Protestilista, trattalista

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

9Ball kirjoitti:
jaolsten kirjoitti:...
Käytetyn tavaran kauppa on aina onnenkauppaa, paitsi jos myyjä myöntää jonkinlaisen takuun.Ymmärrän kyllä että Jarkkoa harmittaa vietävästi.
Pitää paikkansa.

Turha kai tätä enää on vatvoa, huonot kaupat tuli tehtyä. En halua asiasta sen suurempaa tahi pahoittaa enää kenenkään mieltä.

Kiitos modeille kaikkien asiaa koskevien viestien poistamisesta.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
pepppeee
Viestit: 175
Liittynyt: 21:31 08.03.2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja pepppeee »

jarno75 kirjoitti:pauli hautamäki vois soittaa mulle ja maksaa ne keppirahat ja miettiä mitä harmeja oot aiheittanut muille puhelin 0405842164 tjarno marttinen
Täällä myös odotellaan soittoa samaiselta herralta ja samoilta tiimoilta. Numerokin pitäis löytyy puhelimesta..
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja CnPs »

Itse oon maksanu kaikki hävityt betsit kyllä (mut oon roimasti plussalla) mut en ymmärrä betsi ruinaajia, joille käy vaikka velaks peluu. Pitäs ymmärtää moraali ja laki noissa betseissä. Velaks peluu on laitonta.
Eikö se riitä jos kysyy joltain että käykö betsi pelit ja sit toinen ilmoittaa mimmonen käy? Vain tämmönen peli on edes laillinen. Spontaani, joka sopii molempien "kassaan". Sinänsä hurja tämä topici, koska oikein toimimalla ei ongelmiin oo edes mahdollisuutta käytännössä... Välillä tekis itsekkin mieli ruinaajille heittää kunnon pitkäveto ja h.p:t perään... Vaikka oon erittäin tarkka ollu betseissä ja niiden maksussa. Mut näyttää siltä että just ruinaajille tulee vastaan noita ongelmia...
Jarmo J Mikael Voutilainen
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja CnPs »

Sit kun ottaa vielä huomioon että nuo pelit kun saa varmasti kohdilleen. Jos on tiukempi budjetti jollain niin voi ottaa lyhempiä tyyliin 5€/kahteen ja kympillä kolmeen ja 20€/viiteen jne... Siitä voi koittaa vähemmälläkin että lähteekö kulkemaan...
Jarmo J Mikael Voutilainen
nyko
Viestit: 81
Liittynyt: 09:35 05.02.2014
Paikkakunta: Kerava

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja nyko »

CnPs kirjoitti:Itse oon maksanu kaikki hävityt betsit kyllä (mut oon roimasti plussalla) mut en ymmärrä betsi ruinaajia, joille käy vaikka velaks peluu. Pitäs ymmärtää moraali ja laki noissa betseissä. Velaks peluu on laitonta.
Eikö se riitä jos kysyy joltain että käykö betsi pelit ja sit toinen ilmoittaa mimmonen käy? Vain tämmönen peli on edes laillinen. Spontaani, joka sopii molempien "kassaan". Sinänsä hurja tämä topici, koska oikein toimimalla ei ongelmiin oo edes mahdollisuutta käytännössä... Välillä tekis itsekkin mieli ruinaajille heittää kunnon pitkäveto ja h.p:t perään... Vaikka oon erittäin tarkka ollu betseissä ja niiden maksussa. Mut näyttää siltä että just ruinaajille tulee vastaan noita ongelmia...
Meinaat, että suullisesti sov'itun sopimuksen peruminen on ym. tavoin ok? Sinulleko olisi se ok, että olisit työpaikassa x töissä viikon suullisen sopimuksen turvin, työnantaja ei maksaisikaan palkkaa perästä ja painaisit asian villaisella? Varsinkin kun on vielä tod. näk. lyöty kättä päälle jne. Valoja päälle nyt.

Edit: poistettu sopineiden osapuolien keskustelu. T. Buddy 16.1.2018
KaaosZine - Metal, Hardcore, Indie, Rock

Musiikkialan uutisia julkaisuista, bändeistä, keikoista jne. Kaikkea indiestä black metalliin. Myös haastatteluita, arvosteluita sekä bändiesittelyitä.
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

nyko kirjoitti: Rikosilmoitus kys. kaverista vetämään. Alkaa elämä hankaloittua jos ei ala maksua kuulumaan, toivottavasti.

Meinaat, että suullisesti sov'itun sopimuksen peruminen on ym. tavoin ok? Sinulleko olisi se ok, että olisit työpaikassa x töissä viikon suullisen sopimuksen turvin, työnantaja ei maksaisikaan palkkaa perästä ja painaisit asian villaisella? Varsinkin kun on vielä tod. näk. lyöty kättä päälle jne. Valoja päälle nyt.
Pelivelka ei ole oikeustoimikelpoinensopimus kuten työsopimus, riippumatta siitä onko se suullinen tai kirjallinen. Pelivelan maksaminen on vapaaehtoista. Rikosilmoituksen tekijä todennäköisesti palkitaan 15 päiväsakolla arpajaislain rikkomisesta (edit. ei välttämättä https://fi.wikipedia.org/wiki/Puuttumattomuusperiaate). Briljantti idea sinänsä :roll:
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja CnPs »

Joo... nämäkin asiat jo moneen kertaan väitelty. Uhkapeli on rikos. Siihen syyllistyy mm seuraavalla tavalla. Oletetaan vaikka että toinen pelaajista on työtön. Tulot nolla, mut oletetaan että työttömyyskorvaus (josta en oo varma) lasketaan tuloiks. Tulee hustleri ruinaamaan betsejä ja menee hermot... päättää pelata ja lähtee tuplaamaan panosta tappioiden jälkeen. 20->40->80->160->320 ja pam... häviää lopulta 640€.
Kk tulot ylitetty, kyseessä uhkapeli, laiton tapaus. Kyseessä tyypillinen "pitkäveto" :-) ...jos sanoo hustlerille että haist p en maksa, niin voi se koittaa kovistella jos huvittaa, mut jos/kun laista puhutaan niin se hustleri on jo syyllistyny yhteen rikokseen ja on koko ajan rajoilla syyllistyä uusiin... nimim. Nykon kannattais tarkastella tietolähteitään. Mulla se on mm sbillin foorum :-)
Jarmo J Mikael Voutilainen
hustleri
Viestit: 120
Liittynyt: 10:19 09.06.2014

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja hustleri »

joo jamppa mutta tää 10eurosta lähtenyt peli nimeni niin että halusin jo aiemmin lopettaa muttä
  • kyseinen henkilö halusi vain jatkaa ja yritti päästä nollille :D
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja CnPs »

Ne on kyllä melko kehnoo betsailua. Yleensä lähtee slaidi kun väsähtää. Sillon pitää älytä lopettaa. Itse suurin tappio cashillä silleen 20€. Kisoista maksulla 50€. Molemmat samalle tyypille. Ekassa lopetin minä kun pää toimi. Tokassa lopetti kuopion kunkku hustleri (made) kun oli vielä voitolla... alko just kulkemaan vasta ja oisin nostanu betsiä varmaan :-)) Noita kisoista maksu betsejä on hyvä pelata, jos on luottoo vastustajaan. Vähä niinku winwin. Jos häviää niin motivoituu kisaan paremmin ettei jää roikkumaan.
Pientä on ollu tappiot :-) Koitatko korjata tilannetta? ;-)
Jarmo J Mikael Voutilainen
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja CnPs »

Itse ainakin miellän ettei kisoista maksu betsi oo velaks pelaamista, vaan menee ihan ok etiketin sisään. Tietenkin olettaen että on selkee yhteisymmärrys. Ei mikään ruinaus semipakotus tjs. On lisäks *rumasana* 50% katto maksuun. Elikkä jos voittaa 100€ kisoista ja on velkaa 100€ niin pitää maksaa vain 50€ jos ei itse haluu kaikkee maksaa. Lievä ongelma tulee jos alkaa useelle olemaan velkaa. Sillon ei varmaan oo sen pelurin juttu nuo... Luulis että se on myös ainoo "oikee" keino saada hieman tukee kisoihin. Mut mulla ei kyllä niin käyny... johtunee siitä etten kyllä tarviikkaan.
Kuopion kahdelle kovimmalle hävisin hieman viime kaudella, ja tuntu vaan että saivat lisää voimaa prässätä kisoissa meittiä :-)) ...mut ehkä muilla on toisin? (Sain kyllä sit myös betseistä mut pelasin vain alueen top5 sisään mahtuvia, mielestäni, ja kisoista tasaseen rahaa nostavien kans. Oli vähä semmonen kokeilutunnustelu, kun tuli tuommonen mieleen vasta viime "kaudella".
Mielestäni vähä höpöjä kaikki betsit, mut vähä pakollisia myöskin. Ei saa muuten tehoja irti. Mut heti oon jäihin ne pistäny jos pakottavalle tuntuu. Sit jos houkuttaa niin... ja jos vähänkin näkyy winwin.
Jarmo J Mikael Voutilainen
hustleri
Viestit: 120
Liittynyt: 10:19 09.06.2014

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja hustleri »

mun mielestä on hyvä että on vähän panosta tulee pelattua kunnolla pelejä :D
hustleri
Viestit: 120
Liittynyt: 10:19 09.06.2014

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja hustleri »

Ois hyvä että kaikki maksaisivat velat pois niin päästään eteenpäin tjm
hustleri
Viestit: 120
Liittynyt: 10:19 09.06.2014

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja hustleri »

275euroa kolmen vuoden maksu ajalla ei paljoa tee päivää kohden
hustleri
Viestit: 120
Liittynyt: 10:19 09.06.2014

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja hustleri »

Mun velka on päivää kohden 0.275 euroa päivää kohden onpas paljon tjm
hustleri
Viestit: 120
Liittynyt: 10:19 09.06.2014

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja hustleri »

Yksi tyhjä olut tölkki päivässä
hustleri
Viestit: 120
Liittynyt: 10:19 09.06.2014

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja hustleri »

Moi jos pauli luet tämän viestin soita niin sovitaan veloista tjamppa puh 0405842164
hustleri
Viestit: 120
Liittynyt: 10:19 09.06.2014

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja hustleri »

Soita pauli niin hoida velka pois mulla on nyt 0 euroa rahaa tällä hetkellä jarno marttinen puh 0405842164
hustleri
Viestit: 120
Liittynyt: 10:19 09.06.2014

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja hustleri »

Olit pauli ollut jyväskylässä ja sulla on nyt rahaa niin soita ja hoida se 200euron velka pois piti maksaa kuukaudessa nyt on mennyt kolme vuotta ja tarviin niitä rahoja ett pystyn käymään kisoissa ja kaupassa ja muuhunkin tjarno marttinen
hustleri
Viestit: 120
Liittynyt: 10:19 09.06.2014

Re: Protestilista, tratutalista

Viesti Kirjoittaja hustleri »

Ei paljon auta nää kirjottelut on aika saamatonta jengiä kun ei voi hoitaa velkoja pois tjm
sokee
Viestit: 991
Liittynyt: 19:43 08.05.2008

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja sokee »

.
saako hypätä pelkällä saftilla,
vetää masseen touching-balliin pitämällä farkkuvyöstä tukea?!
vakuuttaa..
hustleri
Viestit: 120
Liittynyt: 10:19 09.06.2014

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja hustleri »

Soita pauli ja hoida se 200e pois on ollut aikaa tjarno 0405842164
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Protestilista, trattalista

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Tämän lehtijutun luettua tuli tämä keskustelu mieleen. Kannattaa lukea juttu ja muistaa kun alkaa betsejä pelaamaan.

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005376373.html
Vastaa Viestiin