ja jolla olen pelannut aiemmin kaikissa shafteissa. Everestin lisäksi. Toistaiseksi pinnat kyllä menee Kamuille, mutta aika näyttää.
Sponsored by Janne Kettunen
Petu
Viestit: 745
Liittynyt: 10:23 30.11.2006
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: KAMUI BLACK

Viesti Kirjoittaja Petu »

jänis kirjoitti: Käsittääkseni toi Bläkki on tehty härän nahasta (korjatkaa jos oon väärässä) ni se saattaa vaikuttaa siihen (normi laminaatit on siis sian nahasta)
Possua blackkikin on.
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: KAMUI BLACK

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Tero kirjoitti:Vaihdoin muutama viikko sitten omaani Kamui Black softin. Exami varoittelikin jo että se tuntuu purevan ihan eri lailla, ja siltä tosiaan tuntuu. Zeta kakkonen jolla pelaan on muutenkin shafti jolla sivukierteiden pelaaminen on vähän liiankin houkuttelevaa, ja tuo Kamui siinä vielä... huh huh. Aivan äärimmäisiä sivareita on helpompaa saada irti kuin koskaan aiemmin. Yleistuntumakin on mainio, tipissä on oikein mukava ote palloon.
Noniin, ja nyt rupeat sitten harjoittelemaan keskipokaa!
pepppeee
Viestit: 175
Liittynyt: 21:31 08.03.2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: KAMUI BLACK

Viesti Kirjoittaja pepppeee »

jänis kirjoitti:Nettisivut ei oo ihan ajantasalla, eli niitä ei oo päivitetty, mutta pitäis löytyy snooker keppiin ku marssii sinne kaupalle tai soittaa! :P
Joo kävin siellä perjantaina ja sieltä löytyy mediumia 11-millisenä, sit kaikkii muita pitäis löytyy 13-millisenä..
Vastaa Viestiin